«Мольфар: Поклик серця» — інді-гра про Скоропадського та онука Івана Сірка

Всім привіт! Мене звуть Віталій Чиж. Я аспірант історії та магістр соціології з Харкова. Разом з однодумцем Іллею Худокормовим ми створили гру на базі альтернативної історії про Скоропадского та внука славетного Івана Сірка.

Уявіть собі, що Павло Скоропадський лишився, а Україна — то монархія в центрі Європи. Уявіть, що владу в країні має Гетьман за підтримки найсильніших воїнів світу — характерників.

Трохи про сюжет

1978 рік. 60 років з моменту проголошення Скоропадського Гетьманом.

Сюжет гри розповідає нам про події в передових містах Держави — Вітовому та Орбіті. Ці міста є нетиповими для держави, мають строгий вид, і побудовані за прикладом Прори — німецького санаторного комплексу, започаткованого одним з диктаторів.

Так як Німеччина перемогла в Великій Війні, Держава мала з нею тісний контакт. Саме тому можна зустріти на вулицях нових міст Орбіти і Вітового німецький «прорний» проект.

Міста ці закриті для інших. Тут працює характерний інститут імені М. Нечая, який готує найкращих воїнів на планеті — характерників. Це стало можливим завдяки роботі НАН України за головування В. Вернадського. Він відкрив матерію, котра робить з людини надлюдину — Шовкову. Вона приходить з профосфери — законів, за яким влаштований світ.

Завод по збереженню «Шовкової матерії» був в Орбіті. Характерний інститут же — в місті Вітов. Все це було на березі Дніпровських порогів.

В передовому, науковому місті править Северин Скоропадський — онук. Одного дня в цьому місті починаються пожежі і місто вимирає. Сам гетьманський онук просто зникає з міста. Ви граєте за онука славетного Івана Сірка — Волинського мольфара і слобідського характерника. Ваша задача — знайти зниклого гетьманського нащадка, зрозуміти, що сталося з передовим містом держави Скоропадського — Орбітою (неіснуюче, але плановане місто в Черкаській області), а також дізнатися головне — як з’являються характерники.











Звісно, це альтернативна історія з розряду «якбитології». Єдине, що в грі збігається з реальністю — наявність Сердюцького полка у Скоропадскього. Втім, сюжет вийшов, як мінімум, незвичним.

Трейлер гри «Мольфар: Поклик серця»

Як вам ідея нашої гри?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

дякую! Побачив уже багато де)

Знімав не я, а колега. Насправді, знято на бандікам, бо колега взагалі не з геймдеву. Текстова начитка там правильна, все працює, як треба

Залишилось тільки дочекатись кінця листопада, аби купити сторінку в стім

Я доробив гру. Повністю

Гра кул, не уявляв собі)

Так. Архітектуру я замінив, поставив бекетівки. Кого не влаштовує графіка — ідіть і купуйте собі термоядерні компи за оверпрайс. У мене грошей немає, аби взяти навіть ГТХ 1650. Не кажу вже про ще шось.

Ми і так граємо, фактично, за Сірка, але не за самого легендарного слобожанця, а за його внука.

Рисовки, які були представлені мені, як індюшатіна, не цікаві від слова зовсім. Ви б ще піксельну графіку з 2.5Д видом показали, панове.

Я роблю на продаж, це факт. Я роблю англійською мовою першочергово, це факт. Чи встигнемо до виходу додати українську — я чорт його знає. Одне скажу — дехто і майнкрафт не любить(я, наприклад). Тож, панове. От так. Озвучка в грі буде українська, аби зберегти автентичність. Субтитри — будуть тільки англ. На росії не продається.

Тизера я запилив занадто рано. Прям занадто. Фактично, тепер він неактуальний, через жорсткий редизайн і оптимізацію.

І ще з приводу графіки. Я вже раз випустив гру під обстрілами. І обстріли вщухли, деінде бува, прилетить С300. От як зароблю хоча б косарь доларів — от тоді і просіть графіку. А так, робити без бюджета, взагалі без бюджета, на 10 річному залізі — це ще та веселуха.Я зроблю. І все тут

А чому грошей нема на відюху? Тут ось 200 лямів збирають на бімби. Це секта якась? Я б на місці Притули хоч свій лям баксів на відюхи давав айтішникам з ДОУ задля збереження культури, бо він сам с з культури і з війною виникла країна бомжів. Без грошей може все швидко зникнути і культура також

Як казав Вінстон Спенсер Черчиль — за кий х₴р ми воюємо, як не за культуру.

Хотелось бы поиграть в игру, где играешь за Сірко, именно в 1600-х годах. Чтоб было типа как асассин крид, только козацкий) и чтоб москалей можно было разрубать пополам саблюкой

Ага, і шоб каравани грабить, і бос вертоліт. Саблюкою в цій грі нахитнуть тебе, якщо будеш повільним. А Так — рекомендую Helish Quart. Вам зайде. Там і шаблюкі, і козаки

Непопулярна і дуже суб’єктивна думка.
Якщо гра робилась для душі і щоб показати друзям — «дивіться що можу», тоді все ок,круто і тоді далі можна не читати.
Якщо ж гра робилась для продажу/популяризації історії чи хоч якогось впливу — це жахлива ідея.
Трейлер не продає взагалі нічого, витративши хвилину часу незрозуміло про що це, нащо це, що тут робити, але зрозуміло що це гра з видом від first-person з дуже поганою графікою от прямо дуже і де не відбувається нічого цікавого.
Ясно що вимагати від двох людей графіки як у Cyberpunk це неправильно, але для прикладу ось трейлер AER Memories of Old де за ту ж саму хвилину часу хоча б приблизно зрозуміло чого очікувати від гри — і до графіки немає ніяких претензій, бо гра звичайна інді-блукалка без претензій на реалістичність чи ще щось, але тим не менш доволі стильно зроблена.

На скріншотах є якийсь натяк на бойову систему і якщо тут не реалізовано щось не гірше за бойову систему умовного Assassins Creed Odyssey чи Control — то це було помилкою витрачати час на впровадження боїв у гру — вони будуть нудні і відволікатимуть від сюжету.

Оточення у грі це повне фіаско, очевидно і не потребує пояснень чому у 2007-2009 GCS використовували у своїх іграх радянську архітектуру і реалізували це як пласку коробку з поганенькими текстурами. Чому це зроблено тут — взагалі не ясно. Які можуть бути характерники посеред дешевих масових хрущовок? Що це за супер воїни яким потрібно існувати у найдешевшому виді комфорту, не у спартанських умовах, а саме у місті з найдешевшим масовим житлом що забезпечує звичайних вразливх і максимально далеких від звання супер-солдата людей базовим захистом від оточуючого середовища. От «Скоропадський лишився», а передові наукові міста не виглядають як, я вибачаюсь, Ваканда, а натомість виглядають як звичайна радянська шаражка.

Як на мене — гра у такому вигляді як вона є це просто 1/10. Якби це було щось з більш мультяшної чи навіть піксельною графікою і у якомусь сеттингу нео-запорізької січі то це ще хоч якось би зайшло, а так краще б оцей сюжет просто викласти у невеличкому творі і накраудфандити грошей на випуск книжки.

Ну з геть інді стильно зробили:
* Sable
* Rain World
Дрібні контори:
* Sunless Skies
* The Darkest Dungeon

Стильність, бойова система, трейлер — не завжди корелюють. Трейлер часто роблять щоб накраудфандити, коли ще концепт може дещо змінюватись.

Нам просто треба норм залізо. Якщо гра заробить хоч тисячу — то вже така перемога, шо русня всреться.

Я то там намудрував з архітектурою. Піксельна графіка у мене на LIFA є. Або на СЮбор, чи на Денді. Це класична приставка. Але цей мотлох тягти в сучасність — це брєд. Коли я хочу побачити піксельну гру — я включаю Сюбор, і граю в Спартан Х2.

У цієї гри, що робиться зараз — ну прям жостко дуже грустна історія. Дуже. От максимально. Я вже робив гру, яку хотів. Називалась «Перунів квіт. Харків». Я повністю, повторююсь, повністю вгадав події,які стануться через рік з моїм містом. Я робив другу частину. Зупинився. Бо в сюжеті були глушилки зв’язку, і відсутність життя дальше Олексіївки. Угадайте, де воно тепер закінчується? Отож. Далі олексіївки — знищені Дергачі, Слатине, Прудянка, Цупівка. Великі і Малі проходи.
Того і радянська архітектура була. Бо це, фактично, була гра про Харків зі зміненим концептом

Альтернативна історія ... і радянська архітектура!
А взагалі-то цікаво було побачити Україну без радянської влади. Без «сталінок», без Держпрома, без «панельок» і «хрущоб», без ДнепроГЄС та заводів — гигантів...
Якою б була альтернатива? Хати — мазанки та вулики, як мріяв Ющенко? Чи повністю мілітаризована Січ на усю країну? А може (якщо додати магію) — якісь біо-технології: бойові свині розміром з танк та будинки на древах (як у ельфів).

1978 рік. 60 років з моменту проголошення Скоропадського Гетьманом.

А як бути з фашисткою окупацією? Що сталося в альтернативній історії: українські козаки наваляли фашистам без сторонньої допомоги? Чи Гітлер визнав козаків справжніми арійцями і нащадками «вищої раси» — і довірив відправити усіх неповноцінних москалів у газенваген?

А взагалі-то цікаво було побачити Україну без радянської влади. Без «сталінок», без Держпрома, без «панельок» і «хрущоб», без ДнепроГЄС та заводів — гигантів...

Дивись Туреччину. Вони відбились від переможців у 1-й Світовій, втримали незалежність, також геноцидили на своїй території.

Думаю, коли УНР(ЗУНР) відбилася б від комуністів, зараз ми були б як турки. Вольні люди, пасуть кіз, в кожному дворі — теплиця, де помідори на продаж роблять, моцні дороги, та Байрактари. І все місто виходить співати з прапорами та танцювати на день незалежності — бо пам’ятають людину, що врятувала країну від потужної коаліції ворогів (Ататюрк), і вірять в свій народ.

А не було її. Німеччина перемогла в Великій Війні. Русні нема.

Гітлер не приходить до влади, бо він просто не потрібний. Німеччина ж перемогла у Великій Війні. Гітлер прийшов, бо не перемогла

Крутяцько!
Саме так має міфотворитись історія.
І так вона захоплює світ.

Чекаю, коли до офтопу пояснення додадуться. Так як в грі не було Другої світової(в ній не було просто потреби), то і Україна, і Німеччина — це союзники

Пояснення:
Чому в усьому світі чули за самураїв, і навряд чи чули за козаків? Бо в усьому світі відоме аніме.

Чому в усьому світі відоме аніме? Бо японці змогли створити якісні історичні міфи, котрі можуть перемогти національні міфи інших народів, і загорнули їх у якісну філософсько-розважальну форму.

Себто, для популяризації історії в сучасному світі працює мультимедіа контент. А без нього — історія потрібна лише спеціалістам для написання курсових.

Ну про спеціалістів оце обідно було, обідно(я аспірант з історії та археології). А от щодо того, що про козаків не знають — це проблема саме того, що у нас під боком довбана русня. Я буду намагатись популяризувати наших характерників. Для мене це важливо, адже я сам нащадок такого козака-характерника. Коваля з Черкащини. І народився на Перунів Квіт — 7 липня. Тому для мене такого роду гра — як сповідь, чи шо

Чому в усьому світі чули за самураїв, і навряд чи чули за козаків? Бо в усьому світі відоме аніме.

Акіро Куросава, нє?

Не думаю, що маса людей його дивилась.

Не думаю, що маса людей його дивилась.

Такеші Кітано? :-)

Коротше, я не фанат аніме, може зо 5-10 за все життя бачив, але про самураїв серед переглянутого точно не було.

Думаю, японці змогли вплинути на світову культуру — через кінорежисерів, через кіберпанк, через аніме. Українці — лише через Чорнобиль зі Сталкером, але без козаків.

Підписатись на коментарі