Знайомство з Наталею Галанцевою, Senior Vehicle Artist в Infinity Ward (Call of Duty, Far Cry 6). Запис стріму

Наталя Галанцева — Senior Vehicle Artist з Полтавщини, яка нині живе у Канаді та працює в Infinity Ward. У геймдеві вона з 2008 року та за цей час встигла попрацювати для Crytek, Ulysses Graphics, elite3D та Ubisoft Montreal.

На спільному стрімі GameDev DOU та discord-спільноти цифрових художників CG Cats Наталя розповіла про різні етапи своєї кар’єри та показала роботи різних років, поділилася своїм підходом до роботи, формування портфоліо, організації продуктивності, а також розповіла, чому важливо працювати над персональними проєктами і поділилася лайфхаками.

📌 Нещодавно ми також публікували текстове інтерв’ю з Наталею про кар’єру, важливість чіткої спеціалізації, брак конструктивних фідбеків.

⏲ Таймкоди:

00:00 Вітання та презентація спікерки

01:00 Про дитинство, студентські роки та навчання 3D-моделювання

09:44 Перша робота у геймдеві

14:00 Перший проєкт для розробки комп’ютерних ігор після мобільних

18:20 Чи змінила б Наталя щось у своєму кар’єрному шляху, якби могла

21:56 Про досвід в Crytek, Ubisoft, Infinity Ward і різницю між ними у ментальності, корпоративній етиці, технічному та робочому пайплайні

24:53 Про запари на роботі та організацію продуктивності

29:13 Як Наталя ментально налаштовується до роботи

31:28 Про релокацію та пошук першої роботи за кордоном

34:17 Робота в Ulysses Graphics над Call of Duty та про початок роботи як Vihecle Artist

38:47 Про внутрішню планку роботи та важливість портфоліо

44:18 Як контактувала зі своїм першим роботодавцем у Європі

46:47 Про однорідність у портфоліо та демонтрацію своєї спеціалізації

53:34 Ще трошки про релокацію

57:18 Підготовча робота, експерименти з дизайном і концепт-артом та про те, чому важливо робити персональні проєкти

1:04:31 Який софт Наталя використовує зараз

1:07:17 На що більше орієнтується під час підготовки моделі для проєкту — на внутрішнє дослідження компанії та art direction чи повністю на свої референси

1:09:02 Чи грає Наталя в ті ігри, в яких є її пропси та яка у неї улюблена гра загалом

1:14:04 Про курс моделювання машин у VR

1:18:01 Чому довго не брала відпустки

1:19:06 Як встигає суміщати роботу і сім’ю, скільки часу витрачає на роботу та навчання

1:22:29 Про мотивацію та вигорання

1:25:45 Демонстрація персонального проєкту — скопіювати реальний скан автомобіля, про різні етапи роботи

1:47:58 Коли розуміє, що робота вже достатньо якісна

1:52:36 Трохи лайхаків: як налаштовує сцену та рендеринг

1:59:10 Який етап найбільше подобається з усіх робочих процесів

2:03:12 Лайфхак: як реалістично пом’яти метал і спустити шини

02:14:40 Як потрапити в Infinity Ward

02:17:27 Чи є віковий поріг для кандидатів, щоб потрапити у студію AAA чи просто працювати в 3D-індустрії

02:19:00 Прощання та подяки

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі