Найулюбленішим жанром мобільних ігор серед підростаючого покоління є Sandbox, гравці якого найбільш схильні до витрат
За даними опитування, найулюбленішими жанрами ігор для мобільних телефонів є прості ігри — головоломки, які подобаються 54% користувачів, кросворди — 43% та match-3 — 40%.
Такий рейтинг зумовлений підвищеною популярністю цих жанрів серед старших поколінь гравців —
Популярність таких ігор як Minecraft свідчить про те, що МОЛОДЕ ПОКОЛІННЯ ВЖЕ Є ЧАСТКОВО ДОТИЧНИМ ДО METAVERSE, адже ця гра дає їм уявлення про метавсесвіт та web3, для них перебування в віртуальному світі вже стає нормою.
Інтеграція брендів в Metaverse є лише питанням часу і деякі бренди вже використовують віртуальні світи, в якості нового каналу комунікації (Nike, Samsung, Coca Cola, Hyunday та інші).
Sandbox, FPS та RPG мають найбільший потенціал для монетизації, адже любителі цих жанрів найбільше схильні до покупок в середині гри.
Найчастіше, користувачі мобільних ігор заявляють, що готові купувати продовження гри — 35%, VIP статус, який дає більше грошей або ресурсів — 32% та нові квести та пригоди — 29%.
Популярність жанру Sandbox (Пісочниця) наштовхнуло на ідею перевірити рівень знання та користування Metaverse українською молоддю. Провівши другу хвилю дослідження виключно серед міської молоді, було виявлено, що 60% респондентів віком від 15 до 25 років вже чули про Metaverse, хоча ще не мають власних аватарів (що може бути зумовлене матеріальним становищем, адже повноцінне занурення в Metaverse вимагає як мінімум дорого обладнання — потужні комп’ютери, VR окуляри тощо).
Поняття «Metaverse» більше «на слуху», ніж «WEB3», про який чули 24% молоді. Найбільше інформації молодь має про NFT — загалом 76% респондентів зазначили, що їм відомо що це, з яких третина декларує, що їх знання в даній сфері не поверхневі і вони добре орієнтуються в цьому.
Переважна більшість опитаної молоді (70%) вважає, що Metaverse — це реальне майбутнє.
Дослідження підготовлене компанією Dive&Discovery Research в серпні-вересні 2022 року методом самозаповнення онлайн-анкети. В опитуванні взяли участь 204 респонденти віком від 15 до 59 років, які грають в мобільні ігри.
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів