#ScreenshotSaturday: суботні скріншоти на GameDev DOU

Серед інді розробників ігор є традиція — по суботах публікувати скріншоти, гіфки чи відео геймплею своїх поточних проектів у соціальних мережах із хештегом #ScreenshotSaturday. Так роблять і у спільнотах, створюючи окрему тему (постійну чи щотижня — нову)

Це дозволяє учасникам похвалитися прогресом, змотивуватися прогресом колег та знайти цікаві ігри у розробі.

Запустимо такий рух і на GameDev DOU! Заради цього редакція вчора додала можливість публікації у коментарях мультимедіа контенту!

Розкажіть про свою розробку. Публікуйте у коментарях першого рівня скріншоти, гіфки чи відео, що ви зробили за тиждень (чи раніше, але ще не ділилися зі спільнотою).

Для додавання картинки чи гіфки у коментар завантажте її на imgur.com та вставте у коментар Image Link чи Direct link (після публікації коментаря може знадобитися оновлення сторінки).

Для додаванні відео впишіть у коменар посилання на відео з YouTube

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось16
До обраногоВ обраному4
LinkedIn

Найкращі коментарі пропустити

Продовжуємо розробку «Redemption of the Damned», PC survival horror.
На відео — робота над новою локацією, Безодня.

www.youtube.com/watch?v=TgK8GJj2IiU

Додати до вішліста можна отут — store.steampowered.com/...​Redemption_of_the_Damned

Симулятор фондового ринку у Японії 80-х.

imgur.com/mFWiz7b

Трохи атмосфери з майбутньої метроідванії

www.youtube.com/watch?v=4tqnFlldKZk

Всем привет! Вот уже как 2 месяца делаю игру про противостояние маленьких каменных человечков)

imgur.com/xlAWkcr

Больше информации здесь: linktr.ee/searstheskyfrontier

Невеличка пещера з Syncope

www.youtube.com/shorts/KlWChPL4h2o

Підписатися на новини можна тут store.steampowered.com/app/1664770/Syncope

Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Оновив Steampunk Idle Spinner, додавши нові машини та підкоригувавши баланс, інтерфейс та туторіал.

Це гра про незвичайні машини, які працюють коли крутяться приєднані до них шестерні.

Може, хтось, хто буде грати у гру вперше, зможе записати перші 5 хвилин своєї ігрової сесії? Мені дуже цікаво, як гру спрйме свіжий гравець.

Гра доступна для:
PC airapport.itch.io/steampunk-idle-spinner
Android play.google.com/...​port.steampunkidlespinner
iOS apps.apple.com/...​idle-spinner/id1445575882

Доброго дня! Ми два інді Юніті розробника. Розробили власну фізику для автомобіля.
На відео демо сцена на якій тестуємо реалістичну фізику з різними налаштуваннями авто.
Ця демка не є грою або ідеєю.
Наступний крок це додати аркадний режим до фізика та додати ботів.
Тізер —
Геймплей —

Great Hopes City — rpg про українське кримінальне місто 90х.
Двоє друзів повертаються в місто і застають його новий кримінальний порядок. Вступай в угрупування і змінюй місто на краще!
Трейлер тут:
Одна з особливостей гри — бойова система, яка реалізована через міні-ігри в ретро стилі. Також працюємо над механікою репутації, від якої залежить ставлення оточення до гравця. Від його дій залежить не лише його доля, а й перевтілення міста. З іншими особливостями ви можете ознайомитися на сторінці в steam або ж в наших соцмережах!

Зараз завершили працювати над демо-версією гри і скоро запускаємо закрите тестування.
Вже влітку демка буде доступна для всіх у steam.
А зараз будемо вдячні за вішліст: store.steampowered.com/...​23120/Great_Hopes_City_I
Також скоро проводимо конкурс, де можна потрапити на закритий демо тест, а також отримати свого нпс в гру:)
Буде раді вас бачити в наших соцмережах: great-hopes-city.carrd.co/...​oJs3zm0ofmk6jx0sy75XZmdnI

«Рудий Ліс» випущено у відкрите тестування. Ранній білд на 2 рівні.

Запрошую спробувати усіх бажаючих!

Веселий кривавий платформер. Зайчик звільняє свій дім від унітазних загарбників, що вдерлися із країни лайна.

Вдячний за відгук! Кнопка що веде на форму відгуку знаходиться у меню паузи та на головному екрані. Пишіть зауваження та побажання!

Android
play.google.com/...​=com.blacklards.RedForest

iOS
testflight.apple.com/join/99wcJEuq

Делаем уже долгое время игру под названием Answenarium. Мы вдохновлялись такими играми как «Jeopardy» и «Своя игра». В игре представлены следующие преимущества: стим вокршоп(в котором вы сможете делать свои паки с вопросами). Мощный магазин паков(в будущем люди смогут продавать свои паки с вопросами и зарабатывать на этом) пока что будут доступны только бесплатные паки. Мощный редактор паков в котором можно редактировать видео, изображения, добавлять разные типы вопросов, категории и т.д. прямо в игре, и прямо в игре и публиковать этот пак для игры с друзьями. Никаких больше поисков паков на разных сайтах, всё в одном месте и удобно, и быстро(насколько позволяет стим). В игре будут представленны разные режимы игры, от обычной классики(каждый сам за себя), до покерного режима(когда забирает все ставки игрок ответивший правильно на вопрос). Так же будет много типов вопросов, которые могут перевернуть игру(например после правильного ответа вы обменяетесь очками с выбранным игроком). И всё это настраивается прямо в игре.

Игра бесплатна, поэтому чтобы помочь нам её доделать, нам нужна ваша поддержка, в магазине доступны DLC для бейкров этой игры, например кастомные рамки или еще что-то, всё по желанию в рамках разумного.

Ссылка на игру: store.steampowered.com/...​n=pick&utm_id=dousitepick

Ссылки на DLC:
store.steampowered.com/...​n=pick&utm_id=dousitepick
store.steampowered.com/...​n=pick&utm_id=dousitepick


Мы работаем над Machi: Above the Void. Это расслабляющая игра в японском антураже с геймплеем вдохновлённом на игру «Skyscrapers». Где надо ставить цифры(высоты зданий) в ячейки так, чтобы они не повторялись в столбце и строке, а так же следуя правилам по сторонам, которые указывают на то, сколько видно зданий с этой стороны(они как бы перекрывают друг друга).
Игра сделана почти полностью за месяца двумя людьми. Программистом и графическим дизайнером.

Ссылка на игру: store.steampowered.com/...​n=pick&utm_id=dousitepick

За полтора года сделали монструозную игру. Sharded World. Это смесь Diablo и Vampire Survivors. Есть апгрейды всего, разнообразные классы и стартовое оружие, случайное оружие, боссы, 3 главы с разными подходами к прохождению, одеваемые предметы и многое другое.
Делали по сути в 3 человека. 2 программиста и 1 графический дизайнер.

Ссылка на игру: store.steampowered.com/...​n=pick&utm_id=dousitepick

Начали делать игру, аккурат после начала войны в Украине. POC сделал 14 февраля 2022..

продовжую розробку адреналінового шутера

Наша команда продовжує роботу над прототипом нашої нового гри!

Всім привіт! Хочу поділитись з вами прогресом за минулий тиждень у спробах відтворення механік з MOBA ігор, добавилась нова мапа рівня у стилі лоу-полі, та пророблені деякі елементи левел дизайну

Займаємося створенням та оформленням нової гри про Римську Імперію.

imgur.com/gallery/OLFKMRC

Закінчую роботу над ассетом для Unity — Hyper Casual Template — який буду служити шаблоном для створення гіпер-казуальних і не тільки ігор.

Для дебагу додав мобільну консоль, приємні анімації, менеджери, заготовки під аналітику і невеличку демо-гру. Поки ще не в продажі, але думаю, що через тиждень-два відправлю в Assets Store

Всім привіт. Маю бажання поділитись з вами прогрессом конструкції сцени в Юніті. Також проробили детальніше сюжет гри та контент план який зараз активно пропрацьовується. Останнім часом в команді зявилось більше учасників серед яких як художники, так і гейм дизайнери і аніматори. Все ще є велика потреба в програмістах і в 3D художниках. Більше матеріалів по розробці гри ви можете знайти в нашому дев блогі DeepForestUa на платформі Buymeacoffee. Дякую всім за увагу!

Обновлена структура і атмосфера

imgur.com/a/TlGxynH

Дивлюсь на відоси інших розробників і собі думаю що мені до них далеко як кацапам до громадянського суспільства. Все ж наважусь розмістити новостворене меню для гри про алкаша.

Як гадаєте, чи в нас достатньо прихована алюзія на русню?

Час від часу мені задають оде й то саме дурне питання:"А нашо тобі американська вантажівка?" -Щоб їздити по калюжах!
Колись давно робив подібний шейдер для мобільної гри, а тепер настаа час робити і для своєї гри. Шейдер ще в процесі, але вже може симулювати сухий/мокрий напівсухий асфальт, плюс
напів процедурні калюжі.
Та й таке.

Продовжую працювати на VR проєктом. Покращив механіку взаємодії з середовищем.

Привіт спільното, продовжую спроби відтворювати механіки MOBA ігор
Добавив аудіо до механіки стрільби з луку, та нове вміння «Шторм зі стріл» (Референс брав з відеогри #Corepunk)

Моя гра пов’язана з іконками на робочому столі — вони всі оживають та б’ються! Трохи прикрасив ними головне меню.

Планую реліз на понеділок
store.steampowered.com/...​460/The_Icon_Battles_Game

Закінчили розробку Дикого Поля: Одеси. В липні реліз.

Ну і додали ще козацький степовий табір!

Привіт спільното)
Продовжую створення своєї гри Broke the Lock 🔒
Завершив роботу з пнімаціями скринь, зараз працюю над анімаціями зброї
Буду радий бачити вас на сторінці в Instagram : instagram.com/...​k?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Та у Тік Ток : @broke_the_lock

Всім привіт. Продовжую роботу над створенням сцен в юніті для нашого платоформера метроідванії по мотивам Української Словянської Міфології «Домовик». Ведуться тестові роботи з ассетами та з структурою рівнів. Додали паралакс і URP, тепер контролювати атмосферу стало ще зручніше

Дизайнер з яким ми працюємо зробив проект говного меню. Нам на стільки сподобався фон що ми його відразу закинули у гру. Одна біда — він статичний. Тепер ламаємо разом із дизайнером голову як його гарно анімувати та не втратити «магію» в яку ми встигли закохатися 😅

Посилання на гру в стімі:
store.steampowered.com/...​/1113030/Stellar_Warfare

Просто планета хай повільно крутиться, зірки/інші планети хай злегка мерехтять.

Прогрес у розробці прототипу відеогри з механіками жанру MOBA ігор.
Добавив анімація тексту монет, анімація удару 360′, покращену навігація юнітів, управління камерою, ефект виділення та отримання шкоди


Додав до своєї гри нарешті новий світ, де можна будувати конвеєри. Поки є виробничий ланцюг, що складається з 4 ланок: мідь, мідні пластини, мідні диски, мідні монети. Можна пограти з ПК: airapport.itch.io/engineer-millionaire
Зі старту на світі з конвеєрами відображається замок, але відкривається просто кліком.

Мобільні версії поки що в черзі на апрув, будуть тут:
apps.apple.com/...​-millionaire/id1437172358
play.google.com/...​ir.com.airapport.engineer

Кипить робота над моєю першою мобільною грою Broke the Lock. На скріншоті — скриня в локації замок.

Інстаграм гри, кому цікаво( скоро буде новий контент). instagram.com/...​k?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

Трохи позитиву від Creeper Nightmare😉
gamedev.dou.ua/forums/topic/40791

Приємно споглядати як гра стає все більш приємною на вигляд та більш приємною в геймплеї. Вибачте що не на українскій відео але всеж. Чи є сенс зробити ранній доступ для гри онлайн як ви вважаєте?

З останнім оновленням додали «нейтральних» піратів до RTS Stellar Warfare. Їх можна спробувати вбити та отримати винагороду, або «пропустити» та подивитись як ваш супротивник буде від них захищатись.

store.steampowered.com/...​/1113030/Stellar_Warfare

Добавились ефекти бойової системи та варіації анімацій до проекту під кодовою назвою Портфоліо, можливо майбутньої відеогри

Корчма — нелінійний квест про шинкаря потрохи робиться

Нові кадри Creeper Nightmare

Стаття gamedev.dou.ua/forums/topic/40791

Продовжую розробку VR симулятора бога. Наразі працюю з процедурною генерацією островів.

twitter.com/...​tatus/1649801473100771331

Розробляю нову гру, яка вже вийшла в ранній доступ🔥 — Inertial Shooter

Поки можна просто літати по карті від віддачі та вбивати ворогів

Встановити можна тут: daniil-cool.itch.io/inertial-shooter
Геймплейне відео:

Наробили трохи бомбічних краєвидів Хаджибея з нашої нової гри «Дике Поле: Одеса».

Реліз гри влітку :)

А вас теж бісить, коли ви не можете перестрибнути невеликий бар’єрчик, бо так вирішили розробники. Нас теж, тому у Density Limit усе, що може рухатись, можна посунути.
store.steampowered.com/...​pp/2352390/Density_Limit

Продовжую пацювати над своєю мобільною шрою Broke
На скріні скандинавська сокира 🪓

Перероблене головне меню в Glory to the Heroes

Випустив другий девлог гри Vodka Run.
Вибайайте там розмовляю не українською але все ж

www.youtube.com/...​ygamedevwithoutexperience

Маленький спойлер до Creeper Nightmare😉

Нові кадри Creeper Nightmare: Season 0 😉






Стаття:
gamedev.dou.ua/forums/topic/40791

Розконсервовую свій проект, трьохвимірний мобільний файтинг NeonDragon :

вооооу, виглядає нереально круто!

Дякую, і дякую команді, яка допомогла мені це зробити :)

Виглядає найс, що використовував як рушій для мультиплеєру?

[Показуються останні 50 коментарів. Відобразити всі коментарі.]

Підписатись на коментарі