Перший трейлер української рольової гри The Moon Hell. Ставимо запитання розробнику

Сьогодні на GameDev DOU вийшов дебютний трейлер The Moon Hell — похмурої, складної та захопливої RPG від українських авторів. Досі про гру мало що було відомо, а сторінка у Steam з’явилася лише вчора ввечері. Втім, вже зрозуміло, що це буде якісний проєкт в жанрі темного фентезі та розроблений на Unreal Engine 4.



Про перші враження від плей-тесту та створення гри ми розповіли у цьому матеріалі, а в середу (26.10) проведемо стрім із розробником гри Андрієм Масюком. Протягом свого шляху в геймдеві він встиг попрацювати в Crytek, а зараз є частиною команди Frag Lab.

Про що б ви хотіли дізнатися в Андрія? Чи сподобався вам трейлер The Moon Hell? Діліться своїми враженнями і запитаннями у коментарях, а ми озвучимо їх під час стріму! Потім його можна буде переглянути в записі на нашому ютуб-каналі.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ви казали про 4 основні одиниці зброї, чи є тут якась система гіперброні при атаках, як у тих же соулсах, тобто чи є можливість преривання атак?

А що сприводу музики, вона створювалась власноруч чи ви знаходили композитора на аутсорсі?

Привіт! Хотів дізнатися чи є можливість потрапити до вашої команди? Якщо так, то в якості кого? Дякую

Чи будуть не похмурі локації? дарксоулс все ж таки мала яскраві локації щоб очі трохи перепочили, бо 8> годин шастать у пітьмі буде важко

Дуже крутий результат!

Маю такі питання:
— скільки разів за 3 роки змінювали напрямок гри?
— асети малювали самі, чи купляли
— чи писали тести для гри
— якби починали нову гру, що б змінили в процесі розробки Мунхел
— які поради людям, які планують так само 2-3 роки робити одну гру нон стоп
— чи буде продовження гри і перетворення її в серію

Може ще щось згадаю :)

— чи були проблеми з перформансом, і як їх фіксили
— чи оформлювали інтелектуальні права на сюжет, головного героя і взагалі всесвіт гри?
— чому не вибрали якогось паблішера
— чи буде підтримка Стім Дек
— чи складно портувати гру на консолі чи Лінукс/macOS

Підписатись на коментарі