Як 3D Artist потрапити до геймдева без досвіду?

Підкажіть, будь ласка, як отримати першу роботу у студії. Скрізь вимагають досвід роботи, але як його отримати, якщо без досвіду не беруть...

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

На доу нещодавно інтерв’ю було з 3d artist, яка 15 років працює, вона відповіла як. Там є таймкоди. Я думаю в неї більше авторитету ніж у мене щоб на таке відповідати

а ще можна писати відразу у студії на пошту чи соцмережі. обов’язково додавши посилання на портфоліо.

Написав вам приватне повідомлення на артстейшен

А ще можна пошукати невеличкі компанії експериментаторів. У яких немає фінансування на повноцінний найм. Нерідко такі беруть без досвіду, та ще й навчають корисностям. Таким чином ви допоможете і собі (досвід), і розробникам.

Привіт! Портфоліо непогане. Моя порада: зроби кілька моделей по чужим концептам. Знайди на артстейшоні шось прикольне і замодель його. Навіщо: в студіях, якщо це не зовсім інді компанії, є концепт-художник, по чиїм концептам ти зазвичай і будеш працювати. Такі моделі в твоєму портфоліо покажуть що ти вмієш читати форму, матеріали і т.д. з концепту, що важливо при роботі у студії.
«Досвід роботи» це абстрактна хрінь для джуна, якщо з портфоліо все норм і є базове розуміння що таке робота 3Д-артіста в студії є, то можуть взяти без нього. Як варіант, можеш зробити кілька моделей на фрілансі і показати це як досвід.
Ще порада: зробити кілька моделей у різних стилях, стилізованний бліззардський стиль що у тебе зараз — це доволі нішева хрінь. Зроби 1-2 реалістичні моделі, стилізовані лоуполі і ще шось.
Щасти!

Портфоліо є? Кидай на портфоліо посилання

Зараз роблю роботу для портфоліо, сценку. Сказали, що це дасть більше шансів зачепитися за роботу.

Підписатись на коментарі