Світ Сомнаріум Марка Грецького, Concept Artist з Херсона

Наприкінці червня ми запустили топік для обміну профілями на ArtStation. Тепер щотижня показуємо роботи художників, які залишили там посилання на свої портфоліо.

Цього разу хочемо розповісти вам про концепт-арти Марка Грецького — Concept Artist та Illustrator, який нині співпрацює з ROOM 8 STUDIO.

Далі пряма мова художника

Починаючи з дитячого захоплення малюванням до студентських робіт та фрілансу, я шукав, що саме мені подобається у творчості (насправді, пошуки і досі йдуть, але скоріше в глибину).

Якось я з найближчими друзями прийшов до того, що мені подобається створювати світи і як би це пафосно не звучало, але в якийсь момент ми дістали «кувалди і ковадло» — стилуси і графічні планшети — і почали створювати «свій» всесвіт. Саме з цього персонального проєкту, який ми назвали «Somnarium», я б хотів поділитися своїми роботами і розповісти, як створюю концепт-дизайни крізь призму світу.

Якось Карл Едвард Саган сказав: «Якщо ви хочете приготувати яблучний пиріг з нуля, ви повинні спочатку винайти всесвіт». Так само і мені подобається винаходити всесвіт для того, щоб намалювати персонажа. Так і вийшло з цими йотунами.

Йотуни — мешканці віддалених північних областей світу Сомнаріуму. Це народ мисливців та торговців. Суворі умови життя створюють суворих людей, так і цей народ формувався під тиском боротьби кланів та жорстокістю холодних пусток. Так само створювалася і їхня матеріальна культура: льодоруб — невід’ємна деталь спорядження кожного мисливця, композитний лук з додатковими плечима, здатний вразити наймогутнішу ціль, теплий одяг із шкір місцевої фауни, що дозволяє не замерзнути навіть у віддалених частинах тундри, численні трофеї... Все це дозволило мені повірити у те, що ці персонажі дійсно можуть існувати у світі Сомнаріуму.

Нарис портрета йотуна

Світ Сомнаріуму великий і там можно зустріти багато різних рас, народів, кланів та персонажів. Ось приклад пошуку дизайну раси Мор-бараї — кочових народів Великого Степу, щось на кшталт Золотої Орди.

Перші скетчі портретних особливостей раси

Фінальні образи

Часом, я звертаюся до більш ілюстративного підходу в концептах, аби дати собі розуміння атмосфери і відчути як можна вписати персонажів у світ краще.

Нарис персонажа раси Мор-бараї у притаманному йому середовищі

Портрет одного з важливих для світу персонажів

Працюючи над світом Соманаріуму, я постійно надихався на створення окремих персонажів і сюжетів. Щоб їх зафіксувати, створюю додаткові концепти, щоб зрозуміти, чи працює це у контексті проєкту. Так, я прийшов до однієї з глобальних катастроф цього світу — пандемії. Зараза, по типу чуми, що шириться південною частиною планети і створює істот схожих на демонів з глибин (доречі, на це мене надихнули твори Г.Ф. Лавкрафта).

Концепт «хворого»

Все це, на мою думку, гарно ілюструє мій підхід до створення концептів. Спочатку, я створюю всесвіт, а потім насолоджуюся яблучним пирогом.



Більше робіт Марка Грецького дивіться на ArtStation

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Не можу не відмітити паралелі із «престарілими сувоями», особливо пікчер із 2 місяцями на небі.
Хоча зроблено круто.

Частково, «ТЕС» надихав нас. Але, я б сказав, що у «сувоїв » найменший відсоток у списку того, що нас надихало))) Може 5-7%))) Дякую))

Підписатись на коментарі