КосмоОдісея: Подорож до Марсу — космічна комедійна пригода від розробників з Харкова
Привіт! Сьогодні, 18 серпня, вийшла в реліз у Steam моя гра КосмоОдісея: Подорож до Марсу — пригода на космічному кораблі від першої особи з особливим українським колоритом.
Про гру:
Недалеке майбутнє. Ви граєте за хлопця з Павлового Поля, який на вмовляння бізнесменів з Харкова та Дніпра має полетіти на Марс за для збору металу для будівництва транспортної інфраструктури. Проте хлопчина має і свій до цього інтерес, адже після повернення може отримати кошти на відкриття власної фермерської справи і подолання конкуренції. Гроші пообіцяв йому один з бізнесменів. Проте після вильоту в нього виникли деякі проблеми, і ви можете допомогти йому їх вирішити!
Після завантаження на вас чекає:
— Пригода на космічному кораблі, в якій після виконання завдань відкривається перехід на іншу локацію.
— Приємна графіка.
— Рідна, колоритна, ностальгічна атмосфера.
— Цікавий сюжет з кумедними ситуаціями.
— Повне озвучення українською.
— Українська локалізація з «харківським» діалектом.
— 6 повноцінних локацій.
Ви будете учасником подорожі до Марсу на космічному кораблі. На вас чекає і приготування їжі, і пошук пульту від телевізору, і навіть ліквідація потопу! В кінці кінців, ви маєте полагодити свій корабель, аби він зміг в режимі автопілоту сісти на Марс.
Окрім того, головний герой — це агроном зі стажем. Тому ви разом з ним маєте зібрати врожай соняшнику та злакових та виготовити з них олію.
Нині у грі є 6 локацій, проте вона буде розширюватися. Плануються щонайменше 2 великих оновлення.





Деталі:
Гру розробляли ми, два харків’янина: я, Віталій Чиж, і мій друг програміст Ілля Худокормов. Ілля займався програмуванням, а я всіма іншими аспектами гри. За освітою я історик і соціолог, а розробка ігор — це моя втеча від усіх негараздів. Тобто, скажімо, хоббі.
Ми розробляли гру на Unity, тому що це для мене рідне середовище розробки.
Трохи передісторії
Щоб говорити про цю гру, мені важливо розказати трохи більше контексту того, як вона створювалася. Тому повернемося трохи в минуле.
Все хороше починається з пива. Ще 2020 року перед карантином у жовтні я сидів на харківському мікрорайоні Горизонт та пив пиво з другом.
Добре напившись, мені в голову прийшла геніальна ідея — зробити гру і назвати її «Метро по 8». Це була жартівлива гра про Харківське Метро, в якій ми граємо за мера міста та тиснемо кнопки на час.
Та після смерті Кернеса гра трансформувалась в клон Метро 2033 про Харків. Він вийшов на Android 23 червня 2021 року під назвою «Перунів квіт: Харків».
Цей реліз видався мені вдалим, тож почав думати про те, щоб зробити другу частину цієї гри, але вже для ПК. Ми розробили віртуальний Харків і вже у жовтні 2021 року були готові всі локації та головна ідея.
Ось декілька скрінів:
Гра повинна була називатися «Getaway from Kharkiv Orbita» і розповідати нам про молодого чоловіка, який мав дістатись до міста-привида Орбіта, що знаходиться в Черкаській області.
Вже в середині лютого ми підготувалися до анонсу. 21 лютого 2022 року на станції метро «23 серпня» у Харкові я її анонсував.
23 лютого я ходив саме не свій і, приїхавши додому, зробив останні правки у грі. І більше не робив. 24 лютого прокинувся від вибухів і поїхав до батьків. 26 лютого почав роботу над чимось, що, мабуть, не до кінця контролював. Просто робив, бо робиться. І вже 1 квітня гра була готова. Власне, я назвав її «КосмоОдісея: подорож до Марсу», але вона була під Android. Я хотів її на безоплатній основі закинути в Google Play, але не вийшло, тож зупинився з розробкою знову.
Коли остаточно звільнили Київщину, у мене з’явилися сили і я почав знову працювати над «Getaway from Kharkiv Orbita». Зробив до повної готовності близько 40% гри, а потім
Тому я плюнув і все переробив знову. Так народилася «КосмоОдісея: подорож до Марсу», яка сьогодні вийшла у Steam. Вона — це симбіоз нереалізованої гри «Getaway from Kharkiv Orbita» та тої гри на Android, яку почав робити одразу після початку повномасштабної війни. Всі напрацювання з «Харкова» перейшли туди, але атмосфера зовсім інша.
Наратив
В основі сюжету лежать мої фантазії на тему того, що було б, якби Ілон Маск був би родом з України. У ній є алюзії на наших політиків та олігархів.
Діяч СШНА(Самі Шоковані Нашою Авіацією) Ігор Маскін вибиває гроші для перспективного проєкту — польоту на Марс. Бізнесмени з Дніпра та Харкова, а саме Георгій Гепарденко та Іван Коломиїв почали вбачати перспективу в цьому польоті, адже Марс — планета залізна. Залізо було потрібне Новій Україні, яка тепер була експортером рішуче всього — газу, нафти, олії, та пшениці.
Кандидатур було багато, проте найкращим виявився Тарас Бульбенко.
Політ був назначений на сакральну дату перемоги — 8 травня. Гепарденко і Коломиїв були на космодромі в Житомирі, і давали настанови Космонавту. Дніпровський магнат навіть пообіцяв кредит в його банку, якщо той привезе залізо. Та і Тарас був не проти — він давно хотів вирощувати соняшник, аби подолати своїх давніх конкурентів — миколаївців та херсонців.
До речі, в першому оновленні до цієї гри буде сам Марс з містом Харькарс. Воно навіяне мультиком з дитинства «Як козаки інопланетян зустрічали».
На цьому все! Буду радий, якщо ви пограєте у гру! Я розраховую лише на українську аудиторію.
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів