Glory to the Heroes — перша гра про війну в Україні. Про розробників, плани та деталі проєкту
Вітаю. Мене звати Воронов Сергій, я головний розробник проєкту «Glory to the Heroes», програміст, випускник Київського Політехнічного Інституту. Хочу трохи розповісти про нашу команду, як почали працювати над грою, які в нас плани та показати трохи ексклюзивних матеріалів з гри.
Щоб не гаяти час, коротко опишу проєкт — це багатокористувацький тактичний шутер про російське вторгнення в Україну. Головний геймплейний концепт проєкту — об’єднати найкращі екшн-механіки Battlefield та тактичну складову таких мастодонтів серед симуляторів як Armа та Squad. У реалізації цієї мети нам допомагає Unreal Engine 5.
Чому та як вирішили робити шутер саме на цю тематику
Першим концептом був проєкт про війну на сході, який пророблявся ще з 2020 року особисто мною, у вільний час. Але після повномасштабного вторгнення було вирішено змінити фокус на поточні події.
По-перше, причиною стало те, що війна так чи інакше торкнулась кожного у нашому колективі та мене особисто. Та загалом, це велика історична подія для нашої нації й увіковічити її та подвиги наших героїв у вигляді такого аудіовізуального витвору, як на мене, великий крок для розвитку українського геймдеву.
Перші наробки вже нового проєкту ми, тоді ще командою із трьох людей (Я, мій одногрупник Даніл Євдокімов та Абашкін Олександр), почали робити наприкінці березня 2022, коли була така можливість. Згодом, знайшли багато однодумців і людей які були зацікавлені у створенні подібної гри не менше за нас. Так і працюємо досі, по ремоуту, повністю на ентузіазмі у складі команди з десяти розробників і постійно розширюємось. Деякі члени нашої команди — європейці та американці, що почули про розробку у соц-мережах та виявили бажання приєднатися.
Трохи про деталі проєкту
У грі ми плануємо представити як багатокористувацький режим, так і сюжетну кампанію про різних героїв, щось на кшталт кампаній у BF1.
У мультиплеєрі гравці зможуть брати на себе роль як військових ЗСУ, іноземних волонтерів, так і окупантів зс рф, включно з так званими лндр і дислокуватися на поля битв, реконструйовані за реальними місцями.
Гра включає як класичні для мілітарі шутерів режими захоплення, оборону, штурм, так і унікальний режим «операцій», який акцентується на масштабності і довготривалості, де обидві команди мають приймати тактичні рішення під час бою, вести битви у декілька позицій або ліній оборони, кожну з яких займає певний рід військ. Поки піхота та механізовані підрозділи окопуються на передку, а забезпечення возить амуніцію та снаряди, артилерія та аеророзвідка накриває ворога з укріплених позицій.
Щодо реалістичності — ми почали співпрацю з центром дослідження воєнної історії при ЗСУ, що виявив інтерес до проєкту, але не плануємо повністю заглиблюватись у симулятивність, скоріше зберегти золоту середину між динамічним геймплеєм та реалістичним відображенням бойових дій.
У грі представлено багато зразків реальної техніки, яка зараз використовується на пердовій. Починаючи з наших «Градів» та ленд-лізового HIMARS, до російських «сонцепьоків» та балістичних ракет.
На даний момент, гра знаходиться у альфа-стадії розробки, де ми проробили основні механіки та частково деякі карти. Серед них — Маріуполь, Острів Зміїний (так, можна буде поцілити у «Москву» з Нептуна), дорога між Ірпенем та Бучею через супермаркет «Жираф» і ще деякі. Найближчий альфа тест плануємо зробити взимку для всіх, хто реєструвався на нашому сайті та підтримує зараз проєкт на Кікстартері. Також будемо потрохи розширювати гру новими картами, сюжетною кампанією, зброєю та технікою, включно до релізу.
На цьому тижні плануємо випустити офіційний трейлер геймплею, тож можете слідкувати за нами у соц-мережах та на GameDev DOU, буду періодично за можливості писати нові статті.
Дякую всім хто дочитав до кінця, ми обов’язково переможемо, як віртуально, так і в житті.
10 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів