Чеський розробник портував Quake 1 на Apple Watch
Запустити Quake 1 на Apple Watch. Здавалося б, навіщо? А чому б і ні, подумав чеський розробник Tomas Wymazal (@MyOwnClone) і зробив це!
Він поділився проєктом на GitHub та розповів про нього на форумі Reddit.
— використовується Quake SW renderer + блітінг до WatchKit (~60 кадрів/с, 640×480, більша роздільна здатність може працювати з меншою частотою кадрів, перевірено до 1024×768)
— сенсорне управління + гіроскоп + цифрове управління, новий звуковий back-end AVFoundation ( логіка копіювання даних з аудіобуферу від Watchkit), оскільки Watchkit не підтримує CoreAudio
— аудіо фільтр для видалення клікання в динаміках Watch для .wav-семплів низьких частот
— невеликі модифікації та оновлення коду, щоб приєднати код Quake 1 до Objective-C і Watchkit
— створений на основі OSS релізу Quake 1 та пізніших портів OSS для Mac та iOS
Сам розробник демонструє гру на Apple Watch Series 5.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів