Чеський розробник портував Quake 1 на Apple Watch

Запустити Quake 1 на Apple Watch. Здавалося б, навіщо? А чому б і ні, подумав чеський розробник Tomas Wymazal (@MyOwnClone) і зробив це!

Він поділився проєктом на GitHub та розповів про нього на форумі Reddit.

— використовується Quake SW renderer + блітінг до WatchKit (~60 кадрів/с, 640×480, більша роздільна здатність може працювати з меншою частотою кадрів, перевірено до 1024×768)

— сенсорне управління + гіроскоп + цифрове управління, новий звуковий back-end AVFoundation ( логіка копіювання даних з аудіобуферу від Watchkit), оскільки Watchkit не підтримує CoreAudio

— аудіо фільтр для видалення клікання в динаміках Watch для .wav-семплів низьких частот

— невеликі модифікації та оновлення коду, щоб приєднати код Quake 1 до Objective-C і Watchkit

— створений на основі OSS релізу Quake 1 та пізніших портів OSS для Mac та iOS

Сам розробник демонструє гру на Apple Watch Series 5.

А що ви думаєте про такі експерименти з портування ігор на різні гаджети?


Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Чеський розробнику, прошу портувати Готику 2 на Android 🙏

Підписатись на коментарі