#ScreenshotSaturday: суботні скріншоти на GameDev DOU

Серед інді розробників ігор є традиція — по суботах публікувати скріншоти, гіфки чи відео геймплею своїх поточних проектів у соціальних мережах із хештегом #ScreenshotSaturday. Так роблять і у спільнотах, створюючи окрему тему (постійну чи щотижня — нову)

Це дозволяє учасникам похвалитися прогресом, змотивуватися прогресом колег та знайти цікаві ігри у розробі.

Запустимо такий рух і на GameDev DOU! Заради цього редакція вчора додала можливість публікації у коментарях мультимедіа контенту!

Розкажіть про свою розробку. Публікуйте у коментарях першого рівня скріншоти, гіфки чи відео, що ви зробили за тиждень (чи раніше, але ще не ділилися зі спільнотою).

Для додавання картинки чи гіфки у коментар завантажте її на imgur.com та вставте у коментар Image Link чи Direct link (після публікації коментаря може знадобитися оновлення сторінки).

Для додаванні відео впишіть у коменар посилання на відео з YouTube

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось14
До обраногоВ обраному3
LinkedIn

Найкращі коментарі пропустити

Продовжуємо розробку «Redemption of the Damned», PC survival horror.
На відео — робота над новою локацією, Безодня.

www.youtube.com/watch?v=TgK8GJj2IiU

Додати до вішліста можна отут — store.steampowered.com/...​Redemption_of_the_Damned

Симулятор фондового ринку у Японії 80-х.

imgur.com/mFWiz7b

Трохи атмосфери з майбутньої метроідванії

www.youtube.com/watch?v=4tqnFlldKZk

Всем привет! Вот уже как 2 месяца делаю игру про противостояние маленьких каменных человечков)

imgur.com/xlAWkcr

Больше информации здесь: linktr.ee/searstheskyfrontier

Невеличка пещера з Syncope

www.youtube.com/shorts/KlWChPL4h2o

Підписатися на новини можна тут store.steampowered.com/app/1664770/Syncope

Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Так, без світла важко працювати. І щось сьогодні було не до праці.

Більше інформації тут: t.me/RuglyInvasion

Всім привіт! Продовжуємо працювати над Босоркою — динамічним екшн рогаликом про юну відьму. А це наш чарівний торговець :)

♥Наш твіттер: twitter.com/BosorkaGame
♥Додати до бажаного: store.steampowered.com/app/2118370/Bosorka

Після тривалої перерви повертаюсь до роботи)
Працюю над стратегією, в якій вам належить очолити армію маленьких кам’яних чоловічків і протистояти грізним загарбникам, грамотно продумуючи хід битви та ведучи оборону в унікальних та атмосферних локаціях.
Реліз у ранньому доступі вже 3 березня!
Steam: bit.ly/3Yqr1Oy

twitter.com/...​&t=DFNJTNBOpBhtQg5oNMb6_A

Кінематографічна головоломка-адвенчура про дослідження парадоксального простору

Привіт)
Не бачила щоб в Українській інді спільноті хтось викладав або обговорював нашу гру від студіі Star Drifters
Це польська студія але я не побачила обмежень по країні у дописі
Цікава ваша думка

Гра вже доступна в стім для вішлисту

Всіх вітаю!
Поки гру не представляю. Ще не придумав гарний текст.
Але, по-традиції #ScreenshotSaturday, виставляю те, що було зроблено сьогодні та перший публічний скріншот гри, — закінчена система локалізації гри та переклад на англійську мову.

Інформація: t.me/RuglyInvasion

Привіт.
Моя гра “My Turing Friend” для Godot WildJam #53:

Спробувати можна на itch.io: 2coderok.itch.io/my-turing-firend

Всім привіт! Додали нове закляття в гру, тепер є можливість стріляти п’явками)) Також реалізована система апгрейду заклять. Можна влаштувати суцільний хаос!

♥Наш твіттер: twitter.com/BosorkaGame
♥Додати до бажаного: store.steampowered.com/app/2118370/Bosorka

За минулий тиждень ми зробили велику роботу.
Було додано нові інтеракивні об’єкти на рівень(бочки, ящики), покращено візуальні ефекти, додано нові варіації ворогів та ігрові механіки. Безкоштовно скачати актуальну версію можна за посиланням lands-studio.itch.io/no-choice

Ну що, забули в суботу запостать сюди :)

Наша «Слобода 2» досі в топах українського Ап Стор.

10-ий тиждень після виходу в тираж.

Завдяки такій популярності, почали робити нову гру, яку плануємо випустити влітку «Дике Поле: Одеса».

Гра буде схожа на попередню, але це буде мега лвл ап для нас і для всіх гравців.

Ось уже є місце роботи НІП Буданова:

Цю суботу спробуємо не пропустити :)

ТГ канал з щоденними апдейтами:
t.me/locadesertachumaki

Вітаю!
моя гра — Eretic. Цікаво почути відгуки)

крута гра!! Приєднуйся до нас на дискорд ігроварів! Там лише ігророби з України!

thanks) роблю ще одну гру (аля c & c generals) параллельно шоб не закиснути. Не швидко але невпинно поки шо працюю над рівнями Eretic, потім тре трохи допрацювати ai монстрів (на відео всього не видно, зняв за 2хв з телефона для публікації), додам кілька локацій та босів та буду запускати Eretic-а спочатку на android, потім на ios. Доєднався до ігроварів! Дякую за запрошення!

Мені подобається стилістика! Я виріс на класичному шутері Heretic від Raven Software (Цікаво, чи надихалися ви нею, чи вперше про неї чуєте), атмосферу якої, я так зрозумів, ваша гра й передає. Саме тому мені особливо подобається, як гра виходить.

Дякую! саме так)), одна з перших 3d-ігор від якої я був в захваті, це була гра Heretic.

2 тижні плідно попрацювали :)
Перша ітерація пушкок і візуальних ефектів готова.

Дякую за увагу )

Привіт, хочу показати перший скріншот гри NoChoice. Дуже цікаво отримати відгуки на роботу. На даний момент в грі один функціональний рівень та реалізовані базові механіки. Більш детально можете ознайомитись за посиланням lands-studio.itch.io/no-choice

Продовжуємо штовхати Rusher Crusher до релізу.
Нарешті я почав працювати над самим цікавим, перша ітерація додавання нових пушок

Дякую за увагу :)

А ми уже працюємо над першим великим доповненням до «Дике Поле: Слобода 2». Гра в топах ап стора четвертий тиждень поспіль ✌🏻 то ж треба випускати додатковий контент. Та і гравці самі просять ще.

Скелет мапи. На цей раз буде відкритий всесвіт.

gladimdim.org/...​tupna-na-apple-ta-android

Вітаю всіх з наступаючим Новим Роком!)

Почала працювати над проектом Last Data.



Створюю світ для казкової гри. Розробляю самотужки.
Більше фото на t.me/DreamOfForgottenSongs

#screenshotsaturday
Вітаю! Пригоди татка в настільній грі близькі до релізу! :)

Суботнє:

Dad’s Dice ⚄ Adventure: History of Legends
store.steampowered.com/app/1603870/Dads_and_Dice/

Опубліковав Santa Jump: Memo Gift. Це вертикальний платформер з елементами train-brain.

Доступно на Google Play: play.google.com/...​om.NikfortGames.SantaJump

Усіх зі святом!

Ми приготували Грудневий патч для нашого «Дике Поле: Слобода 2».

Внесли дуже багато нових артів, переробили мапу, змінили баланс, та ще купу всього.

Ну і ми в топах українського App Store! Дякуємо за таку шалену підтримку та попит на українські ігри про...Україну!

Не зовсім скріншот) Але буквально тільки що випустили першу частину відео-огляду ігроладу нашого шутера Glory to the Heroes з коментарями (Поки що тільки англійською)

Plopping Stone
Розробив цю гру, паралельно вивчаючи Unity та Blender, десь за 2 місяці.

www.youtube.com/...​watch?v=WyztmIiQns8&t=25s

play.google.com/...​PloppingStone&hl=en&gl=US

#ScreenshotSaturday

Привіт! Продовжується робота над мобільною РПГ «Astral Haze». Конкретно за останнній тиждень вдалося додати працюючий інвентар і корректно «заморожувати» відлік до кінця рівня, коли гравень відкриває будь яке меню.
Але за весь час після останнього посту тут вдалося наступне:
— Переробити весь флоу першого острова. Тепер замість великої кількості діалогів гру рухає система «Ліхтарів». Острів поділений на частини, які закриті «астальним туманом». Щоб розблокувати острів і дійти до кінця, гравець має запалити всі ліхтарі, кожен з який потребує виконання певного міні-завдання (зараз це якісь ресурси).
— Тепер на проходждення острову дається певний час (відлік до знищення острову). Відлік рахується тільки коли гравець взаємодіє з мапою, на час битви або читання різним меню (або вікон) відлік заморожується.
— Зараз гравець може збудувати будівлю («ефектор») типу «Галявина з лікувальними травами» яка з плином часу збільшує шанс випадіння малого Лікувального Зілля у монстрів, які знаходяться поруч. Чим більше гравець буде чекати, тим більший шанс випадіння (але і тим більше доведеться витратити часу, який дуже лімітований).
— Сама «Галявина» має різні рівні, яки вливають на радіус дії та велечину збільшення шансу на секунду. «Галявина» прокачується сама за рахунок часу відліку, але гравець має можливість заплатити, щоб моменально підняти рівень «Галявини».
— На мапу були додані скрині в яких може бути випадкова кількість 2х ресурсів — «Астрального Пилу» та Очків Досвіду, але гравець має вибрати щось одне (як в Героях 3).
— Була додана система рівнів. За Очки Досвіду (які можна дістати за вбивство монстрів або зі скринь) гравець прокачує рівні. Поки, кожен новий рівень даже лише додатке очко до Руни Атаки, але пізніше список параметрів буде розширений, плюс кожного рівня можна буде вибрати новий скіл .
— А, ну і була додана музика на фоні і різні звуки (хоча, ще не всюди), і трохи якось живіше сввіт почав виглядати, хоча вони поки не ідеальні.

Наче все)

Я делаю игру на РПГ мейкере

Привіт, друзі! З вами на зв’язку Faifly:)

Завдяки довгій та копіткій роботі наша маленька команда змогла випустити закінчену та повноцінну візуальну новелу у жанрі BoysLove.

Нам ще є над чим працювати. Ми збираємося правити всі помилки, баги, оновлювати гру, покращувати її, але ми пишаємося нашою командною роботою та дуже вдячні нашим гравцям^^
Хотілося поділитися радістю та натхненням, давайте втілювати свої плани у реальність!

Скріншоти з гри: imgur.com/a/hKrqvOu

Добрий день, шановні панове. Ми з командою хочемо представити нову гру в жанрі Survival Managment.
Назва проекту — From the Bunker.
Основна ціль — це виживання з обмеженими ресурсами і постійними проблемами. Жанрово гра нагадує Frostpunk, Help Will Come Tomorrow та подібні.
Нас надихали ці проекти і ми теж вирішили показати нашу плідну працю.
В грі багато елементів з якими треба взаємодіяти і дуже часто будь-яке рішення буде нести довгограючі наслідки.
Ми намагалися створити світ в якому постійно щось відбувається тому ви одночасно, і наглядач, і основне діюче лице.
Дякую за увагу.
Скріншоти гри: imgur.com/a/SVoPHOX
Відео геймплею:

Вітаю, DOU! Буду першим цієї суботи!
Індікап пройшов, й ми отримали гарний фідбек та увагу, на яку не очікували! Нам є над чим працювати, але й в реліз не завтра!
На цьому тижні працював, в основному, над українським перекладом та інтерфейсом. Манери спілкування, фразеологізми, адаптовані назви місць, супротивників та прислів’я. Незабаром все це чекатиме на вас у новому оновленні Heralds of the Avirentes з покращенною українською локалізацією!
Також, приділяємо увагу динаміці боїв. Для більшості стало приємною несподіванкою, що у візуальній новелі може бути подібний геймплей, тому ми активно працюємо над його покращенням! Наприклад, не всі атаки ще красиво анімовані, тому цим ми теж займаємося. Баланс більш-менш стабілізувався, хоча тестувати для трьох класів Азаріс, з різними комбінаціями союзників, досить непросто.
Оновлення буде доступно зовсім скоро!


Вітаю, DOU! Може в цей раз повезе більше.
Майже щодня працюю над власним проєктом Heralds of th Avirentes, й навіть в ті моменти, коли не додаю новий контент, займаюся покращенням старого. На цьому тижні працював над покращенням соціальної складової, діалогів та бойової системи. Все вірно, у візуальній новелі є покрокова бойова система!




Всім привіт! Працюємо над водою для локації з болотами. Перший драфт :)

Вітаю, DOU! Вирішив вперше написати про власний проєкт для #ScreenshotSaturday!
Зараз я працюю над Heralds of the Avirentes. Це незвичайна візуальна новела в сеттінгу «кристальне фентезі», події якої відбуваються у світі Нанрас. Досліджуйте незвичайний світ, населений ом’верай — істотами, подібними до драконів, які мають власну мову, традиції та культуру. Допоможіть молодій ом’верай Азаріс, яка по волі долі опинилася в епіцентрі подій, від вирішення яких залежить її власне майбутнє, доля ом’верай як виду, або навіть виживання всієї планети!
Вам треба не лише спілкуватися з персонажами, як це прийнято у візуальних новелах, а й уважно робити вибори в діалогах. Більшість виборів мають свої наслідки! Від цього може залежати подальший розвиток сюжету. Покрокова бойова система — один з найбільш незвичайних елементів, що є присутнім в нашій грі! Він базований на системі елементів, тому вам слід уважно досліджувати сильні та слабкі сторони опонента.
На даний момент готова більша частина гри (а це близько 18 годин), працює нелінійність сюжету, бойова система та більшість задуманих елементів. 97% елементів гри роблю власноруч. До речі, подав її на Indiecup 2022 Ukraine!
Дякую!



Працюю над вертикальним платформером про Санту. Додано меню з подарунками. Треба буде по пам’яті їх зіставити.

Робота над інвентарем кипить.
Ось, невеличкий прогрес:

А стежити за проєктом можна ось тут: t.me/SyncopeTheGame

Скріншоти прикордонника острова Зміїний та спецпризначенця рф із майбутнього ранього доступу нашого шутера про вторгнення рф Glory to the Heroes:


Всім привіт. Опубліковав Bus Driver. Якщо хто хоче посидіти за баранкою, ласкаво прошу))
play.google.com/...​fortGames.BusDriver&pli=1

Всім привіт! Робимо деякі ефекти для Босорки. Що думаєте на рахунок такого туману? twitter.com/...​tatus/1588937370321444865

Виглядає стильно!

У гру Farm and Mine додали виробництва на дальній берег річки: виробництва соняшникової олії, цукру, меду, льоду та лимонаду

Гра доступна для наступних платформ:
iOS (App Store): apps.apple.com/...​ep-idle-ld48/id1564694016
Android (Google Play): play.google.com/...​arm.mine.idle.ludumdare48
Windows/Linux (Itch): airapport.itch.io/farm-and-mine

Сьогодні пішли в глобал реліз на Google Play з грою про яку ви могли чути. Dual Cat це Puzzle Platformer Adventure гра.
Будемо вдячні за відгук 🥰

play.google.com/...​.sealunicorngames.dualcat

Всім привіт! Робимо Rogue-lite тактику у космосі, що черпає надхнення з «Дюни» так «Гіперіона». В ній ви очолите флот космічних кораблів і відправитеся у подорож на зустріч з Демоном Часу, по дорозі вступаючи в покрокові космічні бої та прокачуючи кораблі та команду.

Трохи скрінів з бойової карти.

Виглядає дуже круто! А ще й Дюна... Шикарно!

Всім привіт! Хочу показати вам свій зимовий платформер над яким працюю вже п’ятий місяць.

store.steampowered.com/app/2091750/Cold_Way

Новий ворог у Sears: The Sky Frontier)
Більше подробиць тут: linktr.ee/searstheskyfrontier

Із запізненням через всі ци обстріли, але випускаємо наш журнал змін для гри Слобода.

Більше деталей в нашому ТГ каналі: t.me/locadesertachumaki

🇺🇦
24 Вересня — 20 Жовтня

Гра завершена на 100%. Останні 10% ( лол ) відсотків — це створення арту, трейлеру, заповнення сторінок для сторів. Ми робимо лише виправлення помилок і заміну воксельних моделей на лоуполі. Наразі готуємо переклад на три додаткові мови: Польська, Французька та Іспанська. Вони будуть доступні на момент випуску гри.

Особисто я пройшов гру уже 3 рази за цей тиждень. Кожне проходження це 2-4 години! Гра відчувається надзвичайно живою, адже ми додали просто десятки приколів саме для мапи: курки, півники, котики біля млинів. З десяток нових ефектів на каменярнях, в лісі та покращене розташування звуків. Також скрізь по мапі розкидані скарби...Завжди хочеться залізти в куточок і глянути, що ж там є. Гра повністю пітримує зовнішні контролери 🎮 та Apple TV...Ми уже плануємо додати локальний кооператив, адже це перша фіча, яку діти стали вимагати, коли пограли в гру: «Ми хочемо грати з тобою разом, адже ти можеш рубати дрова і носити їх мені. а я буду будувати будівлі...»

Ну а тепер список змін. Багато з них ми не показуємо на скрінах, щоб не псувати сюрприз від першого проходження. Інжой!

— Замінили воксельні моделькі на лоуполі. УЖЕ ВСІ (а може і ні). Навіть вірьовка та якір — лоуполі!
i.imgur.com/kKR80M5.png

— Додали пів десятка прикольних місцин. Наприклад така могила невідомого Козака.


— Купа малих покращень існуючих будівель, анімацій. Наприклад, оновлений Курінь, де наймаєте козаків:


— Порубані дерева залишають за собою піньки відповідно до свого розміру.

— Баланс квестів
— Виправлення помилок (десь з 20 штук).

2D триллер-шутер HIDDEN STRUCTURE
shima3d.itch.io/hiddenstructure
Граємо за військового журналіста який прямував на зустріч зі своєю дівчиною.
Але замість цього його зустріла тиша і порожня піцерія, покинуті поліцейські автівки та туман на вулиці...
youtube.com/watch?v=JKLODnx—7k

Працюю над своєю грою Infected Verity: Labyritnth.

Поки що в ній можна тільки бігати, наступати на пастки та грітися біля факелів, чим відновлювати sanity.
Вороги ще деякий час намагаються знайти гравця, коли він був втрачений з поля зору.
Останнім додала:
Переписала скрипт CameraController, вирішила використовувати Cinemachine Virtual Camera замість FreeLook.
Додала динамічну зміну кольору неба, розміру сонця, кольору освітлення, залежно від рівня sanity.
Налаштування звуків гри через Settings екран.

Трохи незвичайних ігор від україно-канадських розробників не бажаєте?
Real Virtuality 1 — games.encx-engine.com/enbg-rv1/uk
Щоб зіграти, треба встати з дивану (гра з геолокацією).
www.youtube.com/...​si=ELPmzJkDCLju2KnD5oyZMQ

Або спробуйте ar-квест, де твоя кімната стане локацією гри.
seARch — games.encx-engine.com/enbg-search/uk

#ScreenshotSaturday

🚌 Хай! Продовжую Bus Driver =)

Зробив модельку автобуса 🚍, будівель 🏠.



Знайшов безкоштовний пак з рослинами 🌿, деревами 🌳 .

Покращив маркери зупинок, додав трикутнички 🔺 по краях, щоби зручніше було орієнтуватись куда рухатись далі.

Додав трохи логіки 🔧, змінив кут камери 🎥 .

Всім дякую! Гарного вечора! ✊

Всім привіт! Ми готуємося до релізу, який планується вже зовсім скоро — в честь цього записали щоденник розробника, де більш детально розповіли про процес розробки.

Rival Rides — це захоплююча багатокористувацька VR гра, яка розгортається в незвичайному тематичному парку, де можна змагатися зі своїми друзями онлайн у різноманітних міні-іграх.

Привіт! Продовжуємо працювати над Слободою.

Змін за тиждень менше, адже уже займаємося підготовкою до релізу. Але все одно зробили багато чого!

Гра: «Дике Поле: Слобода» (Loca Deserta: Sloboda).
Телеграм канал з 100% розробкою: t.me/locadesertachumaki
Кому зручніший твітер: twitter.com/locadeserta
Реліз: Грудень 2022.
Платформа: все від Apple з повною підтримкою контролерів. Навіть на Apple TV.

— Нове головне меню:

— Нова вудка :)

— Переробили степову зону

— Нова будівля куреня. Більше деталей

— Ще більше гарбузів

— Додаткова модель тури:

Плюс зменшили розмір бандла на 10Мб ❤️

Усім привіт! Трохи апдейту. Тест у браузері.

Привіт. На цьому тижні додав меню та чат.

Нагадаю, це мультиплеєрна онлайн гра. Якщо хто хоче спробувати, будь ласка. (Windows, free)
alexkopareiko.itch.io/wizard-strike

Відверто кажучи, роблю паузу поки що на цьому проекті, бо реалізував основне, що хотів.
Є плани розпочати інший. Дякую.

Далі хочу невеличку мобільну гру про водія автобусом. Перші кроки вже є)

Ух, ми багато чого зробили за останній звіт внизу в коменті. Займаємось шлифуванням балансу в кінці грі: останні дві долини з Азовом та Чорним морем. Також додаємо більше анімацій та всяких приколів на мапу, щоб більше занурити в бентежне життя Дикого Поля.

Гра: «Дике Поле: Слобода» (Loca Deserta: Sloboda).

Телеграм канал з 100% розробкою: t.me/locadesertachumaki
Кому зручніший твітер: twitter.com/locadeserta
Реліз: Грудень 2022.
Платформа: все від Apple з повною підтримкою контролерів. Навіть на Apple TV.

🇺🇦
Звіт за 06 — 17 вересеня
— Новий кобзар. Грає новий унікальний трек, записаний спецом для гри :)

— Нова церква. Більше деталей, чому вона така: t.me/locadesertachumaki/910

— Нові будівля для залізної шахти всіх рівнів (1, 2, 3):

— Нова сокира

— Поради для гравців на екрані завантаження:

— Зменшив розмір бандлу 75Mb -> 65.8Mb
— 🦟 Купа фіксів
— Додано з десяток маленьких сюрпризів на мапу

— Кличте старосту...

створення turn-based combat system, яка буде основана на кидку кубика. ну якось так)

Доброго дня всім. Вирішив повивчати Unity3D. Через 3 місяці готова гра в жанрі квест. Гра готова, пишеться музика та шукаю дрібні баги по геймплею. Якщо комусь цікаві квести та головоломки і є зайві 1-2 години пограти, то можу скинути демку для фідбека.





Також шукаю перекладача англійської мови, підкоригувати переклади, якщо у когось є перевірений перекладач, то готовий співпрацювати

Якщо це просто переклади тексту, а не озвучка, тупо попроси свого розробника перекласти повністю файл адаптації, коли вже все буде готово. Зазвичай то проста робота, але з нею не варто поспішати, доки не вийдеш на бета-версію на англомовну аудиторію. Інакше займеш багато часу синхронізацією перекладів.

Найпростіший формат файла — текстовий, значення = переклад. Це дозволить контролювати синхронізацію за кількістю рядків. Можна накинути й додаткове форматування, наприклад XML, але важливо тримати синхронність рядків. Інашке доведеться писати скрипт перевірки, і пояснювати перекладачу як він працює.

«Перевірений» перекладач тобі не потрібен, ти ж не шатл у космос відправляєш. Найкраще знайти школяра з мігрантів, який живе по ту сторону, відповідно розуміє мову нативно. Це допоможе вдало підбирати вирази саме на підліткову аудиторію. Але то кращий варіант, а для бети вистачить і нашого школяра, який зробить за пиво.

привіт! як можна зв’язатися, щоб пограти в демку?

24 лютого 2022 року світ кожного українця назавжди змінився із початком вторгнення Росії в Україну. Російські солдати проявили жорстокість, несхильну людям, але одночасно з цим некомпетентність і недалекозіркість. Так лише у містечку Чорнобаївка під Херсоном роійські сили були розбиті більш як 20 разів, що зробило містечко символом невідворотньої поразки Росії в Україні.

Під впливом від цих подій нашою маленькою командою було створено поки що невелику гру — Welcome to Chornobayivka VR. Ця безкоштовна гра створена лише за кілька місяців на базі основної гри — (Dark Invasion VR: Doomsday) і буде у майбутньому доповнена.

Постав свій рекорд у безкоштовній грі та зроби свій грошовий вклад на користь перемоги української армії за посиланням всередині гри -Ласкаво просимо до Чорнобаївки ВР у Стім!
(*тільки для власників ВР шоломів!)

www.art4web.com.ua/DIVR/Chornobayivka

У мене журнал змін в «Дике Поле: Слобода» колосальний 😍

— 🛠 Новий арт для Кузні рівня 3 + анімації

— 🎵 Додані Кобзарі-НГП, які грають музику

— 👏🏻 Додано два трека (із 4) з спеціально записаною музикою для гри
— 🍏 Повна підтримка Game Center
— 2️⃣1️⃣ досягнення уже доступні в Game Center

— 👀 Замінили арт для металу, каміння та каменярні на лоуполі варіант
— © Додані ліцензії
— 💥 Нормалізація гучності звуків. Тепер вони всі тихіші, крім Кобзарів.
Приклад НГП-кобзаря: t.me/locadesertachumaki/913

Записав великий підкаст Дикого Поля, який присвячений релізному ігроладу. Показав першу годину гри. Там ще їх 3-4. Гра вийшла доволі об’ємна 🥸

Ігролад змінюватися не буде уже, лише оновимоз десяток артів на лоуполі + покращення балансу і тд.

Щоденні оновлення + можливість попасти в тест флайт в моєму тг каналі
t.me/locadesertachumaki

Трошки бавимося з процедурною генерацією за допомогою клітинних автоматів)

Ух гарно!
А terrain можна так робити? Не тільки озера-грунт, ще і у верх гори намалювати?

Привіт)
Саме цей алгоритм не підходить для генерації під террейн. Краще використовувати щось типу diamond square.
Про цей алгоритм я написав статтю та вона чекає підтвердження, тож думаю запустити серію про різні методи з прикладами коду та посиланнями на гітхаб. До речі ось цей

Всім привіт! Продовжую працювати над бойовою системою та локаціями. Тепер ви можете ефективно змішувати електричний урон з водою або розставляти по всьому рівню вибухові масляні бочки і знищувати ворогів вогнем. Тепер доступні різні комбінації)
Більше подробиць тут: linktr.ee/searstheskyfrontier

Привіт. Додав телепорт-спел до можливостей ігрока. Хоча грі ще далеко до фіналу, але вирішив викласти на itch.io. alexkopareiko.itch.io/wizard-strike
Якщо хто хоче спробувати, то краще з кимось (це ж мультиплеєр =)

Всім привіт! Ми з командою розробляємо навчальну гру про мінну та пожежну безпеку для дітей. Робимо це за підтримки ДСНС. Ці скріни — суто демонтраційного характеру, бо наразі ми працюємо над сценарієм та стилем гри. Як будуть апдейти — буду постити тут по суботах)

Проект «Prometey», який я ще досі розробляю. По задумці в Україні є аномальна зона, яка виникла в результаті падіння комічного корабля і ми цю зону маємо досліджувати. Ідеї черпав з книги «Пікнік на узбіччі»

За період цієї війни я знаю тільки про один комічний корабель )

Я тіко починаю вивчати геймдев, і нещодавно отримав пропозицію в тестовому завдані якого одним з пунктів був зробити невеличке відео геймплею. Як ви думаєте, я не перегнув палку?

Додав повну підтримку зовнішніх контролерів 🎮 в «Дике Поле: Слобода». Тепер можна відключити екрані кнопки і зануритися в гру на 100%.

На Apple TV взагалі виглядає суперово, діти грають лише на ньому :)

Все про гру тут: t.me/locadesertachumaki (ну або на ют каналі 📹👀)

Запустила сторінку в Steam та далі працюю над редактором мап в грі :) Ще багацько роботи попереду, але це ще один важливий крок до релізу.

store.steampowered.com/...​400/Miramixi_Storyteller

Помаленьку ідемо далі. Добрався до Visual Effects на Unity. Виявилось, що для цього мені треба було свічнути проект в URP. Додав heal-spell.

Не зовсім гра але тема ігрова. Працюю над внутрішньоігровим редактором для проектів на Unity. Очікую на апрув від Asset Store. Дуже сподіваюся що розробникам сподобається.

Півроку працювали над грою «Бротула», і от вчора стався реліз. Це рогалик-головоломка з елементами хорору про виживання в дикому океані. Тут і битви з химерними підводними істотами, і розведення русалок, і генні модифікації героя. Кому цікаво, запрошуємо пограти :) play.google.com/...​om.Octanta_Studio.Brotula

Вітаю з релізом! 🎉

Виглядає дуже цікаво! А реліз на інших платформах плануєте? Хоча б iOS.

