Коротко про розробку мобільних ігор та її етапи

Натикнулася на цікавий тред про розробку мобільних ігор від користувача GameDid🇺🇦

Як проходить розробка мобільних ігор? Які існують етапи розробки та чим вони відрізняються?

Розробка мобільних ігор — комплексний процес.

Зазвичай його можна розділити на 6 основних етапів:

1. Планування

2. Пре-продакшн

3. Продакшн

4. Софт лонч

5. Глобал лонч

6. Пост-продакшн


1. Планування

Перед розробкою необхідно визначитись з ідеєю гри, а також написати концепт-документ. Він містить загальні відомості про гру, її механіки та бізнес модель. Також на цьому етапі проводять аналіз ринку, визначають цільову авдиторію та платформу.

2. Пре-продакшн

Створюється геймдизайн-документ, що містить детальний опис гри та її механік. Він буде використовуватись як інструкція до розробки. Визначається художній стиль гри, пишеться наратив. Створюється перший ігровий прототип.

3. Продакшн

Починається повноцінна розробка. Створюються технічні документи з максимально детальним описом механік. Створюється арт та анімації. Прописується ігровий баланс. Кожна готова частина окремо тестується та імплементується в гру.

4. Софт лонч

М’який запуск. Етап, коли перша життєздатна версія гри релізиться на обмежену групу користувачів. Мета: визначити критичні баги, затестити поведінку гравців та метрики проєкту, затестити рекламні креативи, відрегулювати баланс, покращити монетизацію.

5. Глобал лонч

Якщо результати софт лонча відповідають очікуванням, продукт виходить на глобальний ринок. Гра стає доступною в усіх регіонах, запускаються маркетингові компанії по залученню нових гравців.

6. Пост-продакшн

Після успішного запуску та залучення гравців гра переходить на етап оперування. Підтримується технічна якість, виправляються баги. Також створюється новий контент, який допомагає довше утримувати гравців.

Кожен етап займає різну к-ть часу в залежності від складності та особливостей проєкту. Дякую всім, хто дочитав тред до кінця. Сподіваюся, ви знайшли щось корисне для себе. Буду радий вподобайкам та ретвітам 🙂

А на кого з українських геймдевців, активних у твіттері, підписані ви? Скидайте посилання на профілі у коментарі!

І підписуйтеся на твіттер GameDev DOU, звісно 😉

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Народ, важливо в пост-продакшн: аналіз фідбека гравців і максимальне запровадження найбільш резонних очікувань ком’юніті!!

Було б добре якби були прикріпилені приклади документів (концепту, гейм дизайнку і тд)

Чимось суттєво відрізняється від розробки гри чи софту? Як на мене, то етапи ті ж самі

Софт лонч може бути декілька разів і під різними іменами/контентом і тому подібним. Навіть практикують пустишки коли лише реклама по суті для пошуку аудиторії при складних/бюдежетних проектах.

Я так і знав, що 2 етапи — і в продакшен!

Підписатись на коментарі