7 способів покращити Battle Pass

Вперше публікую щось подібне, не впевнений що це потрібно публікувати саме на форум, але інших варіантів поки не знайшов. Це переклад матеріалу.

Бойові пропуски стають все більш популярними в іграх, коли їх почали впроваджувати в різні жанри окрім шутерів від першого лиця з косметичною монетизацією. Зараз ця фіча асоціюється не тільки з такими іграми як PUBG чи Fortnite. Battle Pass можна знайти майже всюди, розпочинаючи казуальними іграми, такими як Project Makeover та Hay Day, до мідкорних стратегій та RPG, наприклад Rise of Kingdoms та Genshin Impact, і навіть у великій кількості найбільш касових спортивних ігор, гонок та казино.


Бойові пропуски швидко стали однією з найбільш виразних особливостей при порівнянні найбільш касових ігор з іншими мобільними іграми і можуть розглядатись як один з ключових елементів успішної F2P гри.

У цій статті розглянемо загальну інформацію про бойовий пропуск і його переваги. Зосередимось на тому, як адаптувати фічу для конкретних випадків та зробити її більш привабливою для гравців.

Своїми спостереженнями поділився аналітик мобільних ігор Wilhelm Voutilainen, а я переклав. З оригінальною статтею можна ознайомитись за посиланням.

Популярність і головні переваги бойового пропуску

Динаміка популярності бойового пропуску в мобільних іграх на iOS в США (2018-2022)

Як видно з приведеного вище графіку, 64% всіх мобільних ігор в рейтингу 100 найбільш касових ігор США використовують бойовий пропуск. Його популярність полягає в тому, що ця функція володіє рядом переваг не тільки з точки зору прямої монетизації, але і в плані утримання та залучення гравців. Ось деякі з них:

  • Більш високі коефіцієнти конверсії — особливо для гравців з невисоким рівнем витрат, оскільки зазвичай вони не можуть отримати хороші нагороди за відносно низьку ціну завдяки преміальному треку нагород.
  • Підвищений рівень утримання гравців — за рахунок обмежених по часу та ексклюзивних нагород, а також графіку бойового пропуску, що показує майбутні нагороди, якщо гравець продовжить грати.
  • Потужний драйвер залучення гравців — додає в гру додаткову систему прогресії від сесії до сесії.
  • Легка адаптація — бойові пропуски можна впровадити практично в будь який жанр, незалежно від того, чи базується монетизація гри, наприклад, на косметичній економіці (змагальні шутери, моби), прогресії здібностей(RPG, стратегії) чи розхідні бустери(казуальні головоломки).

Також росте кількість ігор, автори яких почали впроваджувати нововведення, які виходять за рамки звичайної моделі бойового пропуску: вони змінюють різні механіки або надають їм іноваційний характер. Якщо розробникам вдається зробити все як слід, це не тільки допомагає грі виділитись, але й може привести до значного збільшенню DAU та доходів від гри.

Щоб розібратись, хто і як впроваджує нестандартні рішення бойового пропуску, давайте розголянемо декілька найкращих прикладів з найбільш популярних ігор.

Особливості бойових пропусків у найбільш успішних іграх

Незважаючи на те, що бойові пропуски, як і раніше, в основному повязані з символічними нагородами, бустерами та валютою, ця фіча еволюціонувала, включивши в собе інші переваги та елементи, а в деяких випадках відкрила доступ до нових можливостей гри.

Тут ви знайдете безліч прикладів — від бойових пропусків за підпискую і з рекламною монетизацією до тих, які поєднуються з іншими внутрішньоігровими фічами. Надіюсь, це допоможе вам зрозуміти, як можна використовувати бойові пропуски у власній грі.

План підписки на бойові пропуски — Call of Duty: Mobile

Бойовий пропуск Call of Duty: Mobile є однією з найважливіших функцій монетизації гри розпочинаючи з її запуску в 2019. З точки зору механіки COD: Mobile дотримується більш базового формату, пропонуючи безкоштовні та преміальні нагороди, причому призи розблоковуються при покупці пропуску за преміальну валюту. Нагороди включають у себе косметику, наприклад, скіни для зброї і персонажів-операторів, розхідні бустери та преміальну валюту.