поки не плануємо через відсутність ресурсів і обладнання для цього. але тепер маємо мотивацію їх знайти) дякуємо за цікавість!

Привіт. Завів девлог, бо так начебто мотивації більше для мене.
Якщо коротко, то зараз додавав UI панельки. По типу, при наведенні на ігрока показується його стата зверху, при касті появляється вікно з таймінгом, кулдаун.

Всем привет! Вот уже как 2 месяца делаю игру про противостояние маленьких каменных человечков)

Больше информации здесь: linktr.ee/searstheskyfrontier

Гарно, а є відео?

Будет) Вообще хочу в скором времени более размашистую статью на DTF написать, но пока вообще ни сил, ни времени не хватает

А навіщо вам її писати на російський ресурс?

а може не треба?

Вітання! По моїй грі — Трактор проти танку.
По оновленню тепер є гараж, можна прокачати двигун у грі. Також готую нову локацію — степ! Обіцяю буде цікаво!

А как называется и бету можно уже поиграть?

Tactical Squad: SWAT Stories
Девлог — Епізод 3 [ Геймплей]

Працюємо над системою скінів

Розробляю неквапливо мультиплеєрну гру на Unity з застосуванням Photon.PUN2 для мережевого з’єднання. Все для мене нове. Паралельно дивлюсь ролики про моделювання в blender.

Поки буде один клас — чарівник. І декілька скілів-спелів. Як от фаєрбол, удар посохом і тд.
UI підгледів в улюбленій WoW.

Наразі готове:
— модель чарівника та середовища (але будівлі додам трохи згодом)
— один спел, типу фаєрбол, та удар посохом
— мережеве з’єднання
— синхронізація позиціонування, анімації, стати персонажа, спелів

Плани в мене хаотичні, тому і писати не буду. Бо часто приходиться переробляти старе.

Може комусь знадобиться, з лоу-полі моделювання і анімації гарний канал.

Photon.Pun2 наразі мабуть вже немає сенсу вивчати, краще Fusion, судячи з документації, але якщо в когось є бажання, на сайті розробника чудовий туторіал

Я ще хотів додати туторіали зі спелів, але не можу щось їх знайти. Може потім додам.
Дякую.

У Tactical Squad ви берете на себе командування спецзагоном. Віддавайте накази своїй команді, керуйте її членами і їх спорядженням, але найголовніше — успішно завершіть свою місію. Слідуйте за своїми фахівцями в ряді операцій з високим ризиком, які перевірять ваші тактичні навички

5 років тому я вирішив провести «гейм-джем для себе» і попрацювати над ідеєю гри, у якій можна було з’єднувати зубчасті колеса задля нарощування швидкості обертів. Так народився Steampunk Idle Spinner. Код з того часу перероблявся тричі, один раз — графіка. Зараз, на честь 5-річного ювілея гри, я повернув у неї оригінальний «стимпанк на зеленому фоні», про який досі добрим словом згадують тестери.

Він доступний як окремий ігровий світ, відчинити його можна за 1000 нарративіума (чи за кодом I6KC1V). Але все ж раджу спершу пройти туторіал у першому світі, Майстерні

Гра доступна на:
AppStore: itunes.apple.com/us/app/id1445575882
Google Play: play.google.com/...​port.steampunkidlespinner
Itch: airapport.itch.io/steampunk-idle-spinner


анімація :)

Та сама гра в якій я заліпав в свій час.

Суботка і трішки нового інтерфейсу.

imgur.com/a/fWxjRtA

win-game-solution.itch.io/epicukraine
Маленький сатиричний проект типу space invaders, про знищення ворогів України і захист територій. Гру вже можна пограти в браузері на itch.io.

Продовжуємо розробку «Redemption of the Damned», PC survival horror.
На відео — робота над новою локацією, Безодня.

Додати до вішліста можна отут — store.steampowered.com/...​Redemption_of_the_Damned

левел дизайн сподобався, та й вцілому гра атмосферна

Кілька нових мобів в нашій грі.


imgur.com/gallery/rldRNZ8

Привіт! Тиждень тому опублікував гру, Coffee Cave, на Black and White Jam 0.9.
Це 2D пазл-платформер з інтересною механікою. Ось лінк на itch.io цієї гри, там же ви можете пограти.

Всем привет! На недельке заложил 2 проекта: реплика танка К2 и HIMARS для своего многожанрового проекта X-POINT
К2 уже в игре и вот скрины от чертежей до игры:


А вот HIMARS еще надо допилить прежде чем заводить в игрушку!


Потихеньку продовжуємо робити Zero Losses, гру про хороших руських та відсутність втрат, пару днів тому додали траву. В трейлері її ще не було (і погоду ми тоді ще не настроїли).

Іноді пишу про розробку гри та просто всяке інді t.me/imakeindiegames

Працюю над мобільною грою про те, як палити танки коктейлями молотова. Гра є поєднанням crafting game та tower defense. Наразі прототип є в сторах, з методичним танкопалом. В роботі урізноманітнення крафту — більше коктейлів, більше танків, розбиття на рівні, міні сюжет та багато іншого. Будемо ітеративно викладати оновлення

play.google.com/...​m.gkzr.territorialdefense
apps.apple.com/...​nse-the-game/id1616521033

Vampire Survivor + Loop Hero = Walk Hero — моя невеличка гра, яку я робив на ludum dare, та зараз потроху доробляю для стіма.

Ми з братом створили невеликий прототип гри про війну «Захищаючи своє (Defending your)»

Завантажити безкоштовно можете тут: gamejolt.com/games/dy/724835

Цікаво. Це Unity? Там в англ. варіанті назви правильно буде «Defending your Own»

Дороблюємо останні механіки

Працюю над «соковитістю» ранера «One Must Run», тому взяв і додав паверапи у вигляді банок з соком))

А ще є такі милі Загрози:

Більше тут: twitter.com/GamesKujemo

Дайбоже ) зробив першу свою гру для андроїду в жанрі логічні головоломки) Працюю на трейлером шось потроху виходить :-)

Доброго дня. Моя перша гра для Андроід
Аркада, нескінченні рівні (1 рівень — 1 ворог, 2й — 2, і тд). Все, що треба робити, це стріляти в роботів. А також збирати діаманти для поповнення здоров’я та боєприпасів.

Завантижити можна тут:
play.google.com/...​s.SpaceRobotsArenaSurvive

Скріни:
imgur.com/a/tfqcXYv

Відео з геймплеєм:

Якщо є якісь побажання, або зауваження, пишіть.
P.S. Є також версія для ПК (вона була якраз прообразом гри для телефона). Можу, якщо треба та її скинути.
Дякую.

у грі немає звуку) він тільки в меню здалось би щось добавити... а тебе гугл не забанить? гра 3+ з матюками :-)

у грі музики немає, але звук є)
я не дуже розбираюсь в позначках, але у налаштування Google Play Console я виставив
imgur.com/a/RmZgPd1

Зробив FPS-шутер, в якому є багато видів зброї, кастомний редактор карт та хвилі зомбі!

Мобільна puzzle-RPG у фентезі сеттінзі «Astral Haze», яка поєднує в собі механіку матч-2 міцно пов’язану з часом реакції гравця, розвиток персонажу та нелінійне дослідження світу з можливістю впливу на його елементи та персонажів.
Відвідайте Астрал — древній, забутий богами, нестійкий і нестабільний світ, створений з частин інших зруйнованих світів. Знайдіть стародавніх богів, відбудуйте світ і поверніться додому!

За останній час вдалося трохи візуально «причесати» режим битви та закінчити квестовий ланцюжок всього першого острова.
Для більш детальної інформації запрошуємо на http://www.astralhaze.com

Круто! Ось такий гіперкажуал і має бути — простий, соковитий фан!

Ранер в якому ти сам обираєш персонажа і абілки якими ти будеш користуватись в грі, буде доступний в Google play

Трюки в майбутньому раннері «One Must Run» на мобільні платформи.
Трохи про інді розробку публікую в твітері: twitter.com/GamesKujemo

Невеличка пещера з Syncope

Підписатися на новини можна тут store.steampowered.com/app/1664770/Syncope

На 26-му поверсі Idle Tower Builder буде вестися торгівля з інопланетянами

Сама гра є на Google Play: play.google.com/...​irapport.idletowerbuilder
AppStore: apps.apple.com/...​ower-builder/id1527621990
чи Itch: airapport.itch.io/idle-tower-builder

Прискорене будівництво:

Додали shadow map тепер в нас є падаючі тіні

Продовжую працювати над шпілою, про трактора і танка, вже додав 7 левелів, змітну погоди, повітряну тривогу... Виявляю баги але правлю :-)

Трохи атмосфери з майбутньої метроідванії

Відчуй себе українським воїном, який захищає свою землю від загарбників. Є пара локацій, підрахунок балів за знищення орків, вибір персонажа та багато іншого. Жанр Shooter Top-Down.

Разом з командою продовжуємо роботу над грою про Бандеру, майже закінчили з основним геймплеєм, далі буде робота з UI, ігровою мапою та магазином прокачки

Симулятор фондового ринку у Японії 80-х.

не слухай цих нормісів. нарешті хтось з україни робить гру про японію/культурними елементами японських ігор.так тримати

Продовжуємо працювати над маленькою веб-орієнтованою грою про котика Ервіна.
На цьому тижні покрили багато тех боргу. У кота з’явились кращі анімації.
Вивчаю GLSL, з’явились пост ефекти + зробив своє переше у житті скло своїми руками )

За эту неделю в редакторе lifeEngine’a сделал возможность редактировать настройки текстур, а так же доработал функционал content browser’a

Підписатись на коментарі