Готовий рушій vs власний рушій. Що краще?
В ігровій розробці нині домінують 2 рушія — Unity та Unreal Engine. Існує також досить багато менш популярних рушіїв.
Та деякі ігрові розробники та студії віддають перевагу написанню власного рушія. Наприклад, розробник Тайлер Глейел (Tyler Glaiel) добре описав як і навіщо створювати власний ігровий рушій, якщо ви шукаєте альтернативу комерційним Unity чи Unreal.
А як ви вважаєте, чи є сенс писати власний рушій та у яких випадках? Чи був у вас досвід роботи з унікальними рушіями в окремих студіях? Чи може ви й самі написали власний game engine?
Діліться досвідом та думками у коментарях!
8 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів