Чи є приклади вдало екранізованих ігрових механік у кіно та серіалах, знятих за іграми?
Повз нас майже проскочила історична подія — мультсеріал «Аркейн» по MOBA-грі League of Legends отримав цього року «Еммі» за визначну анімаційну роботу, обійшовши марвелівський «Що якщо ...?», «Сімпсонів», а також «Ріка й Морті». Історична вона тому, що вперше відзнаку такого рівня отримав проєкт, заснований на ігровій ліцензії.
На перший погляд, ігрові екранізації це більше про попкультуру, ніж про геймдев. Але пропоную вам замислитися ось над чим — інколи одна з головних переваг гри саме в потужній історії (як от, наприклад, з The Last of Us), але часто гравця затягує якась механіка. Коли кінороби переносять на великий чи малий екрани сюжет, все наче зрозуміло. Але ось постає філософське питання — як, власне, екранізувати ігрову механіку?
Поганих прикладів багато. Згадати хоча б неонуарний трилер 2008 року «Макс Пейн». Режисер Джон Мур та його команда в деяких сценах намагалися відтворити легендарну механіку «буллет тайм». Але якщо гравці використовували «буллет тайм» як фічу, вирішуючи свої проблеми з ворогами в грі, то глядач сприймає механіку більше багом — трошки недоречний посеред стрілянини спецефект з «Матриці».
Або ж візьмемо щось новіше — «Мисливець на монстрів» 2020 року. За що люблять гравці франшизу? Певно що не за спрощений до атомів сюжет. Скоріше за неповторне відчуття від небезпечного полювання: ти зрозумів поведінку монстрів, вивчив яка зброя потрібна саме зараз, напрацював особисті тактику й стратегію. Що зробив режисер Пол Вільям Скотт Андерсон? Нескладне кайдзю-муві про свою дружину, яка вогняними мечами б’є вогняного ж монстра.
Таких прикладів можна згадати достатньо — «Дум», «Принц Персії» чи навіть «Сонік у кіно». Чи є достнойні приклади адаптації ігрових механік для кіно та серіалів? Власне я одразу пригадую сінематіки Overwatch (не забуваємо, що Blizzard останній час дуже нечемно ставилися до українських героїв). Той же «Reunion» про Коула «Джесі МакКрі» Кеседі. Тут гарно зрежисовані та включені до історії його ультімейт Deadeye, серія пострілів з револьвера, перезаряжальний перекид. Аналогічна історія з «Honor and Glory», «Dragons» та іншими. Але це ролики, що просувають вперед лор всесвіту Overwatch і зрозуміло, що в них інтегроване те, за що гравці люблять цей шутер.
А от чи пам’ятаєте ви якісь вдало екранізовані механіки у фільмах та серіалах? Пишіть у коментарях!
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.
22 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів