Початок в 3D з Blender

💡 Усі статті, обговорення, новини для початківців — в одному місці. Приєднуйтесь до Junior спільноти!

Привіт.

Якщо коротко : почав займатись 3D ще минулої осені ( кінець листопада) , зробив острів з лодкою, по тутору — потім війна і ступор до літа, літом час від часу передивлювався якісь відео по блендеру.

Зараз осінь 2022 почав наче все заново з курсу і наче все подобається.

Спочатку йшла теорія ( і цікаво і ні одночасно, через велику кількість елементів, інструментів і тд) .

Далі почався тутор і настав час зайти в блендер і почати щось робити та виникло відчуття наче це щось непосильне, щось нереальне.

Коли вчив теорію все здавалось так просто , а коли дійшла практика не розумієш що для чого і як і чи справишся з цим.

Це нормально? Це пройде?😂Мотивація продовжувати не дивлячись на це є , але цікаво як хто справлявся з цим.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Позавчора теж почав займатися 3д XD, йду по роадмапу. Там багато цікавого тому гадаю тобі буде корисно miro.com/app/board/uXjVOR8hRhI=

В IRC-конференції #blender (раніше на freenode, зараз, мабуть, на libera) доволі оперативно допомагають, якщо десь застрягаю.

Я скажу зі свого досвіду. Одне діло тутор на 5 годин як моделити один єдиний хайполі. А інше діло це тутор на 20-40 хвилин по одному лоуполі. От таких по Блендер в Ютубі повно. Рекомендую почати з них щоб набити руку і терпіння. А потім перейдеш на хайполі.

З моделюванням все буде ок. Опануєш швидко, тут лише практика треба і два ока.

В мене проблема з текстуруванням стилізованих речей та персонажів. Всі туторіали фактично кажуть «ось є пензлик, береш і малюєш. Хоп. Тут я 8 годин малював, скоротимо це до 30 секунд. Намалювали, ідемо далі.» І мене вже починає тіпати, бо інших туторіплів немає. З усім іншим такого нема, там детально роз’яснюють.

Ріггінг досить просто.

З анімацією є нюанси бо уявити рух легко, але передати його так щоб це не виглядало пластиліном — зовсім інше. Туторіали наче є, але особисто собі не знайшов. Але цю частину я мало шукав. Практикуватись можна копіюючи рухи з відео покадрово, тому це з часом теж наб’ється.

До того щоб це все скомпонувати ще не дійшов

Ого, звучить круто твоє охоплення усіми аспектами. Але стосовно навчання зрозумів, що плавно потрібно переходити на курси англійськомовні, бо в СНГ не такий потік інформації. Школи чомусь здаються не зовсім тим, що хочеться, хоча наставник потрібен майже усім на початку навчання, який скаже «цю кнопку не тикай, сюди натисни». Але в цілому дякую, теж сподіваюсь , що думки про безвиходдя і відчуття, що не справлюсь з усім пройдуть після більшої практики.

Та й вибрав стратегію вивчити базу на тому , що доступно на укр/руснявій мові, щоб розуміти з мінімальним словниковим запасом візуально що роблять на англомовних ресурсах.

Підписатись на коментарі