Фотореалістична залізнична станція в Unreal Engine 5. Artist — Lorenzo Drago

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

Італійський 3D Artist створив фотореалістичне середовище в Unreal Engine 5, засноване на існуючій залізничній станції у місті Тояма (Toyama), Японія.

Ви можете побачити цю станцію на Google Maps.

Художник Lorenzo Drago працював самостійно над усім моделюванням, текстуруванням, освітленням, та анімацією. Foliage взятий у Quixel Megascans.

Як створювалося середовище

Середовище працює в Unreal Engine 5, освітлення — Lumen. Він не використовував Nanite, тому усі моделі були створені з використанням стандартного low-poly workflow.

Через бажання досягти фотореалізму художник використовував camera matching, щоб отримати точні пропорції, і референси. Потім він скорегував розміри, щоб допомогти з модульністю.

Текстури деталей та альфа-каналов були створені з фотографій. Проте також Lorenzo з нуля створював у Painter користувацькі матеріали в Unreal Engine для використання з Vertex painting та масками, щоб не було повторень.

Для зйомки цього відео він використав real-time VR tracking, щоб зімітувати ручну камеру та ліхтарик.

📁 Порфтоліо Lorenzo Drago

Створили роботу, якою хочете поділитися зі спільнотою? Надсилайте нам — опублікуємо і покажемо!

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі