Якими асетами ви користуєтеся, що можете порадити?

Днями на Reddit виникло обговорення про те, якими більш-менш універсальними асетами послуговуються розробники ігор. В переліку згадали:

  • Асети Paragon для Unreal Engine.
  • Набори Megascans (для яких обов’язково треба перевіряти ліцензію та дозволи для комерційних проєктів).
  • Систему освітлення Aura 2.
  • Інструменти анімації DOTween.
  • Асети з Synty, Quaternius, Kenney та Speedtree.
  • Системи Bakery та Amplify Shader Editor для Unity та інші інструменти.

А якими готовими асетами ви користуєтеся, що полегшує вам розробку?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Можу ще порадити цього пана. Він робить ревью фрішних (і не тільки) асетів з Unity Asset Store та публікує списки у себе в профілі в ассет сторі.

Для юніті Одін норм, Mixamo для анімацій і стандартній FPS/TPS контролери від юніті просто топчик, юзаю часто, всяке інше — за необхідності (3д моделі від Synty в основному беру)

Підписатись на коментарі