3D Моделювання іграшкової машинки. Урок 2. Особливості інтерфейсу Blender 3.3

Друге відео з серії, впродовж якої ми будемо моделювати іграшкову машинку, засновуючись на знайденій в інтернеті схемі. Уся ця серія орієнтована на людей, хто працює в Blender вперше.

У цьому відео ми розбираємось з особливостями інтерфейсу та навчаємось адаптувати його під свої потреби.

Урок 1. Знайомство з Blender 3.3 можна подивитися тут.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Знайшов іноземний англомовний сайт де продають проги з ліцензіями по зниженим цінам. В тому числі старі версії з одноразовими ліцензіями а не підписка. Думаю може буду збирати собі на старенький 3ds max. А не страждати ...

Я працював в старенькому 3ds Max. Починав з версії 3.5. Останнє, в чому тикався, це 12. От це і справді ще те страждання. Блендер пережив два реструктурування інтерфейсу та інструментів. У ньому багато усього, але в тому, що і де знаходиться, є логіка. Тільки от не в максі. Особливо старому. То просто якийсь смітник розмазаного, подекуди сильно застарілого функціоналу, без якоїсь логіки чи порядку

Я звісно з тобою не згоден, але нікого це не хвилює. Страждайте й далі.

Підписатись на коментарі