#ScreenshotSaturday: суботні скриншоти на GameDev DOU

Серед інді розробників ігор є традиція — по суботах публікувати скриншоти, гіфки чи відео геймплею своїх поточних проєктів у соціальних мережах із хештегом #ScreenshotSaturday. Так роблять і в спільнотах, створюючи окрему тему (постійну чи щотижня — нову)

Це дозволяє учасникам похвалитися прогресом, змотивуватися прогресом колег та знайти цікаві ігри у розробі.

Запустимо такий рух і на GameDev DOU! Заради цього редакція вчора додала можливість публікації у коментарях мультимедіа контенту!

Розкажіть про свою розробку. Публікуйте у коментарях першого рівня скриншоти, гіфки чи відео, що ви зробили за тиждень (чи раніше, але ще не ділилися зі спільнотою).

Як залити скриншот: Для додавання картинки чи гіфки у коментар завантажте її на imgur.com та вставте у коментар Image Link чи Direct link (після публікації коментаря може знадобитися оновлення сторінки).
Як залити відео: Для додаванні відео впишіть у коменар посилання на відео з YouTube.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось34
До обраногоВ обраному8
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Привіти. Працюю над картковою грою про сьогодення, щоб трохи зняти стресс. Планую доробити баланс, основні механіки на прототипі і переносити на Unity. Не відмовився б від допомоги геймдизайнера, якщо комусь цікаво. За деталями можна в тг: t.me/varan941

Всім привіт!)🏴‍☠️
Наша інді-команда продовджує роботу над грою «Pirates of the Storm», в жанрі покрокової стратегії (TBS) з елементами роглайку.
Інформація про нас:
-троє розробників
-гра на unity, c#

▫️Зараз максимально сконцентровані над UI-частиною
▫️Також над звуковою частиною гри, можливо в пошуках гарного саунд дизайнера🙈
▫️Балансимо бій з фінальним босом першого акту

Спершу реліз планується в стім.
Також маємо канал в Тг, де періодично постимо новини по розробці, нові концепти, та інші цікавинки⚓️
t.me/piratesofthestorm
P.S. Будемо раді бачити вас в тг та вашим коментарям🦜

Всім привіт, продовжую працювати над своєю покроковою стратегією. Новий апдейт був спрямований на поліш візуалу (шейдери кущів, трави, партікл падаючого листя).
Більше девлогів тут: x.com/Disablak

Майже завершив роботу над ковальством в грі. Механіка дуже велика та складна, тому зайняло доволі багато часу, щоб вписати її в архітектуру проекта. Наразі працюю над останнім етапом створення меча — рукояткою. На наступному тижні, сподіваюсь, вже покажу повний процес.

В планах додати далі щипці та рукавиці, діжку для охолодження леза, верстак для крафту рукоятки та об’єднання її з лезом, а також точильний камінь.

На відео на наковальні спеціально промазав пару разів. Точність попадань впливає на якість леза, яка в свою чергу впливає на урон та міцність майбутнього меча.

Окрім цього додам швидке переміщення предметів в інвентарі за допомогою Ctrl, дуже зручно :)

Додати гру в список бажаного можна тут:
store.steampowered.com/...​/Our_Freedom/?l=ukrainian

У Вас посилання на Steam зламане

Over Tower
Безкоштовна 3D гра-головоломка в абстрактному сеттінгу вежі та загублених душ 🧩

play.google.com/...​wer&pcampaignid=web_share

Гравець рухається по платформі 13×13 долаючи перешкоди, щоб активувати плитки за допомогою переміщення Блока Душі. Після його «згаснення» рівень буде пройдений.

Команда інді-розробників Team Level 274 випустили нову гру, яка зараз доступна в Play Market.
Станьте одними із перших, хто зможе її пройти та насолодитися розслабляючою атмосферою Over Tower

А також не забудьте залишити відгук про свої враження, які ви отримали від гри✨

Більш детально можете ознайомитися із механіками переглянувши відео на Ютубі:

youtube.com/watch?v=...​MalvM?si=x8dzRu_rXICKXA6W

imgur.com/a/HnLDtu3

Вітаю, гра виглядає дуже гарно!

Привіт усім!

