Фотореалістична залізнична станція в Unreal Engine 5. Artist — Lorenzo Drago
Італійський 3D Artist створив фотореалістичне середовище в Unreal Engine 5, засноване на існуючій залізничній станції у місті Тояма (Toyama), Японія.
Ви можете побачити цю станцію на Google Maps.
Художник Lorenzo Drago працював самостійно над усім моделюванням, текстуруванням, освітленням, та анімацією. Foliage взятий у Quixel Megascans.
Як створювалося середовище
Середовище працює в Unreal Engine 5, освітлення — Lumen. Він не використовував Nanite, тому усі моделі були створені з використанням стандартного low-poly workflow.
Через бажання досягти фотореалізму художник використовував camera matching, щоб отримати точні пропорції, і референси. Потім він скорегував розміри, щоб допомогти з модульністю.
Текстури деталей та альфа-каналов були створені з фотографій. Проте також Lorenzo з нуля створював у Painter користувацькі матеріали в Unreal Engine для використання з Vertex painting та масками, щоб не було повторень.
Для зйомки цього відео він використав real-time VR tracking, щоб зімітувати ручну камеру та ліхтарик.
📁 Порфтоліо Lorenzo Drago
Створили роботу, якою хочете поділитися зі спільнотою? Надсилайте нам — опублікуємо і покажемо!
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів