Чи є приклади вдало екранізованих ігрових механік у кіно та серіалах, знятих за іграми?

Повз нас майже проскочила історична подія — мультсеріал «Аркейн» по MOBA-грі League of Legends отримав цього року «Еммі» за визначну анімаційну роботу, обійшовши марвелівський «Що якщо ...?», «Сімпсонів», а також «Ріка й Морті». Історична вона тому, що вперше відзнаку такого рівня отримав проєкт, заснований на ігровій ліцензії.

На перший погляд, ігрові екранізації це більше про попкультуру, ніж про геймдев. Але пропоную вам замислитися ось над чим — інколи одна з головних переваг гри саме в потужній історії (як от, наприклад, з The Last of Us), але часто гравця затягує якась механіка. Коли кінороби переносять на великий чи малий екрани сюжет, все наче зрозуміло. Але ось постає філософське питання — як, власне, екранізувати ігрову механіку?

Поганих прикладів багато. Згадати хоча б неонуарний трилер 2008 року «Макс Пейн». Режисер Джон Мур та його команда в деяких сценах намагалися відтворити легендарну механіку «буллет тайм». Але якщо гравці використовували «буллет тайм» як фічу, вирішуючи свої проблеми з ворогами в грі, то глядач сприймає механіку більше багом — трошки недоречний посеред стрілянини спецефект з «Матриці».

Або ж візьмемо щось новіше — «Мисливець на монстрів» 2020 року. За що люблять гравці франшизу? Певно що не за спрощений до атомів сюжет. Скоріше за неповторне відчуття від небезпечного полювання: ти зрозумів поведінку монстрів, вивчив яка зброя потрібна саме зараз, напрацював особисті тактику й стратегію. Що зробив режисер Пол Вільям Скотт Андерсон? Нескладне кайдзю-муві про свою дружину, яка вогняними мечами б’є вогняного ж монстра.

Таких прикладів можна згадати достатньо — «Дум», «Принц Персії» чи навіть «Сонік у кіно». Чи є достнойні приклади адаптації ігрових механік для кіно та серіалів? Власне я одразу пригадую сінематіки Overwatch (не забуваємо, що Blizzard останній час дуже нечемно ставилися до українських героїв). Той же «Reunion» про Коула «Джесі МакКрі» Кеседі. Тут гарно зрежисовані та включені до історії його ультімейт Deadeye, серія пострілів з револьвера, перезаряжальний перекид. Аналогічна історія з «Honor and Glory», «Dragons» та іншими. Але це ролики, що просувають вперед лор всесвіту Overwatch і зрозуміло, що в них інтегроване те, за що гравці люблять цей шутер.

А от чи пам’ятаєте ви якісь вдало екранізовані механіки у фільмах та серіалах? Пишіть у коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Це як дивитися, як грає той, хто задонатив на всі круті артефакти, броню і таке інше? Чи інтересніше за розвитком подій у twich спостерігати?

А короткі роліки-скетчі, зняті по іграх, рахуються?
Тоді є цілий канал Viva La Dirt League — www.youtube.com/c/VivaLaDirtLeague

Більшість скетчів зняти по іграх, існуючих або видуманих
Саме смішне з останнього
www.youtube.com/watch?v=wCIxHuOK6HM — по Відьмаку
www.youtube.com/watch?v=-1ItQDiBx-A — по Dead By Daylight
www.youtube.com/watch?v=-qHKr5bcJBs — по MMORPG іграх

Так, знаю їх. Часом прям дуже смішно)

Сюжет фільму, за винятком ключових персонажів, імен персонажів і подій, не збігається з сюжетом гри.

Cyberpunk Edgerunners має багато напряму екранізованих ігрових моментів, які ідеально вписалися:)

О, так. Вийшло справді непогано

взагалі фільми часто беруть «ігрові» механіки навіть без привязки до ігр — або «зайві» трупи пропадають, або герої чудесним образом зцілюються і наступного дня після напівсмертельної травми вже танцюють.

Dungeons & Dragons. Неплохо показана прокачка по уровням

Дум самый норм был, хорошо объединили фильм и одну сцену как из игры

Astartes
Зроблино одним фанатом, 15 хвилин
Нажаль як результат для нього склалось все погано і він попав у рабство
Але екранізація механік — найкращий приклад його короткий фільм

www.youtube.com/...​Ffn3A&ab_channel=TheChach

Правило 34 — про це є «механіка» у кіно. Наскільки вдало — то вже інше питання.

Запитаю ще й тебе — як додав відео у коменти? Якимось тегом?

Не знаю — може, адміни щось змінили, коли відео сподобалось.
Я просто лінк запостив.

Ні, не фейл. До речі, як ти це зробив?

Сіті Хантер, все ж, в першу черга манга)

Ну там стьобанули Стріт Файтер. Імовірно, це започаткувало окремі мувіки за Стріт Файтером, Мортал Комбатом, Теккеном. В них мають бути техніки з гри. Наприклад, бій з Скорпіоном в лісі, чи закидання Саб Зіро сосулею.

Трейлери Dead Cells та Don’t Starve мастерпіс. Нажаль, ми ніколи не побачимо серіал або фільм у такому форматі.

Підписатись на коментарі