Я працюю над доволі унікальною грою, натхненною Plants vs Zombies. У грі багато унікального ігроладу. Ігролад нагадує PVZ у базових аспектах, але кожен рівень відбувається на різних секторах локації. Замість рослин тут БРО, а головні вороги це не зомбі, а темпесці (або темпестіани, Tempestians). Вони мають яскраво-зелений колір, але не мають ніякого відношення до зомбі я вигадав їх для іншої гри, де вони були схожі на гоблінів.

Я також хочу додати новий режим гри під назвою «Наступ», де гравцям потрібно буде як не дивно «наступати».
Щоб створювати БРО потрібна бджолина енергія а для неї — вулики а вуликам потрібні квіти.

По скріну шось нічого не зрозуміло. Темпесці це танки? Бро на жаб схожі.)

темпесці з права а бро зліва

На цьому тижні працював над оновленим інтерфейсом та ковальством. В світі гри буде доступно декілька ремесел, якими головний герой може займатись. Кожне з цих ремесел, окрім грошей та навичок, може принести знайомства з новими персонажами, адже до них будуть прив’язані відповідні гілки побічних квестів.

Наразі це тільки 20% від всієї цієї механіки, далі планується наковальня, верстак, діжка з водою для охолодження заліза та дрібні деталі.

Окрім цього практично завершив роботу над третьою катсценою в грі. Вона була найскладніша, тому я працював над нею більше 2 тижнів. Під час роботи над цією катсценою я зробив купу маленьких фіч, які в майбутньому дуже прискорять створення подібних сцен. Якщо у мене вже були б всі ці фічі, то на цю сцену пішло б не більше 2-3 днів.

Додати гру в список бажаного можна тут:
store.steampowered.com/...​/Our_Freedom/?l=ukrainian

(Друге відео це продовження цієї катсцени, першу половину шукайте нижче)

Бойовка вельми дивна, чесно кажучи. Сині, червоні кружечки, якісь хвилі, які наносять шкоду) Цікаво але дивно, треба подивитись туторіал) Катсцени гарні.
А чим ви створюєте голоси? Поділіться таємницею бум ласка!)

Дякую, бойова система ще в роботі, насправді в грі воно приємніше відчувається, але роботи ще багато над нею попереду. Голоси створюю для демки ШІ, планую пізніше зробити повноцінну озвучку. Юзаю elevenlabs

Усім привіт! Я продовжую працювати над Tailgate, наративну пригоду про домашнього лабрадора, що шукає свого зниклого хумана. Зараз я весь з головою в роботі над демо, багато такого, що не дуже виглядає на скрінах (системи, діалоги, костилі, ну ви розумієте). Тим не менше багатьом подобаються (ну мені принаймні) скріни з блокаутами рівнів.

Також, Tailgate вже має сторінку в Steam з неблокаутними скрінами (попередня ітерація прототипу). Через два тижні планую також прем’єру хвилинного трейлера.
store.steampowered.com/app/3046820/Tailgate

Усім гарного і продуктивного тижя!

Друзі зібрав нову сцену, як завжди буду дуже вдячний усім хто гляне та поставить лайк якщо сподобалось. www.artstation.com/artwork/dKEkgJ

Сьогодні надзвичайно важливий день, адже це не просто перший мій скріншот на #ScreenshotSaturday, а ще й перша повністю завершена гра. З точки зору побудови проєкту це абсолютно неправильний ранер. Основна мета — їхати та уникати зустрічі з перешкодами, або не дозволяти автомобілю надто сповільнитись — інакше машинка зробить «бум!» і все. Ніякої подальшої роботи над проєктом не планується. Хіба один-два багфікси. Ознайомитись можна буде тут (drive.google.com/...​l_Chxtg_UhXCr?usp=sharing). Також там є й значно більш ранні мої проєкти

На цьому тижні зробив купу непомітної роботи, а саме допрацював систему диалогів. Тепер ваш вибір дійсно впливає на ставлення персонажа до головного героя, це зіграє свою роль в майбутніх діалогах і не тільки. Окрім цього, тепер особисто мені, як розробнику, набагато простіше створювати катсцени та діалоги, все зводиться буквально до створення озвучку (наразі для цього використовується ШІ, але це тимчасова версія і далі демки вона не буде використовуватись), розставляння точок маршруту і прив’язки всього цього до таймінгів на таймлайні.

