🎧 Перехід з Unity на Unreal Engine. Запис войсчату GameDev DOU

Поспілкувалися з геймдев-розробниками про те, як вони переходили з Unity на Unreal Engine на войсчаті у телеграм-каналі GameDev DOU. Дізналися, скільки це зайняло часу та які складності виникли на цьому шляху, чи справді C++ значно складніший за C#, які переваги відкриває Unreal Engine та багато іншого.

Спікери:

🎤 Дмитро Дяченко, Unity/ Unreal Engine Programmer в N-iX Game & VR Studio

🎤 Дмитро Трушкін, Render Developer у Pingle Game Studio



Ви також можете послухати войсчат на SoundCloud ▶️

⏲ Таймкоди:

00:00 Вітання, вступ та презентація спікерів

1:58 Де спікери працювали раніше, де працюють зараз, на яких проєктах працювали з Unity і на яких з UE

4:56 Чому прийняли для себе рішення перейти з Unity на Unreal Engine

6:54 Як переходили з одного рушія на інший: скільки часу це зайняло, що дивилися та читали, чи шукали ментора, як це робити краще, а як гірше

17:49 Який рушій здається спікерам легшим та зрозумілішим — Unity чи Unreal Engine

24:16 Чи можливо потрапити на стажування без знання Unreal Engine, але з твердим знанням C++

28:18 Що спікери частіше використовують у проєктах — власний написаний код чи blueprints

31:22 Які складності виникли при переході з C# на C++. Чи справді C++ настільки складніший, ніж C#, як часто можна почути?

38:53 Які є професії в Unreal Engine для розробників

40:30 Які переваги для себе спікери відкрили з рушієм Unreal Engine, яких не давав Unity

45:47 У яких випадках спікери б радили змінити один рушій на інший і наскільки поширеним буде UE на ринку України у майбутньому

55:38 Чи все, про що ми говоримо, стосується лише розробників, чи й інших геймдев-фахівців, які змінюють Unity на UE? Наприклад, Technical Artists

57:16 Яку літературу варто пройти чи чому більше приділити увагу, щоб поглибити навички в Unreal Engine та перейти на рівень Middle Developer

(Дмитро Дяченко радив книгу Скотта Мейерса «Ефективний і сучасний C++»)

59:17 Як часто доводиться писати шейдери

1:00:37 Що краще використовувати новачку — Unreal Engine чи Unity

1:06:18 Що краще використовувати для AR-розробки — UE чи Unity

1:08:25 Кому зараз легше знайти роботу — Unity-розробнику чи Unreal Engine?

1:15:51 Чи поширене використання ОС Linux у комерційній розробці на UE

1:16:56 Що важливіше в Unreal Engine — вміння кодити чи знання рушія

1:21:10 З якими складнощами стикалися при роботі з AAA-проєктами

1:23:33 Чи не сумують спікери за маленькою командою, у якій розробник має більше впливу на все

1:25:39 Чи змінився рівень компенсації спікерів після переходу з Unity на UE

1:26:43 Що краще для новачка — спочатку кодити, а потім накладати 3D-моделі на код, чи спочатку 3D-моделі, а потім накладати код на них

1:29:34 Поради молодим розробникам

1:36:45 Прощаємося, дякуємо та створюйте топіки на форумі і пишіть блоги!

📄 Читайте також статтю Дмитра Дяченка про його досвід переходу з Unity на Unreal Engine.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі