2D/3D Artists’ talks. Запис войсчату GameDev DOU

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

Публікуємо запис войсчату, на якому спілкувалися з українськими CG Artists Middle+ рівня, що пройшов у телеграм-каналі Gamedev DOU. Дякуємо за допомогу з організацією discord-спільноті CG Cats.

Обговорили тайм-менеджмент artis’а, важливість власних проєктів, розрахунок рейту, як часто варто змінювати місце роботи, як потрапити в геймдев та багато іншого.

Спікери:
🖌 Влада Гладкова, Principal Concept Artist у Atomhawk
🖌 Олег Божко, 3D Artist в Plarium
🖌 Юлія Піштар, 3D Character Artist
🖌 Олексій Андрусевич, Art Lead / Level Designer у StreamTech Ltd
🖌 Садан, 3D Creature Concept Artist

⏱ Таймкоди:
00:00 Вітання та презентація спікерів
03:35 Як скеровувати свій час для поєднання роботи, розвитку власних проєктів і навчання.
11:13 Про складність самооцінювання своєї роботи у власних проєктах, коли ти сам собі лід
17:20 Про сприйняття критики
22:49 Чому важливо працювати над власними проєктами і що може піти не так, якщо їх не робити
27:30 Скільки років досвіду потрібно мати та наскільки професійно володіти 3D-пакетами, щоб стати джуном
35:15 Чи 2D навички маст хев для хенд пеінту? З чого порадите почати вчити його?
38:46 Чи цінується зараз Blender на рівні з 3Ds Max чи Maya?
45:05 Як рахувати свій рейт
53:44 Про спільноту CG Cats і її плюси для новачків
59:35 Як часто 2D/3D артістам потрібно змінювати місце роботи, щоб не засидітися, не притормозитися у своєму професійному розвитку
1:07:55 Про тестові завдання та їх оплату
1:20:14 Як розділити час між технічним розвитком (вивчення софту) та розвитком саме арт-скіллів
1:23:16 Як джуну потрапити в Level Design
1:29:15 Наскільки об’ємним має бути тестове завдання
1:33:27 Як влучно потрапляти в концепт
1:38:57 Питання про відкриті тестові завдання
1:43:05 Скільки часу витрачається на одну роботу
1:46:03 Які основні вміння мають бути, щоб потрапити на позицію Middle Asset Artist
1:47:56 Плюси та мінуси роботи фултайм у студії відносно фрілансу, та як фрілансерам захистити себе юридично
2:01:44 Про бекграунд в мистецтві у Влади і Садана
2:05:15 Коли можна вважати себе Middle Concept Artist (Environment) і яка зарплата у такого фахівця
2:09:10 Як важко суміщати роботу художника і ліда
2:12:08 Де шукати натхнення та ідеї
2:15:30 На що звернути увагу джуну, який хоче працювати Environment Artist і чого точно не треба робити, чого не повинно бути в портфоліо, щоб не відлякнути роботодавця
2:19:50 Де буде краще джуну — в аутсорс-компанії чи у продуктовій?
2:22:42 Чи не ігнорують зараз українських художників закордонні компанії?
(про це говорили ще у цьому войсчаті)
2:27:37 Про hardware для роботи
2:39:29 Про конкретний пайплайн через Fusion MOA
2:41:35 Подяки та прощання

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі