Чи є тут люди які роблять ігри не в Unity/Unreal?

Усім привіт! Чи є тут люди, які роблять ігри не в популярних рушіях типу Unity / Unreal Engine, а в інших?
Розкажіть про ваш досвід

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Працюю з defold в ньому є багато плюсів і мінусів головний мінус складна система об’єктів до неї довго привикнути не міг плюсів також є багато

там же луа, не? как я помню все объекты там это тупо таблицы

RPG Maker и GDevelop. Основное на данный момент (хотя как-то давненько в соавторстве сделал одну визуальную новеллу на Ren’Py).
Опыт — учавствовал в паре геймджемах на itch.io, ну и несколько выложенных небольших игр выложенных там же на itch.io .
Также посматриваю на Godot. Но на всякий случай изучаю юньку (ибо если идти на зарплату в какую-то геймдев-контору, то скорее всего прийдется юзать юнити).

З.Ы. Ну и еще пару движков, которые импонируют — BlitzMax NG, ct.js, pygame, Love2D и еще парочка (всех немного изучал, но написать что-либо на них не решился, ибо.. ну вот какой конторе нужен чел, который пишет и гры на одном из этих движков :-( ? )

Я працюю над грою на ранніх етапах розробки, спочатку використовував Unity, місяці два тому почав перевозити все на Godot. Поки що все подобається. Нарікань немає. Але в мене не так багато досвіду взагалі.

Я кидав один проект за іншим. Кожен раз на власному рушії. Останній раз намагався зробити простий 2D скролл-шутер, думав на щось таке просте сил вистачить, навіть трейлер випустив, але потім набридло і його кинув. С самого початку я вирішив робити власний рушій, бо в ті часи рушії були не дуже хороші. Хоча потім неодноразово думав чи не взяти вже готовий рушій, але власні наробки шкода було викидувати. Нещодавно почав нову гру робити, знов на власному рушії бо наче все необхідне й так є і зі своїм зручніше. Сподіваюсь цього разу закінчу роботу.

Привіт!
Я зараз головний розробник\мейтейнер двигунця Solar2D. У нас є десь тисяча активних ігр, в основном на мобільні. Також на steam продаються, і на Nintendo Switch.
Сам ігор не роблю, але керую общиною де люди роблять ігра за допомогою мого двигунця.

GameMaker можна вважати непопулярним? Він аж на 3 місці у Steam по кількості ігор. Але в Україні носить непопулярний, як мені здається. А дарма. Якщо хочете робити саме 2д то дуже зручний. Досвід такий що я на іграх на гейммейкері живу зараз.

Всім привіт
Колись починав з Unity, потім грався з GameMaker, а зараз, після 5 річної перерви, взявся за Defold, який згадували українські розробники. Проекту поки немає, то ж Defold я знаю тільки на рівні пройдених туторіалів:) Але враження хороше

Доброго дня всім.
Починав розробку з бібліотеки olc::PixelGameEngine, що на C++. Зараз перейшов на Raylib (підтримує багато мов програмування). Якщо ж ви хочете створювати ігри на самих низьких рівнях то рекомендую Raylib, там є багато різних методів для малювання, загрузки ресурсів, математики, аудіо ітп. Але створювати ігрову архітектуру будете самі. Щоб прокачати мозок)

Воу! досить цікава лібка, ніколи не чув за неї. Ви у продакшені маєте проєкти з

Raylib

?

Так, але він на ранній стадії протитипування.

Пытался выучить Unity и забивал на это дело больше раз чем пытался бросить курить. Все никак свою детскую мечту о создании игры не осуществлю))) Какой-то геймдев очень задроченный если честно.

Зайди на український книжний balka-book Там є література по Unity. Рекомендую ось цю: balka-book.com/...​_unity_5_e_izdanie-177542 Ну звісно глянь інші.

Ось це хорошу тему задів. От взяти UE4/5 Всі до нього лізуть бо там супер графон і він типу для ААА. От тільки всі забувають, що ААА це «високобюджетний проєкт». Простими словами : лимони зелені. Вікіпедія: «Типово ціна на один примірник AAA-гри складає від $40 до $60, аби покрити багатомільйонні витрати на розробку.» Питається: чого ви всі до UE4/5 лізете?

UE4 не тільки для ААА. Для АА також підходить і для інді. Хочеш зробити невеличкий ікспіріенс від першої особи, але шоб виглядало прикольно йдеш і купуєш асети, будуєш з них щось і вже красиво.

