×

Найулюбленішим жанром мобільних ігор серед підростаючого покоління є Sandbox, гравці якого найбільш схильні до витрат

За даними опитування, найулюбленішими жанрами ігор для мобільних телефонів є прості ігри — головоломки, які подобаються 54% користувачів, кросворди — 43% та match-3 — 40%.

Такий рейтинг зумовлений підвищеною популярністю цих жанрів серед старших поколінь гравців — 30-59 років. Наймолодша аудиторія (15-18 років) обирає для себе ігри жанру Sandbox (це жанр відеоігор, в якому гравця мінімально обмежують, що дозволяє геймеру бродити і змінювати віртуальний світ за бажанням) — 64%.

Популярність таких ігор як Minecraft свідчить про те, що МОЛОДЕ ПОКОЛІННЯ ВЖЕ Є ЧАСТКОВО ДОТИЧНИМ ДО METAVERSE, адже ця гра дає їм уявлення про метавсесвіт та web3, для них перебування в віртуальному світі вже стає нормою.

Інтеграція брендів в Metaverse є лише питанням часу і деякі бренди вже використовують віртуальні світи, в якості нового каналу комунікації (Nike, Samsung, Coca Cola, Hyunday та інші).

Sandbox, FPS та RPG мають найбільший потенціал для монетизації, адже любителі цих жанрів найбільше схильні до покупок в середині гри.

Найчастіше, користувачі мобільних ігор заявляють, що готові купувати продовження гри — 35%, VIP статус, який дає більше грошей або ресурсів — 32% та нові квести та пригоди — 29%.

Популярність жанру Sandbox (Пісочниця) наштовхнуло на ідею перевірити рівень знання та користування Metaverse українською молоддю. Провівши другу хвилю дослідження виключно серед міської молоді, було виявлено, що 60% респондентів віком від 15 до 25 років вже чули про Metaverse, хоча ще не мають власних аватарів (що може бути зумовлене матеріальним становищем, адже повноцінне занурення в Metaverse вимагає як мінімум дорого обладнання — потужні комп’ютери, VR окуляри тощо).

Поняття «Metaverse» більше «на слуху», ніж «WEB3», про який чули 24% молоді. Найбільше інформації молодь має про NFT — загалом 76% респондентів зазначили, що їм відомо що це, з яких третина декларує, що їх знання в даній сфері не поверхневі і вони добре орієнтуються в цьому.

Переважна більшість опитаної молоді (70%) вважає, що Metaverse — це реальне майбутнє.

Дослідження підготовлене компанією Dive&Discovery Research в серпні-вересні 2022 року методом самозаповнення онлайн-анкети. В опитуванні взяли участь 204 респонденти віком від 15 до 59 років, які грають в мобільні ігри.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Гарна спроба, metaverse. Але ми знаємо ціну опитуванням із заздалегідь замовленим результатом. Це все одно що спитати на вашому помийному фейсбуці, що думають користувачі про цензуру. Забанивши всіх, хто не вбачає в ній користі для всього людства.

Зробити з метаверсом те саме, що й з мордокнигою — нагодувати ботами під зав’язку, щоб була імітація популярності — і продати акції подорожче допоки ринок інвесторів не почав здогадуватися, наскільки глибоко в кишеню до них залізли.

Спитаю на DOU: А хтось із вас вже володіє NFT об′єктом? Не чимось безглуздим і майже безкоштовним, а так щоб справді розглядали це як інвестицію у щось цінне.

Доброго дня, Олексій! Дякую за коментар. Це дослідження було проведене власним коштом з цікавості до тематики. Впевнена, що всі хто причетний до промотування metaverse не піде на такі дешеві трюки, як замовлені опитування.

У мета взагалі нічого не залишилося окрім дешевих трюків, стеження за людьми та майнингу на пристроях користувачів. Єдина відмінність Metaverse буде у кількості персональних даних. Які звичайно ж будуть використані «партнерами», а потім ще й втечуть щоб стати доступними для OSINT.

Ми лише занурюємось і починаємо вивчати цю тематику. Нам цікаві не персональні дані, а думка суспільства про це. Ваша теж цікава і цінна ;) Шкода, що нам не вдалось поспілкуватись в момент збору даних

Підписатись на коментарі