Запис стріму з Юлією Піштар — 3D Character Artist, яка створювала персонажа для League of Legends

Юлія Піштар — 3D Character Artist зі Львова, яка на фрилансі працює з такими відомими студіями, як Blur Studio та Axis Studios, а в її портфоліо є робота для League of Legends. Юля працювала також зі студіями Gameloft, iLogos Studio і N-iX, та віддала перевагу фрилансу. На стрімі ми познайомилися з Юлею, дізналися про її кар’єрний шлях та вихід на західних розробників, подивилися роботи різних періодів.

А також Юля показала різні етапи роботи з текстурингом у стилістиці hand painted.

🖌 Портфоліо Юлі на ArtStation

Стрім організований спільно з discord-спільнотою цифрових художників CG Cats.

⏲ Таймкоди:

Блок про Юлю

00:00 Знайомимося з Юлією Піштар

06:27 Перші 3D-персонажі в ZBrush та перші фриланси

08:45 Чому Юля вважає, що починати краще у студії, а не з фрилансу та про її досвід навчання

10:52 Робота після 3-4 років практики

12:24 Персонажі з Юліних останніх особистих проєктів

15:28 Скільки часу зазвичай займає створення одного персонажа

17:30 Дракон для сінематика League of Legends від Riot Games (2021)

20:57 Про англійську мову

23:05 Про організацію робочого дня на фрилансі

26:06 Який у Юлі комп’ютер

27:04 Персональний проєкт, після якого до Юлі написали з Blur Studio

28:35 Робота над сінематиком Shattered — Valorant

30:09 Як персональний проєкт підтягує до тебе замовників

31:00 Рекомендації для пошуку першої роботи 3D-художника

33:37 Як Юля відпочиває, щоб мати ресурс для креативної роботи

35:34 Про музику для концентрації на роботі

37:11 Чи впливає шейдинг моделі для текстурингу в стилістиці hand painted

40:20 Яким софтом обов’язково треба оволодіти початківцю 3D Character Artist

42:50 Чи навчає Юля свою доньку 3D-моделингом

44:33 Як Юля почала співпрацювати з Riot Games

46:14 Перша робоата Юлі для синематика

47:26 Про плюси і мінуси у моделей для синематиків порівняно з моделями у геймдеві. Різніця між цими моделями

49:42 Які етапи роботи Юлі подобаються найбільше і найменше

52:45 Про формулювання рейту (ціни роботи)

57:29 Трошки про скульптинг персонажа у складній асиметричній позі

58:50 Чому Юля не береться скульптити реалістичне волосся та реалістичні моделі

59:28 Ще трошки про гроші

1:00:28 Про особливості пайплайну для синематиків

1:06:40 Як робити так, щоб твоя персональна робота підтягувала нове замовлення

1:07:53 Топік на GameDev DOU для обміну профілями на ArtStation

1:08:15 Куди складніше влаштуватися — в сінематик-студію чи геймдев

1:09:24 Чи варто вчитися малювати персонажів одращу в ZBrush

1:10:23 Як виходити на західних замовників і про важливість англійської мови

1:13:40 В якому софті роблять рендери для сінематик-проєктів

1:14:22 Про болі роботи над сетами емоцій персонажа

1:16:02 Про пензлики

1:17:46 Чому Marvelous не актуальний для стилізації

1:18:43 Про пензлики в 3DCoat

1:19:19 Практичний блок про hand painted текстуринг

2:03:17 Прощання і Слава Україні!

Тайм-лапс всього процесу текстурингу персонажа Ruined King

🔍 Вакансії для художників у геймдеві

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі