Знайомство з Наталею Галанцевою, Senior Vehicle Artist в Infinity Ward (Call of Duty, Far Cry 6). Запис стріму
Наталя Галанцева — Senior Vehicle Artist з Полтавщини, яка нині живе у Канаді та працює в Infinity Ward. У геймдеві вона з 2008 року та за цей час встигла попрацювати для Crytek, Ulysses Graphics, elite3D та Ubisoft Montreal.
На спільному стрімі GameDev DOU та discord-спільноти цифрових художників CG Cats Наталя розповіла про різні етапи своєї кар’єри та показала роботи різних років, поділилася своїм підходом до роботи, формування портфоліо, організації продуктивності, а також розповіла, чому важливо працювати над персональними проєктами і поділилася лайфхаками.
📌 Нещодавно ми також публікували текстове інтерв’ю з Наталею про кар’єру, важливість чіткої спеціалізації, брак конструктивних фідбеків.
⏲ Таймкоди:
00:00 Вітання та презентація спікерки
01:00 Про дитинство, студентські роки та навчання 3D-моделювання
09:44 Перша робота у геймдеві
14:00 Перший проєкт для розробки комп’ютерних ігор після мобільних
18:20 Чи змінила б Наталя щось у своєму кар’єрному шляху, якби могла
21:56 Про досвід в Crytek, Ubisoft, Infinity Ward і різницю між ними у ментальності, корпоративній етиці, технічному та робочому пайплайні
24:53 Про запари на роботі та організацію продуктивності
29:13 Як Наталя ментально налаштовується до роботи
31:28 Про релокацію та пошук першої роботи за кордоном
34:17 Робота в Ulysses Graphics над Call of Duty та про початок роботи як Vihecle Artist
38:47 Про внутрішню планку роботи та важливість портфоліо
44:18 Як контактувала зі своїм першим роботодавцем у Європі
46:47 Про однорідність у портфоліо та демонтрацію своєї спеціалізації
53:34 Ще трошки про релокацію
57:18 Підготовча робота, експерименти з дизайном і концепт-артом та про те, чому важливо робити персональні проєкти
1:04:31 Який софт Наталя використовує зараз
1:07:17 На що більше орієнтується під час підготовки моделі для проєкту — на внутрішнє дослідження компанії та art direction чи повністю на свої референси
1:09:02 Чи грає Наталя в ті ігри, в яких є її пропси та яка у неї улюблена гра загалом
1:14:04 Про курс моделювання машин у VR
1:18:01 Чому довго не брала відпустки
1:19:06 Як встигає суміщати роботу і сім’ю, скільки часу витрачає на роботу та навчання
1:22:29 Про мотивацію та вигорання
1:25:45 Демонстрація персонального проєкту — скопіювати реальний скан автомобіля, про різні етапи роботи
1:47:58 Коли розуміє, що робота вже достатньо якісна
1:52:36 Трохи лайхаків: як налаштовує сцену та рендеринг
1:59:10 Який етап найбільше подобається з усіх робочих процесів
2:03:12 Лайфхак: як реалістично пом’яти метал і спустити шини
02:14:40 Як потрапити в Infinity Ward
02:17:27 Чи є віковий поріг для кандидатів, щоб потрапити у студію AAA чи просто працювати в 3D-індустрії
02:19:00 Прощання та подяки
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів