Слоти — це геймдев чи ні?

Український геймдев вельми різноманітний — тут є цікаві інді-студії, успішні компанії, що розробляють мобільні тайтли, міцні AA, а також AAA на кшталт S.T.A.L.K.E.R. 2. А ще є компанії, які працюють над проєктами у жанрі соціального казино та слотів.

Геймблінгові проєкти активно використовують елементи гейміфікації, однак не всі поспішають визнавати це ігробудом.

З іншого боку і геймдев-компанії можуть використовувати гемблінгові механіки, на кшталт лутбоксів тощо. Тож може між слотами, соціальним казино і звичайними відеоіграми немає такої великої різниці?

А яка ваша думка? Чи можна вважати слоти геймдевом? Пишіть у коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Слоты — лучше геймдева. Там хоть заработать можно, в отличие от. И горящеглазности не требуется большой. Так-то всё игры, вопрос азартные или нет.

Не понимаю стремления здешней аудитории к ААА-проектам, ведь внутри Украины это всё низкооплачиваемо и обязательно с овертаймами, потому что спроса на ААА больше, чем предложения. И многие идут работать не за бабло.

А западный ААА-геймдев — он плотно на западе, там секьюирити и секретность, на удаленку в Украину не дадут, надо туда ехать сразу. Там и деньги. Но все равно хуже даже обычного энтерпрайза.

Гемблінг це атрибут який може бути у грі, а може не бути. Але це значущий атрибут, тобто якщо у грі є трохи гемблінгу, то вона вся — гемблінг. До речі ми зараз маємо шанс поспостерігати як це гімно маскують під гру. Нещодавній приклад — Diablo Immoral. Там «немає» лутбоксів. Замість них там є спеціальна «гра» де треба заклікати за пару хвилин декілька монстрів і вам випаде рендомний лут. Програти в цьому режимі «гри» неможливо, тому що при будь-якій проблемі у вас не заберуть вашу ставку. Тобто це такий лутбокс з додатковим шагом, щоб регулятор не чіплявся. Нащо нам це знати? Думаю скоро такі лутбокси 2.0 підуть у всі ААА проекти, бо дуже прибутково :) .

ПС: у вас в тексті помилка — лутбокси це просто гемблінгова механіка, без лапок.

А порно — це кінематограф?

На мою думку, ігри це те, що містить геймрлей (та складова гри, де результат залежить виключно від навичок гравця).
Чесний покер (офлайн чи онлайн не важливо, головне щоб гра не підглядала за гравцем) це гра.
Рулетки, автомати, колеса фортуни і т.д -іграми назвати язик не повертається. Так само як і сучасні донатні помийки -клікери, які багато хто чомусь відносить до ігор

Я вибачаюсь, але казино до комп’ютерних ігор відноситься трохи менше, ніж гра рукою в трусах.

Фізичне казино (разом із рулеткою та справжніми слотами) це ледь не еталонний приклад азартних ігор. Якщо фізичні слоти це азртна _гра_, то чому віртуальні ні?

Я так само не фанат розробки слотів, але викидати те що не подобається зі всієї категорії ігор це просто снобізм

ніт, не ігри.

Ігри — інтерактивні медія. Ключовою особливістю гри є «осмисленний вибір».
В слотах не має вибору.

Геймблінгові проєкти активно використовують елементи гейміфікації, однак не всі поспішають визнавати це ігробудом.

Вино роблять з винограду, але це не робить вино ягодою. ¯\_(ツ)_/¯

Мне интересна аналогия с Cookie clicker. Cookie clicker это игра? Если ответ да, то почему слоты не игра?

слоти — теж ігри
Але в моїй суб’єктивній ієрархії геймдеву вони на найнижчому рівні. І розробляти їх я би не пішов навіть за умовно великі гроші.
На рахунок лутбоксів — у іграх від слотів і до ААА є різні механіки утримання гравця. Від реіграбельності і нелінійності сюжету до таймерів на посадку грядки

Все залежить від чистоти намірів розробника

Підписатись на коментарі