3D Моделювання іграшкової машинки. Урок 5. UV-розгортка в Blender 3.3

П’яте відео з серії 3D Моделювання іграшкової машинки. Цього разу ми вивчаємо основи UV-розгортки моделі під текстурування.
Для мене особисто цей процес не самий захопливий та творчий. Але як мені уже встигли розповісти, не усі мають таку ж точку зору :-) Дехто отримує велику насолоду в розгортанні, сортуванні та пакуванні острівків розгортки. Бо і справді, цей процес в чомусь схожий на складання пазлів. А після нього уже йде текстурування, коли ваша модель набуває свій колір і красу.
Тож, запрошую до перегляду і сподіваюсь, що вам і процес розгортки, і це відео принесуть задоволення

Усі попередні уроки ви можете знайти за тегом.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі