Математика у геймдеві. Які знання необхідні та використовуються в роботі?
Які знання з області математики ви використовуєте для роботи у геймдеві? Що потрібно знати розробникам, а що тестувальникам? Які знання знадобляться левел дизайнеру?
Так, у своїй роботі продуктові аналітики широко використовують матстатистику, лінійну алгебру та матаналіз. А, наприклад, Unity-розробники у своїй роботі для опису обертань можуть використовувати кватерніони.
Розкажіть нам, що з математики застосовуєте в роботі саме ви. Конкретніші відповіді будуть для нас кориснішими!
Заповніть коротку анкету або пишіть у коментарях до топіку!
Готуємо серію матеріалів про математику у геймдеві та потребуємо вашої допомоги.
12 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів