Козак-характерник Андрія Павлова, Lead Character Artist з Харкова
Наприкінці червня ми запустили топік для обміну профілями на ArtStation. Тепер щотижня показуємо роботи художників, які залишили там посилання на свої портфоліо.
Цього разу показуємо 3D Козака-характерника Андрія Павлова, Lead Character Artist в Arrible. Художник також коротко розповів, як він створював персонажа.
Далі пряма мова художника
Давно хотілось зробити щось на тему української міфології. Як на мене, вона доволі цікава та об’ємна, але зовсім не розкрита.
Виношував ідеї більш як пів року, а потім випадково наштовхнувся на концепт характерника і зрозумів — це воно.
У подальшому планую зробити серію моделей на тему нашої міфології, бо гадаю, що варто просувати цю тему.
Тож робота виконана за концептом, щоправда дещо перероблена зі стилізації в стилізований реалізм.
Скульпт виконаний в Zbrush. Для деталізації обличчя використовував триканальну розгортку від xyz-textures, спроектовану на обличчя персонажа.
Блокаут одягу робив в Marvelous та доробляв руцями в тому ж Zbrush.
Ретопологію та розгортки робив за допомогою Maya.
Запікаю все в Marmoset Toolbag 4.
Допікаю деякі карти в Substance Painter, також там печу другу карту АО, комбіную її у Photoshop із АО запеченою в Marmoset, щоб отримати більш деталізовану карту АО.
Текстурив теж в Substance. Для базової текстури обличчя, так само, як і для його деталізації використовував текстуру від xyz-textures.
Генерував волосся та хутро в Maya за допомогою xgen, далі запікав його на плашку в Marmoset.
Розставляв плашки з волоссям та хутром у 3DS Max, бо як на мене, там зручніше працювати з вісями обертання об’єкта.
Текстурував волосся у Substance.
Рендерив все у Marmoset Toolbag 4.
І наприкінці зробив невеличкий постпродакшн у Photoshop.
Більше робіт Андрія Павлова дивіться на ArtStation
Надсилайте посилання на свої профілі на ArtStation у топіку.
9 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів