#ScreenshotSaturday: суботні скриншоти на GameDev DOU

Привіт, спільното! Серед інді-розробників ігор є традиція — щосуботи публікувати скриншоти, гіфки чи відео геймплею своїх поточних проєктів у соціальних мережах із хештегом #ScreenshotSaturday. Так роблять і в спільнотах, створюючи окрему тему (постійну чи щотижня — нову). Це дозволяє учасникам похвалитися прогресом, вмотивуватися прогресом колег та знайти цікаві ігри у розробці.

Запустимо такий рух і на GameDev DOU! Заради цього редакція додала можливість публікації у коментарях мультимедіа контенту!

Розкажіть про свою розробку. Публікуйте у коментарях першого рівня скриншоти, гіфки чи відео, що ви зробили за тиждень (чи раніше, але ще не ділилися зі спільнотою).

Як залити скриншот: додати зображення безпосередньо у свій коментар. В десктопі перетягніть бажану картинку мишкою прямо в коментар. В мобільній версії — ще допрацьовуємо фунціонал.
Як залити відео: для додавання відео впишіть у коментар посилання на відео з YouTube.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось39
До обраногоВ обраному12
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Тестування фактично завершилось, сьогодні збиратиму решту відгуків, дякую усім за участь!
Продовжую розробляти систему «бою» щоб було цікаво і динамічно, впевнений що перероблятиму у майбутньому але для запуску на загал буде так

Fading Lexicon — дуже гейміфікований додаток для вивчення англійських слів. Незабаром новим дописом розкажу деталі як тільки буде доступним у google play market & apple store.

Технічно вже субота, тож можна поділитися нашим маленьким досягненням.)
Затишна адвенчура Missi отримала свій перший ігровий трейлер. Гра прийме участь в Animal Steam Fest, тож ми вирішили доповнити сторінку перед подією.

Лінк на сторінку Steam store.steampowered.com/app/3161960/Missi

Продолжаю делать свою игру про пиратов.
Если есть 3д моделеры желающие присоединиться к игре, то можно обсудить сотрудничество

Всім привіт,

Нещодавно зарелізів першу гру в прод Wolfsschanze Lite.
Ретро-стайл шутер в бункері.

Готую до виходу повну версію Wolfsschanze з додатковим епізодом і великим рівнем з різними зомбі і новими пастками.

Лінк на Google Play:
play.google.com/...​com.suhorukovs.BunkerLite

Також буду радий отримати відгуки та коментарі.
Якщо буде цікаво зможу поділитись деталями розробки.
Багато часу витратив на оптимізацію під мобайл.
Відео налаштування можна підкрутити в грі.

Вітаю, запрошую всіх охочих зіграти в відеогру «Catch the Bullet» яка виконана в жанрі run&gun, має сюжет та епічну битву з босом.

Залишайте відгуки в Google Play, пишіть свої враження особисто мені, я буду радий почути, будь яку точку зору.

Посилання на трейлер: youtube.com/watch?v=...​a8bWQ?si=0KFc8EXgL0mmp4FZ

Посилання на гру Catch the Bullet в Google Play: play.google.com/...​o.catchthebullet&hl=en_US

Всім привіт!
Зробив мультиплеєрний прототипчик гри Аерохокей, але від 2 до 4 гравців за одним столом і необмеженою кількістю шайб (в моєму випадку кульок чи м’ячів?).
Додав ботів, додав режим 1vs1, а також режим: 4 гравці deathmatch.

Відосік геймплею:

Спробувати можна на itch.io: lemanrass.itch.io/spacehockey

Привіт)
Містики собі сидять на привалі і відпочивають:

Тепер їм можна відновлювати здоров’я, знімати втому і покращувати навички(але це буде якось іншим скріншотом)

Крім того, на тижні оновив сторінку в Стімі — новий трейлер, скріншоти, опис детальніший, якщо цікаво —
store.steampowered.com/...​urce=dou&utm_medium=forum

Зробив більш-менш іграбельну демку, містобудівничий симулятор по типу анно в сеттингу Дикого Заходу. Потрібно забудовувати прерії, налагоджувати ланцюжки виробництва товарів.
goldenmice.itch.io/western-frontier
Є відео з геймплеєм:

Думаю, це буде наймоторошніша локація гри...
Хочу передати атмосферу справжньої покинутої лабораторії.

store.steampowered.com/...​YSA_HORA_The_Haunted_Hill

Всім привіт!
Ми продовжуємо розповідати про нашу гру — Shadowwake. Минулого разу ми ділилися оновленням візуальної віддачі зброї, а сьогодні настав час показати й розповісти, з ким вам доведеться зіткнутися, щоб вижити.

Оскільки Shadowwake — це PvE-досвід, ми приділяємо ворогам особливу увагу. На даний момент ми вже створили дві основні фракції, між якими триває жорстке протистояння:

* Монстри — створіння, керовані чистими інстинктами. Вони діють хаотично, агресивно та безжально, кидаючись на все живе, що потрапляє на їхній шлях. Їхня сила — у дикій непередбачуваності та фізичній перевазі.

* Приватні військові компанії (ПВК) — добре організовані бойові підрозділи, які координують свої дії, прикривають одне одного, використовують тактику та сучасне озброєння. Їхня мета — нейтралізувати загрозу будь-якою ціною, у тому числі й вас.

Кожна фракція має свої типи юнітів, ролі, сильні та слабкі сторони. Зіткнення з ними ніколи не буде однаковим — і саме це ми хочемо зробити основою досвіду Shadowwake.

Випускаю пазл “Один плюс два = 3”. Механіка — треба отримати число, розставивши цифри. Ось приклади завдань. Хто розгадає всі?

Можна скачати з AppStore: apps.apple.com/...​e-plus-two-3/id1473746933 та Google Play: play.google.com/...​air.com.airapport.nemters

Додав звуки для екрану створення персонажа
store.steampowered.com/app/3865080

Роблю свою гру про піратів, торгівлю, рибалку та інші механіки. Нескінченно генерований процедурний світ, зброя, частини кораблів.

Вітаю, спільното. На зв’язку команда Berko Games з проектом Jitter. Ми виходимо в дочасний доступ вже 6-го листопада. Переробили все під відкритий світ з купою секторів і плануємо послідовно цей світ наповнювати. А також на цю дату готуємо перший епізод історії.

store.steampowered.com/app/2877660/Jitter

Early Access Release Date Trailer

Вітаю.
Ми продовжуємо розвивати Shadowwake — 2д хоррор екстракшн шутер з елементами АРПГ. Зробили апдейт з візуальною віддачею на пушках. Це ніяк не впливає на точність, але додає відчуття, що пушки — не статичні об’єкти.
Ну це окрім усіх тих інших великих апдейтів які ми зробили) Готуємось до демки, тому можна чекати від нас більше новин та геймплею наступними тижнями.

Дивився корисне відео на схожу тему 10 Ways to Improve Game Feel

Я дивився інше відео, але це навіть краще описує всі ці підходи.
Ну і ми вже заімплементили імпакти по стінах, в нас є окрема механіка стаггеру ворогів, а також зброя з глушником і без має різний звук пострілу.
Будемо і надалі покращувати гру.

Не можу працювати з мокапом чи підстановочними блоками на екрані, от ментально не сприймаю, тому потратив кілька днів для хоть якогось «дизайну», прошу не кидати в мене гнилими помідорами.

FadingLexicon запущено в роботу, з бекендом на сервері, псевдо-мультиплеєром що створює картину спільної боротьбою проти Пошесті Мовчання. Це виносить локальне ваше навчання на глобальний рівень. А не погано за 2 тижні як для хобі проекту.

На зараз готово лише ядро «навчання», те без чого не обійтись. Надалі буду завертати це в ігровий світ для більшого зацікавлення.


Вітання!
Ми продовжуємо розробку нашої гри і наразі готуємось до NEXT FEST від Steam.

Вже можна пограти у оновлену демоверсію (є повна українська локалізація):
store.steampowered.com/...​_Echoes_of_the_Void_Demo

Там додано багато нового контенту, і насправді протягом наступного тижня його стане ще більше. Також ми збільшили тривалість демоверсії.

Будемо дуже раді вашому фідбеку.




Humanity Echo: Cyberpunk Tactical RPG — новий геймплейний трейлер

Привіт, спільното!

Щойно випустили трейлер нашої тактичної кіберпанк-RPG, що розробляється в Україні.

🎥 Ми дуже постаралися над першим повноцінним відео: зібрали за тиждень і додали багато нового.

У демо є:

  • покрокові бої на сітці: укриття, лінії видимості, очки дій, режими (дозор/оборона/очікування);

👉 Додайте у список бажаного:

Steam: store.steampowered.com/...​o_Cyberpunk_Tactical_RPG

Приєднуйтесь до спільноти — разом визначаємо, що додавати в гру!

💬 Discord (EN): discord.gg/UECAFPbAHu

🇺🇦 Telegram (UA): t.me/ 5L-AZOlL3u03MzAy

📽 YouTube Trailer:

Ми додали кілька оновлень до Trickster Trove та запустили закритий плейтест. Подайте заявку, щоб спробувати гру першими, або зачекайте демо, яке з’явиться зовсім скоро!

store.steampowered.com/...​/3077850/Trickster_Trove

Додав у свою гру I Am Mouse нову найголовнішу фітчу — какання!
Додавайте гру у вішлісти:
store.steampowered.com/...​app/1421520?utm_source=gd

Інтегрую вже у гру Стім лідерборд та готовлю демо ключики для теста

Продовжую покращувати прототип після джему
Версія 0.7.0 на Brackeys Game Jam 2025.2 -> flint-fort-games.itch.io/throw-smash

Нарешті закінчив першу локації і початковий ланцюг квестів.
Якщо є бажання, можете додади до бажаного store.steampowered.com/app/2701290/Neon_Net



Полішимо наш горор, працюємо над демкою і додаємо якісь секретні аномалії. Це буде одна з мої улюблених, тож ділюсь нею :)

Є сторінка в стімі, будемо дуже вдячні за підримку чи фідбек: s.team/a/3951680

Розробляю свою гру про самурая в ХVII сторіччі та його пригоди

Додати до бажаного: store.steampowered.com/...​3624120/Samurais_Odyssey (Буду дуже вдячний)


Декілька слів.

Вже можна зіграти. Гра доступна для Windows. Завантажити можна на Itch: клацніть сюди, щоб скачати гру цю гру

Виклав в публічний доступ прототип гри про Печворк/Колажування
mozokevgen.itch.io/cozy-cut

Все ще оцінюю на скільки варто його продовжувати і чи буде комусь цікаво =)
Буду радий будь-яким коментарям.

На малюнку персонаж зачіскою чимось нагадує Ріка з Rick-n-Morty)

Саме так) В грі ви можете зробити колаж будь-чого)

По ігроладу поки мало що є показати, створий коротеньке муд-відео для своєї майбутньої гри
Якщо комусь цікаво слідкувати за апдейтами, то можете завітати на твітер x.com/FerrataDev

Створюю рівень для гри. Використані ассети:
— FAB — Stack O Bot.
— FAB — Stylized Landscape 5 Biomes + Stylized + Low poly forest : Orasot Bundle.
— The Base Mesh.
Створено на Unreal Engine 5.6.1.



А ще трішки для інтриги...

Вітання) За мотивами Mortal Kombat — зробив невеличкий аналог, але у браузері

пограти: shima3d.itch.io/j-kombat

Вітання) За мотивами Mortal Kombat — зробив невеличкий аналог, але у браузері

пограти: shima3d.itch.io/j-kombat

Привіт) Працюю над Shrouded Lands, покращив графіку, додав трохи «ефектів», і атака тепер виглядає таким чином:

а ще анонсував гру у Стімі на Ukrainian Games Festival, тому це повідомлення трошки рекламне:) Посилання на сторінку:
store.steampowered.com/...​utm_campaign=announcement

Я створив детальну систему погоди «Jupiter», яка бере реальні дані про погоду і вводить їх в гру. У сцені ви відразу можете побачити зони погоди (рожеві межі), стрілки вітру і мітки температури та вологості — все прямо в редакторі. Система достатньо оптимізована для онлайн-проектів на базі Mirror. На цих даних працюють основні скрипти: — Вітрила реагують на силу і напрямок вітру — Продукти харчування та інші об’єкти змінюють свої властивості залежно від температури і вологості — Стиль неба автоматично підлаштовується під погодні умови — Висота хвиль в морі змінюється залежно від вітру і штормів В інспекторі можна налаштувати розмір і деталі зон, інтервал оновлення і вплив висоти і вітру. інтервал оновлення та вплив висоти і вітру. Результатом є жива, динамічна погодна екосистема.

Трішки експериментів з фізикою. Намагаюся відтворити гравітаційну гармату в Unreal Engine 5. Гравіпушку, зброю Гордона Фрімена із гри Half-Life 2. На відео — це не гра, а тільки експеримент. Для наглядності, до прототипу було додано готову модель gravity gun, взяту з інтернету на sketchfab. У кінці відео додав кадри з Half-Life 2, як би це могло працювати в ідеалі. А ви намагаєтеся відтворити складні ігрові механіки з улюблених ігор?

Ні не намагаюсь, але часто реалізовую графічні плюшки, які мені у моєму проекті не потрібні взагалі. Останнім часом кортить написати софтварний рендерер 3Д графіки як у улюблених шутерах з дитинства, це була моя дитяча мрія.

У перший місяць війни українці були нажахані кілометровими колонами ворожих танків, які наступали на Київ, Харків та інші міста. Серед людей поширювалися різноманітні чутки, вирувала паніка, десятки тисяч чоловіків та жінок вирушили до військкоматів, щоб долучитися до оборони своєї країни.

Серед усього цього божевілля українська армія та добровольці робили все, що могли, аби зупинити ворога.

У ті дні символом спротиву стала пісня «Ой у лузі червона калина», виконана Андрієм Хливнюком на Софійській площі в Києві. У 1914 році вона була гімном Січових стрільців, а у 2022-му отримала нове життя.

Тож у своїй грі Threads of War я вирішив використати її як основну тему першої фази війни 2022 року — звільнення Півночі України.

Як і всі інші мелодії саундтреку, вона виконана в стилі 8-bit. У цьому треку, паралельно з основною героїчною темою, я дописав ще одну мелодію, яка перетинається з основною, але передає хаос та напругу тих днів. А на фоні створив напружене «деренчання» важкої військової техніки.

Разом з тим у відео показав частину ігрового процесу: переміщення по мапі, вибір бонусів, бої:

На зв’язку проект Jitter. Плануємо оновлення демо до Ukrainian Games Festival на Steam. Ось, зазнімкував для GameDev DOU ScreenshotSaturday як виглядатиме новий рівень зі зброєю і ботами в посібнику.

Як же мені це нагадує Reassembly, колись я у цю гру міг залипати годинами.

Так як деякі тут почали демонструвати свої системи я подумав чому б і мені не показати дещо.
Демонструю свою кастомну систему LOD для ландшафтів, яку я створив спеціально для своєї гри. Ландшафт традиційно будується на 2Д карті висот, проте ЛОДи будуються не як квадратні ґратки зі зменшенням вершин у 4 рази, а як звичайні моделі і кожен наступний ЛОД має приблизно вдвічі менше вершин, ніж попередній, що робить переходи менш помітними. Ще одною перевагою є те, що система намагається зберегти важливі деталі як вершині гір і прибирає в першу чергу вершини, що менше впливають на зовнішній вигляд.
Система будує модель ландшафту під час завантаження і довелось довго попрацювати, щоб її оптимізувати, адже в майбутньому у моїй грі будуть процедурно згенеровані рівні. На відео використовується ландшафт розміром 4096×4096, на Ryzen 7 5800X3D процес побудови займає 1.2 секунди, процес розпаралелений на 8 потоків. Результат не ідеальний, місцями система робить дивні рішення бо довелось пожертвувати якістю аби досягти хочаб такої продуктивності.

Випустив другий 8-бітний трек із саундтреку «Threads of War» — гри про контрнаступальні операції 2022 року у стилістиці української вишиванки, яку ми створюємо разом із 13-річним сином Аскольдом: store.steampowered.com/...​p/2917630/Threads_of_War

Це переробка романсу «Їхав козак за Дунай», яку я перейменував на «Їхав козак за Оскіл», бо у грі вона присвячена Слобожанському контрнаступу:

Коли я працюю над переробкою українських пісень, то досліджую їхню історію, контексти, аранжування та закладені ідеї. Несподівано для себе виявив, що цей український романс має цікаву історію. Його було написано на початку 1700-х років, а приблизно через сто років він набув популярності в російській імперії та Західній Європі. Пісню переклали німецькою та французькою мовами, і вона стала основою для багатьох музичних творів відомих композиторів.

Одним із них був Бетховен, який зробив мотив мелодії більш ліричним. У перекладі пруського поета Тідге пісня отримала назву «Schöne Minka, ich muß scheiden» і в Німеччині сприймається як народна.

Цікаво також, що ця мелодія лягла в основу щонайменше ще двох українських пісень:
— «Гей, соколи»
— «Ти ж мене підманула»

У своїй варіації я намагався зробити мелодію трохи героїчнішою, зберігши ліричність. Для гри потрібно, щоб треки були відносно довгими і не звучали одноманітно. Тому в одному треку я об’єднав мотиви «Їхав козак за Дунай», «Гей, соколи», частину мелодії, яку написав Бетховен у своїй варіації романсу, а також власні мотиви.

🎮 Ми запустили MVP версію нашої гри у стилі Pokémon!
🚀 Перший ігровий світ уже відкрито для гравців:
🔹 2 унікальні локації, кожна з власною атмосферою та пригодами.
🧭 У розробці — нове місто та локація дороги, які розширять карту світу та дадуть ще більше можливостей для дослідження.

🧬 На тебе вже чекають перші монстри, а попереду —
🔹 Нові створіння
🔹 Системи розвитку
🔹 Тактичні бої
🔹 Та унікальні механіки, які зроблять гру ще глибшою та цікавішою.

📣 Зараз ми готуємося до запуску рекламної кампанії:
✨ Розробляємо яскраві креативи
📈 Плануємо тестову закупівлю трафіку
🌍 Обираємо найкращі регіони для старту

Наша мета — зібрати перших гравців, отримати зворотній зв’язок і вдосконалити гру разом з вами ❤️
play.google.com/...​mPlay.EvolorCatchAndTrain



🔥 Ми викотили перший публічний тест (Андроїд) !
12 платформерних рівнів, українська локалізація 🇺🇦

А ще зробили лендінг сторінку повністю за допомогою Cursor, ChatGPT і Claude.
Вийшла дуже прикольна! Ми там постимо новини, тому прошу до огляду:
👉 points.gs/news_4

Це результат 7 місяців роботи у вільний час — ще не повноцінний реліз, але вже невеличка подорож у Far-Far Forest.
У казковий ліс, що виріс із простого бажання потестити 2D-світло в Unity
(ми його так і не використали )

🎮 Скачати й потестити:
play.google.com/...​ntsGameForge.FarFarForest

youtube.com/watch?v=izMsGjT0XbY?t=3
Будемо дуже раді фідбеку! 💬

Файна гра, чимось асоціативно нагадала мультсеріал «Over the Garden Wall» (2014).
Трохи потестив, керування інтуїтивно зрозуміло. З помічених проблем — чомусь втрачало інтернет з’єднання:

а тут я стрибав і здається застряг в текстурах:

Дуже дякую за відгук!
З інтернет чекером дійсно щось коїться час від часу, буду дивитись

[Показуються останні 50 коментарів. Відобразити всі коментарі.]

Підписатись на коментарі