Кримський світанок та морська битва Анни Міхель, Junior Matte Painter з Києва
Наприкінці червня ми запустили топік для обміну профілями на ArtStation. Тепер щотижня показуємо роботи художників, які залишили там посилання на свої портфоліо.
Цього разу хочемо показати вам роботи Анни Міхель з Києва, яка хоче бути Junior Matte Painter або Environment Artist у геймдеві. Художниця розповіла, як створювала свої роботи «The White Sails of War» та «Crimean Sunrise».
Далі пряма мова художниці
Під час роботи над проєктами для мене принципово мати історію, яка стане мостиком між мною та аудиторією, візуальна комунікація. Тому я завжди приділяю багато часу тому, щоб в деталях обдумати сюжет, окреслити чітку нитку сторітелінгу та знайти якнайкращі композиційні рішення. Мабуть, через це мені завжди «тісно» у форматі однієї ілюстрації чи концепту, а ближчими є серії. Деколи вони нагадують сторіборди, а інколи концепти-дослідження загальної теми.
Від початку війни я знала, що хочу зробити серію — метафору свого сприйняття кризи. Я хотіла сфокусуватись на тональності та контрасті, сенсах, тому вирішила обмежити кольорову палітру до greyscale, що стало для мене справжнім випробуванням, адже вважаю мальовниче поєднання кольорів — своєю зоною комфорту.
«The White Sails of War» — проєкт про корабель, на якого напав інший. Що іронічно, з білими вітрилами. Паніка та втеча, перші постріли гармат та відчуття клаустрофобії у своєму ж трюмі. Світ ніби звузився до маленького віконця, і ти все одно дивишся, дивишся у прямому ефірі.
Бій сам на сам, доки інші кораблі затамували подихи в очікуванні на переможця, перемога та лідерство міжнародної армади.
Cерія цілковито зроблена у Photoshop за допомогою техніки photobash & overpaint.
Понад три місяці від публікації, війна триває вже восьмий, та не на мить не втрачаю жагу до розширення свого skill сету.
«Crimean Sunrise» — мій крайній проєкт та перша спроба моделювання архітектури у 3D. Для цього обрала Blender з подальшою обробкою рендеру у Photoshop. До цього вже мала досвід моделювання органічних форм та пейзажів. Проте архітектура — це щось надзвичайне: і складно, і не можеш зупинитись без найменших деталей оздоблення!
Наш творчий або технічний розвиток — це вклад до інтелектуального та креативного потенціалу країни. У найближчих планах вивчення Unreal Engine 5 та вдосконалення 3D навичок, пошук роботи на позицію Junior Matte Painter або Environment Artist. Настав час світанку!
Більше робіт Анни дивіться у її портфоліо на ArtStation.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів