Шановні ігророби, допоможіть розібратися раз та назавжди! Як краще організувати свій шлях у геймдизайнери?
У мене є ціль, і я йду до неї ось таким шляхом:
Вивчаю С# ➡️ Окремо Unity ➡️ решту потрібного софту ➡️ роблю пет проєкти й шукаю роботу в GameDev-компанії.
Але я мрію бути геймдизайнером. Тобто, все, що я вказав вище — початкова стадія, щоб краще зрозуміти роботу програмістів та й взагалі роботу геймдев-команди.
Якщо побачити роботу із середини, можна краще розуміти, як її будувати.
Та як краще зробити, досвідчені люди? Так, як я собі вигадав? Чи краще одразу вивчати геймдизайн й приділяти 100% цій справі? Підкажіть, будь ласка!
Дякую за увагу та за кожну відповідь❤️
15 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів