Слоти — це геймдев чи ні?

Український геймдев вельми різноманітний — тут є цікаві інді-студії, успішні компанії, що розробляють мобільні тайтли, міцні AA, а також AAA на кшталт S.T.A.L.K.E.R. 2. А ще є компанії, які працюють над проєктами у жанрі соціального казино та слотів.

Геймблінгові проєкти активно використовують елементи гейміфікації, однак не всі поспішають визнавати це ігробудом.

З іншого боку і геймдев-компанії можуть використовувати гемблінгові механіки, на кшталт лутбоксів тощо. Тож може між слотами, соціальним казино і звичайними відеоіграми немає такої великої різниці?

А яка ваша думка? Чи можна вважати слоти геймдевом? Пишіть у коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Слоты — лучше геймдева. Там хоть заработать можно, в отличие от. И горящеглазности не требуется большой. Так-то всё игры, вопрос азартные или нет.

Не понимаю стремления здешней аудитории к ААА-проектам, ведь внутри Украины это всё низкооплачиваемо и обязательно с овертаймами, потому что спроса на ААА больше, чем предложения. И многие идут работать не за бабло.

А западный ААА-геймдев — он плотно на западе, там секьюирити и секретность, на удаленку в Украину не дадут, надо туда ехать сразу. Там и деньги. Но все равно хуже даже обычного энтерпрайза.

Гемблінг це атрибут який може бути у грі, а може не бути. Але це значущий атрибут, тобто якщо у грі є трохи гемблінгу, то вона вся — гемблінг. До речі ми зараз маємо шанс поспостерігати як це гімно маскують під гру. Нещодавній приклад — Diablo Immoral. Там «немає» лутбоксів. Замість них там є спеціальна «гра» де треба заклікати за пару хвилин декілька монстрів і вам випаде рендомний лут. Програти в цьому режимі «гри» неможливо, тому що при будь-якій проблемі у вас не заберуть вашу ставку. Тобто це такий лутбокс з додатковим шагом, щоб регулятор не чіплявся. Нащо нам це знати? Думаю скоро такі лутбокси 2.0 підуть у всі ААА проекти, бо дуже прибутково :) .

ПС: у вас в тексті помилка — лутбокси це просто гемблінгова механіка, без лапок.

А порно — це кінематограф?

Я вибачаюсь, але казино до комп’ютерних ігор відноситься трохи менше, ніж гра рукою в трусах.

Фізичне казино (разом із рулеткою та справжніми слотами) це ледь не еталонний приклад азартних ігор. Якщо фізичні слоти це азртна _гра_, то чому віртуальні ні?

Я так само не фанат розробки слотів, але викидати те що не подобається зі всієї категорії ігор це просто снобізм

ніт, не ігри.

Ігри — інтерактивні медія. Ключовою особливістю гри є «осмисленний вибір».
В слотах не має вибору.

Геймблінгові проєкти активно використовують елементи гейміфікації, однак не всі поспішають визнавати це ігробудом.

Вино роблять з винограду, але це не робить вино ягодою. ¯\_(ツ)_/¯

Мне интересна аналогия с Cookie clicker. Cookie clicker это игра? Если ответ да, то почему слоты не игра?

слоти — теж ігри
Але в моїй суб’єктивній ієрархії геймдеву вони на найнижчому рівні. І розробляти їх я би не пішов навіть за умовно великі гроші.
На рахунок лутбоксів — у іграх від слотів і до ААА є різні механіки утримання гравця. Від реіграбельності і нелінійності сюжету до таймерів на посадку грядки

Все залежить від чистоти намірів розробника

Підписатись на коментарі