Почав розробку гри (Концептуал, допомога)

Доброго часу дня друзі!

Перший раз на форумі по Unity в українськомовному середовищі, сподіваюсь знайду всі відповіді.

Отже, цю тему я створив, щоб мати можливість запитувати у гуру українського ігропрому про легкі і не дуже проблеми які виникають у мене з даною платформою по ходу розробки.

Недавно я почав розробку, а поки ще концепт здавалося б простої гри, яка складається по суті з Panel, canvas, button,text тощо, графічних елементів і з самого коду гри.

Проблема в тому, що в мене мінімум знань, як в Unity, так і в C#, але зате є достатньо ентузіазму, щоб займатись розробкою.

Одразу скажу що поради на кшталт: Чому ти не вивчиш спочатку, а потім прийдеш я не сприймаю як пораду, бо не розумію навіщо тоді цей форум якщо на запитання відповідають запитанням.

Так ось концепція гри складається з того що гравцю потрібно буде розвивати свій завод з виробництва готової продукції та деталей до них, та закуповувати сировину, а ще паралельно потрібно змагатись із 1-3 суперниками.

Гра зовсім без рухомих елементів чи чогось подібного, роблю з простого, щоб не ускладнювати собі розробку, бо вже вивчив парадигму що «Чим більше елементів у конструкції, тим легше її зламати» В основному вся гра буде у коді, а виконуватись код буде при натисканні на інтерактивні кнопки на полотні гри.

У міру розробки буду ставити питання, сподіваюсь тут активний форум і ввічливі люди

Буду радий адекватній критиці та порадам по дизайну та іншому...

Ось власне концептуал який встиг нашкрябати.
warfactory.itch.io/factory-master

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Друже! Ти крутий! Знання та досвід згодом з’явиться. а поки вони ростуть, ідея гри може змінитись багато разів. Але підживлюй свій ентузіазм — хай гра вийде і справдить твої сподівання.
Я теж свою гру почав робити о 2018му, але все ще у пре-продакшоні. Бо пішов шляхом який тобі тут радять — вирішив все вивчити. Не тільки руший, але ї усі супутні налузі — і 3Д моделінг і 2д концептінг і сторітелінг і текстурінг, а сама ідея гри дорослішала і стигла. Не певен чи це правильний шлях, може в тебе вийде ефективніше. Успіхів!
PS. По суті нічим допомогти не можу бо роблю на UnrealEngine

Дуже дякую за підтримку! Бажаю тобі теж завершити проект, та випустити його у світ. =)

Випустив нову версію прототипу, змінив увесь дизайн і перелопатив увесь код, знайшов дуже багато помилок, це зайняло досить багато часу, та це необхідно щоб підтримувати прототип хоча б у робочому стані, бо зі збільшенням механік, збільшується кількість багів.

Ось власне як це виглядає:
i.postimg.cc/...​MtMb/Concept-rebuild1.jpg
i.postimg.cc/...​MfjJ/Concept-rebuild2.jpg
i.postimg.cc/...​5ryP/Concept-rebuild3.jpg
i.postimg.cc/...​CQX1/Concept-rebuild4.jpg
i.postimg.cc/...​d3kd/Concept-rebuild5.jpg

То ти робиш 3д модельки чи це зображення з інтернету?

В мене все в 2D вимірі, але власне на даний час немаю нажаль часу продовжувати в зв’язку з війною, тому зараз я взагалі заморозив проект.

Версія 0.3 Концепту вийшла

Нова версія концепту гри вийшла, ще трохи деталей до картини і ось дещо схоже на гру вибудовується =)

Обновив трошки гру, тепер в ній є хоча б якась механіка хоч і не повністю.

Каравани? Це ж не середньвічний симулятор. Ні такого я не планував.

про «кОрОваны» — это олдовая шутейка, берущая начало из письма, пришедшего когда-то в компанию по разработке компьютерных игр «Мистленд»:

«Здраствуйте. Я, Кирилл. Хотел бы чтобы вы сделали игру, 3Д-экшон суть такова... Пользователь может играть лесными эльфами, охраной дворца и злодеем. И если пользователь играет эльфами то эльфы в лесу, домики деревяные набигают солдаты дворца и злодеи. Можно грабить корованы... И эльфу раз лесные то сделать так что там густой лес... А движок можно поставить так что вдали деревья картинкой, когда подходиш они преобразовываются в 3-хмерные деревья. Можно покупать и т.п. возможности как в Daggerfall. И враги 3-хмерные тоже, и труп тоже 3д. Можно прыгать и т.п. Если играть за охрану дворца то надо слушаться командира, и защищать дворец от злого (имя я не придумал) и шпионов, партизанов эльфов, и ходит на набеги на когото из этих (эльфов, злого...). Ну а если за злого... то значит шпионы или партизаны эльфов иногда нападают, пользователь сам себе командир может делать что сам захочет прикажет своим войскам с ним самим напасть на дворец и пойдет в атаку. Всего в игре 4 зоны. Т.е. карта и на ней есть 4 зоны, 1 — зона людей (нейтрал), 2- зона императора (где дворец), 3-зона эльфов, 4 — зона злого... (в горах, там есть старый форт...)

