Досвід виконання тестового завдання на вакансію Junior Unity 3D Developer в Hitberry Games

TL; DR;

Не рекомендую витрачати на це свій час

UPD: рекомендую перед виконанням тестового (від будь-якої компанії) домовитися про формат фідбеку, на який ви очікуєте, та чи може компанія його дати, а також заздалегідь оцінити витрати часу на виконання тестового — і тільки після цього вирішувати, чи варто на це витрачати час. Якщо компанія не виконує свою домовленість, нагадайте про себе в переписці або на DOU :)

Більш детально

Оскільки на DOU немає зареєстрованого акаунту Hitberry Games, де б можна було залишити свій відгук, роблю це тут.

Вакансію (junior) Unity 3D Developer’а запропонувала Tetiana Sviderska. Після короткого листування (під час якого Тетяна доволі швидко відповідала) я отримав «невелике тестове завдання, яке оплачується після успішного оферу, як один робочий день» (хоча «дедлайну виконання тестового немає»).

В ТЗ було виділено жирним, що «одним із найважливіших критеріїв буде оцінка візуальної частини проєкту» та написання коду (загальна логіка, розбиття на класи, неймінг). Виконання цього завдання в мене зайняло більше тижня (погоджуюся, що мій рівень знання Unity доволі низький, і швидше за все люди з досвідом зробили би це за пару днів).

Після виконання тестового завдання я отримав фідбек: у дуже ввічливих фразах мені повідомили, що результат виглядає «досить добре», але «якість коду не відповідає очікуванням для нашої позиції». Це все. Жодних деталей з приводу того, що саме не відповідає очікуванням. Враховуючи, що для візуальної оцінки була обов’язкова вимога «записати відео геймплею», є ймовірність, що саме код взагалі ніхто не дивився, бо оцінку кода джуна як «якість кода не відповідає очікуванням для нашої позиції» можна дати навіть не дивлячись в код.

На моє прохання дати більше деталей по виконанню тестового через 2 дні мені повідомили, що передали питання перевіряючому. Через 2 тижні я нагадав про себе, але так і не отримав жодної відповіді.

Мене не ображає факт, що мені відмовили, або що мій код недостатнього рівня — це було очікувано. Але неможливість зробити роботу над помилками знецінює час, витрачений на виконання тестового завдання.

UPD: Після опублікування цього топіка я все ж отримав свій фідбек.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Rostyslav, я домовився). Чекай, тобі на пошту вишлють фідбек;)

Я розумію що робота зараз конче потрібна, сам був донедавна в пошуку, але за неоплачувані завдання більше ніж на 2-3 години мого часу вже навіть не берусь. Кому потрібен джун — подивляться гіт, позадають питання і візьмуть, а кому треба натаскати рекрутера — виставляють всраті вакансії зі знанням всього_на_світі + трохи ще і зайобують джуна якимись хрінями типу у вас номер ЛВЛу в сцен_лоадері захардкожено (та ідіть ви на***). Багато робив тестових для різних компаній — пробувався і в цю але шось пішло не так (вже навіть не пам’ятаю що саме, так багато їх було) і вони опинились в моєму персональному списку «хрінь» — куди пробуватись слід ну в дууууже крайніх випадках але краще все таки шукати далі.
Що можу порадити і що допомогло саме мені — замість коулпання недолугих тестових, які ні яким чином не впливають на рішення взяти Вас в команду — сісти за пет-проєкт(з курсів якихось чи ще чого, щось цікавеньке) і раз в пару днів викладати прогрес на лінкед з невеличким коментарем і відосом шо саме зроблено (викладати краще в період пн-ср тому що з чт всі здебільшого переходять в «передвихідний режим» і менше звертають на таке увагу.
І дуже корисне вміння для джуна — правильно оцінити тестове (деякі хитросракі частенько дають і шось зробити з пре-мідл/мідл рівня) і якшо там — побудуйте архітектуру/прочитайте клін код в оригіналі(як раз у мене в процесі хД)/ застосуйте десяток паттернів — можна просто відмовитись. Це знання на оклад 1500+. За весь затрачений час на ті тестові можна було спокійно підчитати шось по шарпам чи зайнятись вивченням чогось нового на UnityLearn або подивитись пару відосів codemonkey.. НА БАГАТО БІЛЬШЕ користі з того буде в тому числі для майдутнього працелашутвання.
Ще є кейси коли після ствердної відповіді на запитання «чи ви в пошуках роботи» ЗРАЗУ пропонують тестове.. запам’ятай — вони його навіть не відкриватимуть. Таких зразу нахрін слати. Якшо після того як зкинув резюме а тебе просять твій імейл/гіт/телефон (а вони в резюме написані і клікабельні) — теж на***. Твоє резюме не відкривали і не читали і навряд чи будуть. Відпишуть якусь стандартну писульку і гуляй вася.
Ну і успіхів в пошуках нормального роботодавця).

Мені так само відповіли після виконання тестового завдання у 24Play. Нормального фідбеку німа, думай сам. Але ТЗ на тестове у них складено шикарно( з моєї точки зору). І хоча це була моя перша співбесіда і перше тестове, якось натхнення пропало.

Підписатись на коментарі