Чи граєте ви в ігри виключно для їх вивчення з точки зору геймдев-спеціаліста?

Чи граєте ви в ігри лише для того, щоб розібрати їх з точки зору геймдев-спеціаліста? Якщо так, то який у вас підхід? На чому зосереджуєте увагу зі своєї спеціалізації? Чи робите якісь нотатки для себе?

Ще цікаве питання, а чи вдається вам загалом пограти в гру виключно задля задоволення і не думати, як вона зроблена? Чи професійна деформація робить це вже неможливим?

Пишіть у коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Давно уже не в геймдеве, но всё ещё люблю анализировать кадр с помощью RenderDoc’a, изучать как реализованы те или иные эффекты, чтобы потом сделать свой велосипед в стол :)
Например в Ori для меня было открытием, что там нет скелетной анимации, все персонажи — пререндер в спрайтшиты.

Всегда обращаю внимание на детали, геометрию и думаю о том, как оно отрисовано. Но играть и наслаждаться геймплеем это не мешает, скорее даже наоборот, сильнее погружаюсь в атмосферу игры.

Часто роблю скріншоти, потім збираю їх на дошках у Pinterest. Люблю подивитись на те, як зробили UI чи завдяки чому витримали атмосферу гри. Найчастіше для мене спрацьовує саундрект. Інколи це перекриває навіть недоліки геймплею і таке інше, наприклад як у TES: Oblivion. Не звертаю уваги на деталі і можу розслабитись, коли гра вже знайома та повсякденна, як щось швидке та сесійне, типу Brawl Stars:)

Чомусь загадав про російську рулетку. Підходить під твій опис :)

Схоже що на цей пост надихнула стаття „How I got my dream job at Blizzard Entertainment with ZERO gaming experience”:)

Мені завжди було дивно що для когось розбирати гру == руйнувати магію. Як гра зроблена — це особливий вид магії, в нього приємно занурюватися, приємно аналізувати, слідкувати за думкою, переймати чужі підходи. Врешті гру як досвід створюють не окремі технічні рішення, а їх сукупність.

Підписатись на коментарі