Як опанувати Unity та C#?

Слава Україні, чудові люди!

Прошу допомогти в здійсненні мрії.

Маю грандіозний план — змінити рід діяльності.

Я садівник! Хочу розробляти ігри.

Зараз вчуся по книжці, проте це важкувато.

Прошу поради в досвіду:

— Як вчитися?

— Які курси обрати, щоб вивчити Unity та C#? Тобто, може є якісь рекомендовані Вами компанії, що надають такі послуги?

Книгу я завершу, щось зрозумію, а щось ні, а от курс — то інша справа. Або якщо є рекомендація, як самому турувати цей шлях, я весь в увазі.

Наперед Щиро Вам Дякую!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Сначала учить просто язык (пример Python),
потом учить Java (чтобы классы понимать хотя бы,
потом идти в юнити и учить юнити.

А С#?)
Для чого Вивчати Python та Java, якщо можна одразу вчити С#?)

Провівши аналіз, то в інтернеті багато порад щодо вивчення c# та unity.
Скажу так. Якщо ви щось розумієте в інших мовах програмування, то знайомтеся з самим рушієм.
Немає зовсім ніякого розуміння що таке програмування, то не потрібно кидатися на всі книжки: шилда, ріхтера. Вони дуже тяжкі, для початківців.
Для початку можете пройти основи Сі шарпу від Майкрософт, або на платформі прометеус.
Створіть ваші перші програми, навіть якщо це будуть велосипеди, ваша задача навчитися програмувати.
Потім візьміть книгу по алгоритмам, в спільноті с#, рекомендується «Алгоритми — Кармен Томас Х». Спробуйте реалізувати самостійно ці алгоритми.
Далі практика, та вивчення шаблонів проектування, тут можна почитати «Чистий код» дядька Боба, та є ще одна книга, яку рекомендують, від розробника з Майкрософт «Паттерны проектирования в .net».
Познайомтеся з JASON, API та веб запитами.
Далі, є курси від devtodev, там про геймдизайн і т.д (зараз на цьому етапі вивчення, вивчаю геймдизайн та математику в геймдизайні.)
Ну і далі йти, робити домашні проекти, навчитися гіт, публікувати на гітхаб та робити портфоліо.
Тим самим, якщо не вийде в ігрову індустрію знайти, ви завжди зможете знайти роботу як с# програміст.

Я зараз проходжу курси від самого Unity. У них на сайті є базові курси по програмі Unity, основи C# та основи VR. Також + у тому, що там інші студенти залішають відгуки, що дуже допомагає, коли шось не запускається/не працює або працює не так як треба. Для старту — дуже раджу

Якраз почав їх проходити! Подобається! Дякую за пораду))

UE5 — тоді є шанс що поляки наймуть на нову гру хоч, чи в відео студії піти, робити фон на нові серіали.

Боюся ви не зовсім усвідомлюєте що таке сучасна розробка ігор.
Зараз на масовому ринку розробка націлена на мобільні ферми, три в рядок, або інші варіанти видобутку грошей з користувачів та маленьких діточок. Тому, як таку гру, вже мало хто розробляє. Може лише якісь великі студії або навпаки ідні одинаки.
Припустимо ви опануєте шарп та юніті. І через п’ять років зробите ваш шедевр. Але навіть тут є приховані речі. Ринок не побачить вашу гру. Пам’ятаєте про три в рядок? Так от вони та інші грошечавилки настільки заполонили ринок, що щоб якось дістатися до ваших гравців вам потрібно буде... я не знаю скільки конкретно але чув суми від 10к і до 250к. Доларів. Це великі гроші, якими варто ризикувати тільки якщо у вас є 10 ігор і бюджет в 2млн для того щоб хоча б одна вистрілила і принесла студії 3 млн. Тільки так все зараз і працює. Це не погано. Але це дуже спаплюжило ринок.
Але якщо вам так вже кортить то раджу книжку «Бонд Д. — Unity и CS. Геймдев от идеи до реализации (Для профессионалов) — 2019»
Її буде явно не достатньо і вона трохи вже застаріла але ви точно зможете зробити перші десять прототипів ігор. І якщо ви будете додатково читати документацію Unity та Microsoft по C#, а також розробляти ще свої десять прототипів, та може колись зможете потрапити у той геймдев.
Ще є варіант, після опанування основ шарпу, пройти курс від цих хлопчиків та дівчат. www.youtube.com/c/KSyndicate Мені здалося, що вони знають про що говорять. Хоча, як на мене вони просять зовсім вже хворі гроші.
Відео не раджу, бо їх знімають не для того щоб когось навчити, а для того щоб заробити грошей на ютубі, або прорекламувати себе. Їх можна дивитися лише для розваги але краще не дивитися.
Це дуже довгий шлях.

Я все це розумію! І залюбки попрацюю в розробці мобілок! Це все досвід і надзвичайно важливий.
Дякую за відвертість, за інформацію та посилання))

«Бонд Д. — Unity и CS. Геймдев от идеи до реализации (Для профессионалов) — 2019», зимою придбав цю книгу) Без базового C# трохи важка.

Базовий C# то тиждень навчання.
Насправді, сучасний геймдев потребує може навіть більшої кваліфікації від програмістів C#. Точно не меншої. В геймдеві дуже багато змін, тому архітектура проекту мусить підтримувати вимогі до постійних змін. Це не просто і це точно не початковий рівень знання C#. На жаль таких речей ні в книжках немає, ні сама Unity їх ніяк не обговорює. Якщо додати інтеграцію мережевої розробки, систем реклами, статистики, онлайн аналізу, оплат та багато чого іншого, то самої гри, той що від Unity, залишиться може 5%
А є ще розповсюдження гри, її своєчасне оновлення на різних платформах, робота з відгуками та помилками і тоді залишиться 1% )

Тому цим й займаються великі команди)

Зазвичай девелопер це одна із шестернь механізму! Усе)
Я хочу бути шестернею)

Зараз на масовому ринку розробка націлена на мобільні ферми, три в рядок, або інші варіанти видобутку грошей з користувачів та маленьких діточок. Тому, як таку гру, вже мало хто розробляє. Може лише якісь великі студії або навпаки ідні одинаки.

давно ви в то грали?)

Це не серйозно, ви не вивчали ринок а просто вірите реддіту

До чого тут редіт ) Я трохи знаю за геймдев. Окрім того, є статистика та аналітика ринку, є від гугла, є інша. Пошукайте, якщо цікавитись.

Як мені радили, дивитись багато відео і найкраще англомовного, скачати собі рушії і по відео відтворювати, все на самонавчанні. Ще радили знайти собі досвідченого ментора який буде допомагати, вказувати на помилки тощо, але як з’ясувалось (що не дивно та доволі очікувано) на халяву ніхто не хоче гаяти свій час і ділитись досвідом. Жоден з знайомих ніякі курси не рекомендував але аргументованої відповіді чому? Я так і не почув. Тож ютуб і гугл наше все.

На сьогоднішній день я займаю посаду Middle Unity Developer в Польщі і почитавши всі поради людей нижче можу сказати, що окрім «Brackeys» не мають жодного сенсу.

Потрібно розуміти, чи є в людини базові навички в програмуванні чи ні. Якщо ні, то починати з чогось максимально простого наприклад відео з ютубу для дітей по Unity і С#, подивитися чи заходить, зробити щось.

Починати навчатися покроково. Маленькими кроками.

Звісно потім ти дійдеш з часом до SOLID, OOP, DI(Zenject), UniRX і таке інше, але для мобільних ігор на зп в 500$ вистачить знати базу Unity, С# і зробити портфоліо з 3-4 маленьких ігор.

Важко все описати в 1-му повідомлені, але точно не Шилд і не вчити С# ідеально, а потім Unity, тому що С# під Unity і С# сам по собі відрізняються, а Шилд про це не напише.