Так же чтобы в игре могли не только убить но и отрубить руку и если пользователя не вылечат то он умрет, так же выколоть глаз но пользователь может не умереть а просто пол экрана не видеть, или достать или купить протез, если ногу тоже либо умреш либо будеш ползать либо на коляске котаться, или самое хорошее... поставить протез. Сохранятся можно...

P.S. Я джва года хочу такую игру.»

Дякую за те що пояснили, цього я ще не чув, та яке це відношення до мене має не зовсім зрозумів... Я ж не писав нічого по типу: «Зробіть мені проект а я хочу так і так, але тільки хочу,а робити нічого не буду» я просто хотів мати якусь сцену на якій я зможу швидко дати запит на якісь проблеми в розробці щоб мені допомогли, в мене цілком реальний проект з цілком реальними і простими цілями, він уже в роботі,а не десь на папері в сортирі, я не будую піщаних замків. Це схоже на якусь спробу принизити людину, а як на мене людина яка не поважає іншу людину сама не заслуговує на повагу, жаль що саме такі норативи просуває спільнота.

Зашел пошутить про корованы, а тут уже пошучено

тебе надо сначала освоить c#, а потос идти в геймдев. Твои вопросы описаны в любой книге по языку

Я тверезо оцінюю свої можливості і тому взяв проект який на мою думку мені під силу, а про навчання я писав у пості, якби людині потрібно було б навчання вона напевно не прийшла б на форум за порадами, а пішла б і вивчила те що хотіла. Якщо б було легше усе вчити то й у таких форумах потреби не було б. Тому вважаю ваше твердження недоречним і таким яке не відповідає дійсності бо я не писав що в мене немає зовсім досвіду. Я написав що в мене мінімальний багаж знань, але все ж він в мене є.

тогда задавай конкретные вопросы, если они не будут в стиле, как обьявить переменную или что такое класс, тебе с удовольствием помогут

Питання будуть скоріше по Unity а не по C#, та й як не дивно з усіма проблемами досі виходить справлятися.

в теме вопроса, было сказано, что у тебя минимум знаний в шарпк. Чтобы работать в юнити, знания в шарпе должны юыть выще среднего. Подучи шарп и уже залетай в юньку, а щас не рыбо, не мясо

Нічого подібного, я доволі непогано просуваюсь в розробці і без середніх знань в С#, знання це не епогей успіху. Так звісно вони важливі, але витратити декілька місяців на навчання я не хочу бо є запал створювати, але перенаправити його в русло навчання неможливо, та й я така людина що краще навчання мені йде за практичними заняттями з тим з чим мені цікаво, а робити «Hello world» і створювати тетріс чи платформер це не для мене точно, а як відомо 99% всіх навчань в программуванні саме такі, тому я краще буду кайфувати від розробки і вчитись повільно а ніж навчатимусь 1 місяць перегорю і забуду.

ты хоть шилдта прочитал книгу? Что такое классы, интерфейсы знаешь?

Ні шилдта ніякого я не читав, я набув свого мінімуму знань копирсаючись в коді власноруч і інколи споглядав у чарівний google який має відповіді на 50%-60% запитань.
Мені важко дається нудне зубріння з книги, я пробував це так, але мені не зайшло, і я не розумію нащо себе мучити якщо все більш менш виходить і без нудних книг, хоча я впевнений що багатьом як і вам напевне подобається вчитись з книг, та не всі ми люди однакові і не у всіх нас одні характеристики та набір данних, хтось використовує case в житті,а хтось як і я досі користується if else, хоч знаю і те і те, а про знаю я що таке класси чи ні то це дурне запитання, бо я ж теж це писав "

В основному вся гра буде у коді, а виконуватись код буде при натисканні на інтерактивні кнопки на полотні гри.

" Тобто якщо я в коді пишу гру а не drag & drop то я напевне таки щось знаю, Класси це базис і без розуміння що таке класс і чому і навіщо він успадковує сам себе неможливо розпочати свій шлях у цій сфері. А інтерфейси це грубо кажучи те що ними керує. Так це мінімальні знання, зате це знання яких достатньо для мого проекту.

Про класи що успадковують самі себе та інтерфейси що керують це якась ересь) соррі)
В якийсь момент було б варто почитати якісь основи та best practices. але якщо зараз заходить такий формат то чому б ні. Якщо кінцева мета десь ще працевлаштуватись і робити ігри як основне джерело доходу, то напевно краще це зробити раніше ніж пізніше.
я нічого не знаю в уніті) не знаю як взагалі на цю гілку попав, але я б, напевно, знайшов би на гіт хабе якусь готову гру і намагався б її сам писати маючи джерело де можна подивитись як правильно. Або декілька ігр і продивиться уважно сорси і що як працює. ну і пробувать писати, коли писати шось не буде вже визивати ступор і незрозуміло куди бігти, а відразу декілька варіантів в голові то це вже рівень.

Чому про класи які наслідують самі себе єресь?
Якщо в Умовному скрипті Global такий код :
public class Global{
static public string youre_name;
}
А потім в іншому умовному Login такий код :
public class Login{
Global.youre_name = «PutiHuilo!»;
}

А потім в іншому умовному Exit такий:
public class Exit{
Global.youre_name = "";
}

то це буде чудово працювати бо класс Global себе успадкувує у іншому класі, можливо я недоречно висловився чи не так щоб мене зрозуміли але принцип роботи я зрозумів, а всі ці термінології мені ні до чого. Головне що цього достатньо щоб щось створити, про те щоб дивитись чужий код і реплікувати то так це я інколи роблю, але щоб на когось працювати то скоріше ні, не планую, це радше для себе, мені просто це подобається, подобається творити. Хай навіть так криво і не профессіонально і дуже довгими макаронинами.

в твоем примере нет наследования и к тому же, он не скомпилируется. По книгам учат в школе, абсолютно все по ним изучаются успешно. Не понял твою фразу «до сих пор пользуюсь ифом». То что ты знаешь эту конструкцию отлично, а в чем отличие между ними, где лучше использовать знаешь? А читал бы книгу, знал бы.

Класс Global має змінну youre_name
а класс Login її не має, тоді чому змінна youre_name буде набувати значення яке я їй присвоїв у Login? Це і є наслідування бо наслідування це і є вміння одного классу використовувати функціонал іншого що й відбулось.

using UnityEngine;
public class Global{
static public string youre_name;
}
А потім в іншому умовному Login такий код :
public class Login{
void Update()
{
Global.youre_name = «PutiHuilo!»;
}
}

А потім в іншому умовному Exit такий:
public class Exit{
void Update()
{
Global.youre_name = «";
}
}

Тепер скомпілюється.

По книгам вчились всі, але навчились не всі, бо якщо деякі вівці сірі, то всі вівці сірі не є правдою.

Не понял твою фразу «до сих пор пользуюсь ифом».

Коли я вперше почав щось програмувати я наткнувся на цікавий пост старого програміста який хейтив написання коду з використанням іф та наполягав на тому що без кейсу не обійтись, та на практиці я прекрасно все роблю і без кейсів.

Відмінностей багато, це наприклад менший витрачений час на обробку при використанні, білше варіантів відповідей, та загалом компактніший код при використанні кейсу. Так можливо це далеко не вся різниця між ними та знати більше щоб зробити свій проект мені не обов’язково, тому не бачу жодної причини чому мені треба читати тих ваших книг.

Це і є наслідування бо наслідування це і є вміння одного классу використовувати функціонал іншогощо й відбулось.

а сможешь ты в таком случае создать фкнкцию, которая принимает этот самый интерфейс и в которую бех проблем можно будет передать класс global, login, exit?

Мені вже настільки набридла ця дискусія що я готовий визнати що ви праві тільки б перестати витрачати на неї час, ця дискусія це дорога в нікуди і відповідати на ваші випади можна безкінечно, та я відкрив цей топ не з цією метою, не для того щоб просто подискусувати ніпрощо, тому добре ви виграли цей спір і ви великий молодець, а я піду собі далі займатись тим чим займався, дякую.

лучше пойди почитай книгу и что такое наследование и классы

Ну «сам себе» має якесь значення в мові і це значить «сам себе» тобто Global : Global
Ну і в прикладі дійсно наслідування немає.
Я розумію що в вас в голові воно все може все склалось в якусь стройну картинку і краще програмувати і не знати теорію ніж знати теорію та не програмувати.
Але ці терміни мають якесь значення для інших людей і якщо ви використовуєте слово наслідування, то воно значить шось дуже конкретне.

Підписатись на коментарі