В той час як бойовий пропуск являє собою досить стандартну систему в іграх, версія COD: Mobile має унікальний елемент — єдиний загальний бонусний трек, що складаєьться як із безкоштовних так і преміальних нагород, а останнім часом, ще зявився додатковий спосіб купівлі преміального бойового пропуску Ground Forces, завдяки чому підписка автоматично продовжується кожного місяця.

План підписки Ground Forces, автоматично продовжується кожного місяця

В добавок до того, що гравці отримують доступ до преміальних нагород в бойовому пропуску, їх Ground Forces підписка надає безліч інших переваг. До них відноситься унікальний персонаж-оператор, скіни для зброї та рюкзаків за кожен місяць підписки, постійний 10% буст зброї та очків досвіду гравця, а також купони на 50% знижку на покупку лут-боксів. Якщо гравець відмінить підписку, то втратить доступ до бусту очків досвіду та купонів зі знижками, коли закінчиться поточний сезон бойового пропуску, але зате отримає можливість назавжди зберегти персонажа, зброю і скін рюкзака.

Подібні переваги, сформовані на підписці, останнім часом все частіше зустрічаються в бойових пропусках, але автооновлення, безумовно, являє собою більш оригінальний підхід, оскільки лише деякі гравці, такі як Zooba та COD: Mobile, використовують його. Автоматичне продовження підписки — це спритний спосіб спонукати гравців продовжувати частіше купляти преміальні треки бойового пропуску, пропонуючи за це чудові бонуси.

Безліч унікальних бойових пропусків — Mobile Legends: Bang Bang

Mobile Legends: Bang Bang є найбільш касовою мобільною MOBA-ігрою в США. А ще це набагато більше, чим просто MOBA. У грі є великий вибір різноманітних режимів, включаючи королівську битву, режим тактичної битви на арені і навіть автошахматний режим Magic Chess. Magic Chess швидко став одним з найпопулярніших режимів у грі і навіть має окремі рейтингові сезони, колекційних героїв та косметику.

Як зазвичай буває з іграми, орієнтованими на косметичну монетизацію, одною з основних механік монетизації і прогресії в Mobile Legends є бойовий пропуск. Але оскільки є два дуже різних основних режими гри — MOBA та Magic Chess — є також два унікальні бойові пропуски: Starlight для MOBA та Magic Chess для одноіменного режиму.

Бойові пропуски Starlight та Magic Chess в Mobile Legends: Bang Bang

Пропуски Starlight та Magic Chess надають гравцям ексклюзивні косметичні предмети, спеціальні матеріали, звичайну валюту та валюту Starlight, котру можна використовувати у спеціальних магазинах Starlight Shop, включених в обидва пропуски. Обидва пропуски при покупці також мають свої переваги, схожі на підписку. В пропуск Starlight входять щотижневі безкоштовні герої/скіни, ексклюзивні рамки для аватару, щотижневі нагороди і бойові бонуси, такі як підвищений досвід і додаткові очки захисту при програші в рейтингових матчах. Серед переваг пропуску Magic Chess — можливість отримати право доступу до пулу героїв і пять додаткових слотів інвентаря для більш комфортного комбінування, що безумовно допомагає в PvP-матчах.

Подвійний бойовий пропуск добре вписується в концепт гри, тим більше, що два режими сильно відрізняються один від одного, це означає, що для гравців знайдеться пропуск незалежно від того, якому режиму вони віддають перевагу.

Бойові пропуски для різних типів гравців — Dragon Ball Legends

Dragon Ball Legends найбільш касовий RPG-файтинг в США, пропонує гравцям широкий спектр геймплейних елементів, розпочинаючи від однокористувацького сюжетного режиму і закінчуючи спільними PvE-подіями і змаганнями PvP.

Широкий спектр надійних елементів геймплею означає, що гра підходить різним типам гравців, так як деякі можуть грати в неї виключно заради одиночних боїв та кампанії Dragon Ball Z, в той час як інші можуть бути зацікавлені в битвах з іншими гравцями у PvP. Різноматнітність та стилі гри які переважають у гравця враховуються в бойовому пропуску гри — Mission Plan.

Mission Plan у Dragon Ball Legends

Формат Mission Plan реалізований цікавіше багатьох базових бойових пропусків. Гравці можуть обрати тип Mission Plans, спираючись від стилю гри. Їм пропонують 3 варіанти: Easy Solo Plan для одиночних гравців, Jam-Packed Event Plan для тих, хто віддає перевагу кооперативу і подіям, та Battle Lover’s Plan для гравців у PvP. Дані пропозиції відрізняються між собою режимами, складністю завдань, які допомагають просуватись по треку нагороду в Mission Plans, та кількістю доступних призів. Тривалість і вартість пропусків одинакові, та як тільки подія закінчується, гравець знову може обрати один з трьох варіантів.

Колективні бойові пропуски — Top War

4X стратегія Top War — це гра, орієнтована на гільдії. Члени цих союзів розвивають їх, допомагають один одному, беруть участь у спільних івентах і борються за контроль над світом. Це означає, якщо гравець хоче отримати максимальну віддачу від гри, він повинен стати членом активної гільдії, яка в Top War називається альянсом. Одна з багатьох іноваційних фіч гри, таких як мердж(механіка обєднування предметів), включає в себе повязану з Альянсом подію Alliance Transportation Team, котра також являється версією бойового пропуску у грі.

Подія Alliance Transportation Team у Top War

Alliance Transportation Team — це колективний бойовий пропуск для членів Альянсу, тому процесс на треку нагород в бойовому пропуску є спільним. Кожен член Альянсу виконує свої власні завдання, щоб отримати прогрес в пропуску та якщо учасник хоче отримати доступ до нагородам преміум-треку, він повинен купити пропуск окремо.

Схожа реалізація групових завдань може добре працювати в іграх, у яких велику кількість уваги приділяється гільдіям — там гравці вже звикли працювати разом для досягнення спільних цілей. Окрім того, можливість ознайомитись з прогресом, досягнутим Альянсом, та доступними нагородами в преміум-треку може схилити гравців, які в іншому випадку проігнорували б всі заходи, для покупки пропуску.

Бойові пропуски з системою копілок — Mech Arena

На даний момент Mech Arena є олднією з найбільш касових ігор у жанрі тактичного шутера та з моменту свого глобального запуску у серпні 2021 року часно вводять нові фічі, включаючи бойові пропускти та систему копілок. Унікальність цих рішень полягає в тому, що окремі функції обєднані в одну, а копілка використовується в якості додаткового стимула для покупки бойового пропуску.


Бойовий пропуск та сезонний Credit Stash у Mech Arena

Бойовий пропуск у Mech Arena створений на базовій формулі: гравці повинні виконувати завдання, щоб просунутись по треку нагород, а також вони можуть придбати Золотий пропуск, щоб отримати доступ до нагород преміум-треку. Також покупка Золотого пропуску дозволяє гравцям відкрити копілку Credit Stash в кінці сезону бойового пропуску.

Сезонна копілка Credit Stash поповнюється гравцем за рахунок завершених матчів протягом сезону, набуваючи все більшої цінності бонусом в добавок до преміум-треку.

Ще одним унікальним елементом бойового пропуску є бустери ігрового досвіду в треку нагород, які також надаються гравцю в якості бонусу за покупку Золотого пропуску. Ці бустери накопичуються і зберігаються протягом цілого сезону, стимулюючи гравців купляти Золотий пропуск одразу на його початку, щоб якомога швидше просунутись по треку нагород за рахунок накопичення різних бустерів.

Бойові пропуски з рекламною монетизацією — Solitaire Home Design

Solitaire Home Design — це казуальна гра-пасьянс в поєднанні з оновленою метою та інтерактивним геймплеєм, а також одна із новіших ігр зі списку 200 найбільш касових ігор у США. Якщо говорити про монетизацію, то у грі використовується традиційна модель IAP у поєднанні з відносно високою рекламною монетизацією. У грі також використовуються різні методи монетизації, одним з яких є подія Diamond Seeking, що являє собою версію бойового пропуску.