Дивився колись ITVDN і не можу сказати, що це щось ВАУ. Ніяким чином не зацікавило. Якщо знаєш англійську, то є Udemy шукаєш курси по Unity і вибираєш, досить дешеві коли скидки, то вартість курсу за 200-300грн

Дуже Вам дякую ! Це дійсно цінна інформація. Обіймаю)

Така сама історія) Давня мрія) Вирішив почати із C#. Вивчаю на сайті ITVDN. Зараз можна отримати місяць безкоштовно, для громадян України. Пробував по книгах вивчати, це важко. Ніякої структурності. Після в планах Unity. Також буду вивчати, те що є на сайті. Головне, що ставлю перед собою, здобути початкові навички.

Підтримую тебе, працюй й почитай все що тут написано. Люди тут неймовірно допомагають. Головне фільтруй все під себе.

сначала учи шарп, книгу шилдта на изусть, потом в практику. Когда шарп более менее выучишь, то переходи на юнити

Брутальна порада в стилі «як вивчити англійську? Просто візьми словник і запам’ятай всі слова».

Також пробував по Шилду, це дійсно важко. Як книга-довідник вона супер.

что сложного? Книга структуризирована, все идет в логическом порядке изучения. Есть люди, которые и видосики смотрят двухчасовой, в котором обьясняется как переменную создать

Як порядна людина, мушу спробувати вас відговорити, але...

просто будь-те готові що програмувати ігри це зовсім не те саме, що робити ігри.

Почніть з дуже простого, є Brackeys туторіали за різними жанрами ігор.

спробуйте зробити РПГ: www.youtube.com/...​3jR4KLGCCAciWQ5qHudKtYeP7

там є і код, і моделювання, і графіка, і штучний інтелект.

Якщо зробите — викладіть сюди результат, підкажу що далі вчити. Я не в геймдеві, але йду тим самим шляхом.

Якщо це важко дається, є туторіал рівним легше. Я б рекомендував почати з нього, але ж доки самі не спробуєте важчий рівень, не переконаєтесь.

www.youtube.com/...​3jR53Jce9hP7G5xC4O9AgnOuL

Доброго дня, вдячний за відповідь та підказки, дуже вдячний. Стосовно відмовити, ні, не відмовите мене лише тому, що я знаю що це не те чим здається. Розбирався в цій справі.
Мій наступний етап розвитку — Game Design. Там вже ближче до створення ігор, проте теж не те чим здається на перший погляд.
Дуже Вам дякую)

Геймдизайн — це не продовження Unity i C#, це абсолютно інший шлях, хоч там інколи і може рекомендуватись знання юніті. Такі речі потрібно перевіряти по вакансіях на такі посади, де зазвичай пишуть необхідний загальний стек знань — наприклад, на dou і djinni

Хочу працювати 10 років в команді, розробляти ігри компанії! Потім працювати Сам. А вже після цього всього вчитися на — Геймдизайнера!)

1. Дуже уважно почитати відзиви про роботу саме в геймдейві і вирішити для себе «я хочу в геймдейв і важко пахати з овертаймами» чи «хочу войті в айті».
2. Гуглити «roadmap» — обов’язкова штука, коли хочеш розвивати якийсь напрямок
3. Любі популярні курси на всіляких stepik і coursera, безкоштовних курсів для початківців, які дадуть основу, досить багато, шукати опенсорсні проекти на github і дивитись, як пишуть досвідчені девелопери.
4. Постійно робити прості задачки на codewars, аби розвивати мислення і освоювати нюанси синтаксису (після рішення задачі завжди можна подивитись, як її робили інші).

Дуже Вам вдячний. Занотував, пішов складати план навчання.

Я теж вчуся на itvdn. Хороший сайт. З мойого досвіду. Я знаю. Це 100%, те що засвоїти навчання допоможе лише практика. Ніякі книги, чи відео без практики вам не допоможуть. Для практики є сайт codewars.com. Але він для засвоєння мови програмування. Треба буде ще більше практики, роботи з проектами тощо. Без практики зовсім ніяк. Треба буде ще шукати більш складні завдання ніж на itvdn.

Думаю, після основ програмування та Unity робити власні прості проекти і по ходу розбиратись. Якщо я не правий, підкажіть як краще.

Підписатись на коментарі