Хтось взагалі і 2д-ігри робить на анріалі.

UE4 не тільки для ААА. Для АА також підходить і для інді.

Мікроскопом можна цв’яхи забивати, я б все-таки по реквайрментам ділив.

ААА не значить що краще , Польский геймдев , та і наш вітчизняний далеко не ААА за бюджетами, але той же Ведьмак 1-2 (3й вже нормальний бюджет), Дайнг лайт 1, наши хлопці з Фрогвейрсів , ГСК та 4А роблять гарні ігри, але питання не про це було.

Чому UE4/5? Безкоштовний, блупрінти, велика база ассетів, гайди котрі дозволяють навіть з 0 знаннями створити свою простецьку гру, а якщо піти далі та докупити щось (анімації, моделі, ассети) то можно щось і цікаве зробити. Тому що, знання анріла зараз потрібні якщо є бажання працювати десь в крупній студії. С++ він і в Африці С++, і на мою думку (не гуглив) більшисть кастомних рушіїв якраз С++

Але я б не казав, що ВСІ лізуть до анріала, хто хоче робити мобілки лізе до Юніті, бо він також безкоштовний , має бібліотеку ассетів і то це все. Хтось топить за Гдот.

Та і на що ще лізти, якщо кастомне двігло вам ніхто не дасть)

Повір що лізуть. Причому інфа нашинська по Блупринтам. А от по саме його плюсам щось я не бачив на нашинськом. І я бачив не раз комент що не вистачає спеціалістів по його плюсам і їх немає звідки брати. Тож ясно що не від хорошого розкладу. Точно інді в його плюси не дуже вникають і не йдуть в компанії на офіс.

і на мою думку (не гуглив) більшисть кастомних рушіїв якраз С++

бо апішки плюсові а фронтенди на інші мови писати ліньки, можна мультимовну кашу зробити ну і, звичайно, не забути висрати ще один кастомний скриптовий ленгвидж для свого енджина.
Була б можливість, я б точно не писав, тошнить від С++

Була б можливість, я б точно не писав, тошнить від С++

***ть-копать. Єто топ, рібяткі-гейдевчікі

От я зараз працюю з Юніті, роблю симулятори для клієнтів і коли стало цікаво «а як там в анріал», то був дуже здивований, що багато речей які мені і моїм колегам треба з проекту в проект на юніті, перетягувати якісь геть базові штуки. То на анріалі, ця вся база вже реалізована з коробки і чим більше продукт на анріалі, схожий на звичайну гру, тим більше речей уже готові. Можливо я щось не те дивився і не розібрався, але перше враження склалось саме таке.

Так і в Unity є речі з коробки. Зайди до них в Ютубі і побачиш наприклад Game Server Hosting. Який вони по-моєму і під UE. А UI toolkit. Так це тільки за останній час. Взагалі в нас вже холівар. За таке інколи банять. Бувайте.

А курить бросить получилось?

Починав з Unreal Engine, левелдизайнив домашні проєкти, але з технічних причин, вирішив, що мені Godot ближчий до серця, тому стрибнув на нього. Раджу рушій як той, в який легко увійти. Як зі сторони коду (там місцеваскриптова мова схожа на Python, а ще має підтримку багатьох інших мов), так і сам редактор простеньких для левел-дизайну. Є плаґіни для розширення функціоналу і головне те, що все безкоштовне.

Плюсую Godot. Користуюсь ним вже декілька років. Безкоштовний, дуже універсальний і зручний. Легко розширюється плагінами і кастомайзиться чуть більше, ніж повністю. А плагінів до нього сила-силенна. Крім скриптової мови є підтримка власних модулів на C/C++ для нативного перформенсу, ми на плюсах писали GOAP AI. З 4-ї версії (яка ще в беті) вміє навіть в Vulkan. Сапортить всі головні платформи + Android/iOS. Вміє в шейдери, пост-процесінги, AO/SSAO, блюри/блуми/партікли і більшість інших популярних штук. Вміє адекватно батчити рендерінг. Має купу хелперів для процедурних геометрій і мешів — і в 2D, і в 3D. Робити і блендити скелетні анімації — одне задоволення, є ціла підсистема для створення складних дерев анімацій. Вантажиться моментально, проекти експортує теж дуже швидко.

Підписатись на коментарі