Подія Diamond Seeking у Solitaire Home Design

Подія Diamond Seeking — це рекламно-монетизаційний план бойового пропуску, в якому гравці збирають алмази проходячи основні рівні пасьянсу з першої спроби, щоб отримати прогрес у нагородному треку події. Як і слід очікувати, є безкоштовні та преміальні треки нагороди, але для розблокування преміум-треку гравцю потрібно переглянути рекламу для кожної з нагород, або він може купити преміальний трек, щоб розблокувати його без перегляду реклами. Варто також відмітити, що трьохденна подія є відносно короткою у порівнянні зі звичайною тривалістю бойових пропусків, що складає від двох до чотирьох тижнів. Вона також має замітно короткий трек нагород з більш скромними нагородами, включаючи звичайну валюту та розхідні бустери.

Використання бойового пропуску в інших подіях — Cooking Diary

Безкоштовні та преміальні нагороди бойового пропуску додані в інші події за межами самого бойового пропуску. Один з таких прикладів можна знайти в Cooking Diary — грі по тайм-менеджменту. В доповлення до сезонів бойового пропуску, Cooking Diary також використовує аналогічні безкоштовні та преміальні нагороди в треках під час повторюваних подій Food Truck.


Подія Food Truck у Cooking Diary

Food Truck — це стандартний тип події у казуальній грі, в якій гравець проходить спеціальні рівні подій, щоб просунутись по ньому та отримати пропорційно збільшені нагороди. Унікальність гри полягає в тому, що, окрім безкоштовних нагород, аналогічних бойовим пропускам, існують преміум-нагороди, які включають ексклюзивні тематичні косметичні аксесуарти для аватара гравця — для їх розблокування йому необхідно придбати преміум-ключ. Всього в ході події потрібно виконати чотири унікальні завдання Food Truck, кожне з яких доступне у відповідний час на конкретному тижні і для кожного з яких можна придбати свій преміум-ключ. Придбання всіх чотирьох преміум-ключів дає додаткову скарбницю з бонусами, наповненими розхідними бустерами та валютою.

Як правильно впровадити бойовий пропуск

Бойові пропуски — це безперечно одна з фіч, про впровадження якої варто задуматись, незалежно від жанру вашої гри. Але як і у випадку з будь якою іншою функцією, успіх визначається тим, як саме вона реалізована.

У випадку з бойовими пропусками необхідно знайти правильний баланс у таких питаннях, як ціна, нагорода та тривалість — якщо пропуск пропонує занадто великі нагороди, ви можете поставити під загрозу інші елементи монетизації у грі. Але коли пропуски інтегровано правильно, це може принести величезну вигоду, як для монетизації, так і для залучення гравців.

Один щі способів переконатись, що реалізація бойового пропуску підходить саме вашій грі — це відмовитись від базового формату фічі та використовувати деякі спеціальні механіки.

На закінчення, декілька основних висновків:

  • Хочете спонукати гравців продовжувати купувати бойові пропуски частіше? Подумайте про надання пільг, аналогічній підписці, або навіть її автопродовженні, щоб гравець міг отримати доступ до преміальних нагород.
  • У вас є гра з безліччю режимів та аудиторія, яка складається з різних типів гравців? Тоді додайте декілька бойових пропусків або декілька рівнів складності пропуску на вибір.
  • У вашій грі вже є повноцінна механіка гільдій та основний наголос робиться на взаємодію між гравцями? Подумайте про соціальні механіки вашого бойового пропуску, наприклад, про спільне просування гравців по треку нагород.
  • У бойових пропусках зазвичай використовується додаткові стимули для покупки преміум-пропуску, але система копілки може надати гравцям ще більший імпульс, змушуючи навіть гравців які не платять здійснювати привабливі покупки.
  • У вас є гра, яка залежить від рекламної монетизації, чи ви хочете збільшити її рівень? Розгляньте можливість використання бойового пропуску з монетизацією реклами.
  • Доведено, що безкоштовні і преміальні треки з нагородами у бойовому пропуску подобаються гравцям, тому подумайте про те, щоб використовувати їх в якості механізму нагороди і для інших подій у грі.

Над перекладом працював Orestotle

Більше цікавих статей, перекладів, та новин можете знайти в телеграм каналі Записи Орестотеля — GameDev Reports & News

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Кльова велика стаття. Але. ПЕРЕПУСТКА. Не пропуск :)

Насправді думав над тим щоб всюди писати БП або Батл Пасс, тому що адекватну локалізацію цьому важко підібрати

Підписатись на коментарі