Короче кажучи, дуже продуктивний тиждень. На наступний субботник планую вже показати продовження цієї катсцени зі спарингами і розв’язкою.

Додати гру в список бажаного можна тут:
store.steampowered.com/...​/Our_Freedom/?l=ukrainian

Привіт всім, Ехо Припʼяті нові кінематографічні скріншоти.
Додавайте в Стім.
store.steampowered.com/...​/2971430/Echo_of_Pripyat

Телеграм

t.me/Echo_of_Pripyat

Привіт. Я і моя дівчина розроблюємо багатокористувацьку гру про 17 століття, де гравець зможе вибрати фракцію серед Війська Запорізького, Річі Посполитої або створити власну. Окрім цього будуть механіки файтингу (вогнестріл та холодна зброя, фeхтування буде схоже на Mount and Blade), крафт, будування, можливість зібрати власне військо. В грі не буде справжніх територіальних та історичних прив’язок, але сеттінг буде максимально нагадувати 17 століття в Україні і без шароварщини:) В грі не буде кацапів)





Забув скинулти лінк на телеграм канал, якщо цікаво t.me/cozak_project

Зробив свій перший невеликий рівень на Unreal Engine, буду вдячний за перегляди та лайки www.artstation.com/artwork/EvA890

Всім привіт! Нещодавно релізнув свою першу гру для андроїда про війну в Україні.
Невеличка гра, де вам доведеться грати за винищувач та знищувати ворогів у районах Донеччини. На разі доступний лише endless mode, у якому з кожною хвилиною виростає рівень складності, що призводить до спавну нових видів (дрони та БТРи) та пришвидшення їх спавну.

Заробляйте коїни та купуйте нові скіни винищувачів на озброєнні нашої держави.

play.google.com/...​m.xenogames.bombass&hl=ua

А у вас F16 не заблокований?))) а то ми вже 2 роки чекаємо!

Це невеличкий спойлер із майбутнього, котрий відкривається за тридцять гривень :D

Всім привіт!)🏴‍☠️
Ми працюємо над грою під назвою «Pirates of the Storm», в жанрі покрокової стратегії (TBS) з елементами роглайку.
Нас троє розробників і ми хочемо ділитися артами з нової гри та процесом розробки.
Пишемо на unity, c#.
Зараз працюємо над балансом, скілами/закляттями, а також продумуємо UI частину.
Наразі реліз плануємо в стім. (і сподіваємося на плеймаркет).
Також маємо канал в Тг, де будемо періодично постити новини по розробці, нові концепти, та інші цікавинки⚓️
t.me/piratesofthestorm
P.S. Будемо раді бачити вас в тг та вашим коментарям🦜

Привіт.

Гра third person shooter. Дроїд їздить у лабіринті. Вбичає ворожі дроїди, збирає набої, та інші плюшки.
Працюю над другим рівнем.
Є підвал куди можна спуститись та вежа.

Розробляю на Unreal Engine 5 з C++ компонентами.

Більшість часу працював над кат-сценами і локаціями. Відмалював більше 40 NPC та працював над їх логікою. Steam: store.steampowered.com/app/2758190/Our_Freedom

Гарний прогрес! Коли вже можна буде пограти? :)

Дякую! Сподіваюсь вийти в ранній доступ в кінці року :)
А демку, думаю, покажу вже влітку

Привіт! Пам’ятаєте нульові, коли перші комп’ютери з’являлися в сім’ях? Тоді не у всіх були доступи до нових ігор, але грати хотілося всім! І нас рятували класичні ігри, як-от Солітер, Пінбол і САПЕР.

Так ось, хочу поділитися своїм переосмисленням останньої. Уявіть собі САПЕР в магічному сетингу! Оберіть одного з п’яти персонажів з унікальними здібностями і вирушайте досліджувати підземелля, наповнені таємницями.

Грайте безкоштовно в браузері! Поки що доступно 6 рівнів, які можна пройти за 5-10 хвилин (або більше, якщо ви поганенький маг-сапер :D ).

Дуже прошу, якщо ви спробували гру, залиште свій відгук в коментарях тут або на Itch.io. Посилання на гру: iamzacard.itch.io/arcane-delvers

Вітаємо!
Спеціально для Indie Cup Europe’24 ми записали майже 8 хвилин чистого геймплею, де розповідаємо про основні аспекти бою. Тож вирішили поділитись і тут.

Посилання на Steam: store.steampowered.com/...​p/2064100/?snr=1_5_9__205

🚀 Чудова новина! 🚀 Демо моєї гри BROKEN LIFE тепер доступне у Steam! 🎮

Сторінка у Steam — store.steampowered.com/...​mpaign=screenshotsaturday

Пориньте у пригоду і розкажіть, що ви про неї думаєте.
І не забудьте додати гру до свого списку бажань! 🤗

Привіт, друзі! Тримайте концепт-арт шутера про пінгвінів, розробляється маленькою командою —

Всім привіт! Ми українська команда розробників ByOwls, працюємо над своєю VR грою у жанрі Sci-Fi пригоди. Доєднуйтесь до нашого Discord каналу — discord.gg/rR59nz8fXn

Усім привіт! На цьому тижні додав у гру детективні механіки. Гравець має фотографувати дивні речі або персонажів на свій полароїд, вішати фото на крайм-борд та шукати факти з цим пов’язані у внутрішньоігровому інтернеті. Окрім інтернету факти можна буде дізнаватися через діалоги з NPC. Поступово на крайм-борді гравець збирає граф і сам маж прийняти рішення стосовно своїх цілей.

Я розробляю детективну гру про пошук та ліквідацію космітів.
Сторінка у стім: store.steampowered.com/...​739150/I_Want_to_Believe

Привіт) Робимо гру під назвою «Ехо Прип’яті». Це буде симулятор ходіння в Прип’яті, додавайте нашу гру в Стім у Список Бажаного, нам це дуже допомагає.
store.steampowered.com/...​/2971430/Echo_of_Pripyat
Та слідкуйте за проектом в Тг, Інстаграм та Фейсбук та Реддіт:
t.me/Echo_of_Pripyat
www.instagram.com/pripyat_echo
www.reddit.com/r/Echo_of_Pripyat
www.facebook.com/groups/1618160488934626
Гра планується до виходу відносно скоро

Привіт! Створив Openning-сцену гри Our Freedom. Наразі проєкт перебуває на середині розробки, але процес пришвидшується і вже цього літа можна буде пограти в першу демку 🙌

На цьому тижні зробив зручний редактор кат-сцен, вони ж сінематики. Зараз йде активна робота по перенесенню сюжета з паперу в двіжок.

Всім привіт! Продовжую працювати над Wolfsschanze (3d-шутер) для mobile.

Додав переходи між кімнатами (на поверх вище і на поверх нижче). На відео тестовий рівень.
Також в грі на одному рівні є переміщеня в ліфті на окремі локації (які теж можуть бути багаторівневими). Оскільки додались різна висота рівнів, додав aim до ai. Вони можуть побачити ігрока, якщо він нижче або вище та стріляти у разі прямої видимості. Якщо ai перестав бачити ігрока — біжить на те місце де бачив його восстаннє і зупиняється як тільки побачить для атаки.


Окрім відео вирішив поділитись скрінами рівнів в Unity (генеруються по багатошаровій картинці). Саму картинку, з якої потім генерую рівень і все що на ньому є включно з ai — роблю у простенькому дизайнері рівнів (написаний на С#).

imgur.com/...​anze-level-editor-k5HePV8

Усім привіт!
Ми готуємо нашу гру Density Limit до релізу демо-версії вже в кінці цього літа.
Але пограти в неї можна буде ще раніше :)

Додавайте Density Limit у вішлісти та слідкуйте за нами у соцмережах:
store.steampowered.com/app/2352390
nightcatstudios.t.me
twitter.com/nightcatstudios




imgur.com/cg2×92D

Цікавий простір

Добавив новий Outline Effect у навчальний проект під кодовою назвою «Спочатку була MOBA»
Де я намагаюсь відтворити ключові механіки та ефекти з таких відеоігор як Dota 2 та Corepunk;

Працюю над меню для своєї гри — Slime Clicker
Додати у wishlist: store.steampowered.com/...​app/2874340/Slime_Clicker

[Показуються останні 50 коментарів. Відобразити всі коментарі.]

Підписатись на коментарі