3D Моделювання іграшкової машинки. Урок 4. Subdivision surface в Blender 3.3

Четверте відео з серії, і цього разу ми продовжуємо моделювати, вивчаємо нові комбінації клавіш, нові модифікатори, та робимо нашу модель скругленою та деталізованою за допомогою модифікатора Subdivision surface.

Усі попередні уроки ви можете знайти за тегом

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі