HARMAN AIR — інструмент для кросс-платформеної розробки ігор
Роки
Після того, як браузерні портали перейшли на HTML5 формат ігор, флеш для веб-розробки використовуватися перестав. Але зв’язку Action Script 3/DisplayList можна зараз використовувати у розробки ігор для Android, iOS, Windows, Linux та MacOS. Це відбулося завдяти тому, що технологію AIR від компанії Adobe взяла у розвиток компанія HARMAN. До речі, завдяки домовленостям ще часів першого айПаду, AIR — це єдина технологія, яка дозволяє компілювати ігри для iOS на машинах із Windows (тобто інді розробнику не потрібно покупати/арендувати мак для розробки на AppStore)
Використання Harman AIR — безкоштовне за умови прибутку до 50 000 USD на рік. При цьому у іграх знаходитиметься обов’язковий сплеш від HARMAN. При прибутках вищих необхідно придбати платну ліцензію: $199/рік (прибуток до 100 000 USD на рік), $799/рік (прибуток до 500 000 USD на рік) чи $1199/рік (без обмежень по прибутку)
Актуальна версія AIR SDK знаходиться на офіційному сайті: airsdk.harman.com На даний момент найсвіжіша AIR 33.1.1.856 (реліз 12 травня 2022 року). Взагалі оновлення виходять приблизно раз на місяць та включають реакції на вимоги платформ та прохання і баг репорти спільноти.
Ресурс міжнародної спільноти розробників Harman AIR це airsdk.dev — портал, що створюється та розвивається компанією HARMAN та містить туторіали та шоукейси, а також посилання на найактивніші дискусійні форуми.
Таких форумів два:
github.com/...ntime-Support/discussions — обговорення AIR на Гітхабі
forum.starling-framework.org — форум розробників, які використовують Starling, безкоштовну графічну бібліотеку для AIR
Приклади ігор на HARMAN AIR (підібрав ігри від українських розробників):
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів