🎧 Монетизація ігор. Запис войсчату GameDev DOU
Поговорили про монетизацію ігор у телеграм-каналі GameDev DOU. Як спланувати окупність проєкту, обирати монетизаційну модель та які вони бувають, як використовувати рекламу для доходу від гри, виставляти KPI — обговорили ці та інші цікаві питання.
Спікери:
🎙 Віталій Погоський, CEO PAGA GROUP
🎙 Роман Ткачук, Head of Monetization Team з Gameloft
🎙 Оксана Зайцева, Monetization Manager в Bini Bambini
Ви також можете послухати запис войсчату у SoundCloud 🎧
⏲ Таймкоди:
00:00 Вступ і вітання зі спікерами
01:40 Як спланувати окупність проєкту
15:18 Як обрати монетизаційну модель для створення нової гри і які моделі взагалі бувають
26:13 Про NoAds-підписку: як багато гравців нею користуються, чи великий дохід приносить, про її плюси та мінуси
32:07 Як використовувати рекламну монетизацію
47:37 Чи повинна відрізнятися монетизаційна стратегія для однієї і тієї ж гри, яка випускається на різних платформах
52:00 Що робити, якщо гра нецікава
01:00:12 Про ставлення до нативної та кросплатформенної розробки і платежі всередині гри, що оминають Apple і Google
01:05:09 Як можна зрозуміти, що проєкт потрібно закрити
01:13:25 KPI гри та як вони виставляються
01:21:09 Яка ймовірність створити свою мобільну інді-гру і зробити її конкурентною
01:26:15 Практичні приклади найуспішніших і вкрай провальних проєктів
01:33:54 Як гра повертає до себе гравця знову і знову (та чи кожна гра повинна це робити)
01:40:20 Подяки, прощання, Слава Україні!
📄 Читайте на GameDev DOU статті, дотичні до теми:
• Екскурс у світ монетизації F2P проєктів. Що робить LiveOps в геймдеві
• Як збільшити дохід від покупок всередині гри: UX-поради від Google
• Роль Product Manager в геймдеві. Частина 2. Адвокат диявола в дискусії про монетизацію
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів