Драматичний пейзаж з ісландським вулканом в UE4 від Алекса Мазнєва, Natural Environment Artist із Запоріжжя

Наприкінці червня ми запустили топік для обміну профілями на ArtStation. Тепер щотижня показуємо роботи художників, які залишили там посилання на свої портфоліо.

Цього разу герой нашої рубрики про українських геймдев-художників — Алекс Мазнєв, Natural Environment Artist в Shapefarm, із Запоріжжя. Він розповів нам, як створював в Gaea, Quixel та Unreal Engine 4 драматичний пейзаж з ісландським вулканом.

Далі пряма мова художника

Кілька років тому, в перерві між двома проєктами, мені захотілося трошки погратися з ландшафтами у UE4. Зазвичай схили пагорбів та гір вражають різномаїттям безлічі дерев, чагарників та кущів, та ця рослинність часом заважає роздивитись деталі цієї самої земної тверді. Тому моє око впало саме на Ісландію. Адже там не тільки мало що росте, а ще й є ряснота кольорів і тектонічних структур.

Серед ісландських локацій я обрав невеликий вулкан Маеліфелл, що лежить поряд з льодовиком Мірдалсйокутль. Чорні піски з вулканічної лави, смарагдова зелень трави, охрові залишки гравію, кришталево білий сніг та сяючий лід.

Ось рефи і зібрані:

Для генерації ландшафту я обрав Gaea і збудував кілька графів для кожного елементу — вулкану, льодовику та пагорбів.

Зручна особливість програми в тому, що після отримання результату можна зайти в Gaea Erosion Studio та власноруч застосувати потрібний тип ерозії в потрібному місці, щоб додати деталей до ландшафту та зробити його на вигляд менш процедурним.

Не обійшлося і без маленького челенджу. На той час не було якогось інструменту для створення річок, а особливо річок, що мають велику кількість малих притоків, та ще й щоб текли туди, куди треба. Тому я спробував зробити щось схоже, з використанням того, що було — ерозій та градієнтів. Градієнтами я змінював ухил ландшафту, щоб опади, які формувалися б у позначених маскою місцях, стікали відносно цього ухилу.

Щодо текстурингу, я надто не морочився — у Quixel були необхідні матеріали для каменів, піску, зелені та снігу, а з Gaea я за допомогою нод отримав маски для цих матеріалів та замісив усе це у Quixel Mixer.

А вже потім усе це експортував до UE4, виставив світло, камеру та декілька хмарок.

Більше робіт Алекса Мазнєва дивіться в його профілі на ArtStation.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Не хочу бути занудою, але це самі прості пейзажі. Робив їх в 3ds Max ще коли студентом був.

Пейзаж гарний, але чому його назвали драматичним?

Підписатись на коментарі