Запис стріму з Юлією Піштар — 3D Character Artist, яка створювала персонажа для League of Legends
Юлія Піштар — 3D Character Artist зі Львова, яка на фрилансі працює з такими відомими студіями, як Blur Studio та Axis Studios, а в її портфоліо є робота для League of Legends. Юля працювала також зі студіями Gameloft, iLogos Studio і N-iX, та віддала перевагу фрилансу. На стрімі ми познайомилися з Юлею, дізналися про її кар’єрний шлях та вихід на західних розробників, подивилися роботи різних періодів.
А також Юля показала різні етапи роботи з текстурингом у стилістиці hand painted.
Стрім організований спільно з discord-спільнотою цифрових художників CG Cats.
⏲ Таймкоди:
Блок про Юлю
00:00 Знайомимося з Юлією Піштар
06:27 Перші 3D-персонажі в ZBrush та перші фриланси
08:45 Чому Юля вважає, що починати краще у студії, а не з фрилансу та про її досвід навчання
10:52 Робота після
12:24 Персонажі з Юліних останніх особистих проєктів
15:28 Скільки часу зазвичай займає створення одного персонажа
17:30 Дракон для сінематика League of Legends від Riot Games (2021)
20:57 Про англійську мову
23:05 Про організацію робочого дня на фрилансі
26:06 Який у Юлі комп’ютер
27:04 Персональний проєкт, після якого до Юлі написали з Blur Studio
28:35 Робота над сінематиком Shattered — Valorant
30:09 Як персональний проєкт підтягує до тебе замовників
31:00 Рекомендації для пошуку першої роботи 3D-художника
33:37 Як Юля відпочиває, щоб мати ресурс для креативної роботи
35:34 Про музику для концентрації на роботі
37:11 Чи впливає шейдинг моделі для текстурингу в стилістиці hand painted
40:20 Яким софтом обов’язково треба оволодіти початківцю 3D Character Artist
42:50 Чи навчає Юля свою доньку 3D-моделингом
44:33 Як Юля почала співпрацювати з Riot Games
46:14 Перша робоата Юлі для синематика
47:26 Про плюси і мінуси у моделей для синематиків порівняно з моделями у геймдеві. Різніця між цими моделями
49:42 Які етапи роботи Юлі подобаються найбільше і найменше
52:45 Про формулювання рейту (ціни роботи)
57:29 Трошки про скульптинг персонажа у складній асиметричній позі
58:50 Чому Юля не береться скульптити реалістичне волосся та реалістичні моделі
59:28 Ще трошки про гроші
1:00:28 Про особливості пайплайну для синематиків
1:06:40 Як робити так, щоб твоя персональна робота підтягувала нове замовлення
1:07:53 Топік на GameDev DOU для обміну профілями на ArtStation
1:08:15 Куди складніше влаштуватися — в сінематик-студію чи геймдев
1:09:24 Чи варто вчитися малювати персонажів одращу в ZBrush
1:10:23 Як виходити на західних замовників і про важливість англійської мови
1:13:40 В якому софті роблять рендери для сінематик-проєктів
1:14:22 Про болі роботи над сетами емоцій персонажа
1:16:02 Про пензлики
1:17:46 Чому Marvelous не актуальний для стилізації
1:18:43 Про пензлики в 3DCoat
1:19:19 Практичний блок про hand painted текстуринг
2:03:17 Прощання і Слава Україні!
Тайм-лапс всього процесу текстурингу персонажа Ruined King
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів