#ScreenshotSaturday: суботні скриншоти на GameDev DOU

Серед інді розробників ігор є традиція — по суботах публікувати скриншоти, гіфки чи відео геймплею своїх поточних проєктів у соціальних мережах із хештегом #ScreenshotSaturday. Так роблять і в спільнотах, створюючи окрему тему (постійну чи щотижня — нову)

Це дозволяє учасникам похвалитися прогресом, змотивуватися прогресом колег та знайти цікаві ігри у розробі.

Запустимо такий рух і на GameDev DOU! Заради цього редакція вчора додала можливість публікації у коментарях мультимедіа контенту!

Розкажіть про свою розробку. Публікуйте у коментарях першого рівня скриншоти, гіфки чи відео, що ви зробили за тиждень (чи раніше, але ще не ділилися зі спільнотою).

Як залити скриншот: Для додавання картинки чи гіфки у коментар завантажте її на imgur.com та вставте у коментар Image Link чи Direct link (після публікації коментаря може знадобитися оновлення сторінки).
Як залити відео: Для додаванні відео впишіть у коменар посилання на відео з YouTube.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось34
До обраногоВ обраному11
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Намагаємось витягнути з помиральної ями Барабан

Усім привіт! Давно не показував прогрес по своїй грі! Трошки менше року я працюю над наративною собачою пригодою Tailgate. В травні я випустив сирющий прототип, в червні був простенький тизер. Наразі я закінчую роботу над демо-версією (до неї увійде перший розділ гри). За літо я зробив чимало роботи і може я вже якось дійду до написання блогу, але ось найсвіжіші скріншот и з майбутнього демо! Також я зробив серію девлогів, де розповідаю про розробку, лінки нижче. Дякую!










Твітер:
x.com/dyarynych

Девлог:
youtube.com/...​vKJ71&si=GOVKySutTdP_ostq

Стім (працюю над оновленням сторінки в Стім, то ж не лякайтесь старих скрішотів):
store.steampowered.com/app/3046820/Tailgate

Нова зброя для гри Slime Clicker! Булава завдає удару електричним струмом, створюючи ланцюгову реакцію. Лук випускає залп стріл, завдаючи масованого удару. Наступні 5 рівнів розгортатимуться високо у небі

Розробляю пазл-платформер. Аля Limbo, Inside, Little Nightmares.

Якщо комусь буде цікаво пройти коротеньку демку на пару головоломок, напишіть, будь ласка, під відео коментар чи в ТГ @AlexD119, потрібен фідбек по геймплею.
Також шукаю партнерів-розробників UE5, блупрінти, бажано дженералісти.
Дякую за увагу.

Додам механіку погоди!
Відтепер з деякою періодичністю може початись невеликий дощ або злива з грозою. На даний момент це практично ні на що не впливає в плані геймплею, але створює чудову атмосферу.


Збільште швидкість руху, бо був на стрімі де багатьом не сподобалось повільний рух

Сьогодні анонсую свій сайд-проєкт у жанрі горор — Metrophobia.




Ви опинилися в метро після закриття. Світло поступово згасає. Людей нема. Проходи закриваються решітками. За ними ще чутно звуки метро, але щоразу вони віддаляються все далі. Поступово з’являється поглинаюче відчуття лімінального простору.

Metrophobia натхненна іграми (обійдемося без назв), які, в свою чергу, були навіяні The Exit 8. Гравець має вибратися з метро, але це вимагатиме максимум уваги і навіть більше. Справа в тому, що вихід зі станції нескінченно повторюється, і єдине, що допоможе розірвати петлю — це увага до деталей.

Демо-версія гри стане доступною вже 28 жовтня на фестивалі «Страшно в Steam 3» (Геловін 2024 року). Дуже раджу всім спробувати демо, особливо якщо полюбляєте жахастики. Я розробив кілька режимів, щоб гравець міг підлаштувати гру під себе. Наприклад, для тих, кому занадто страшно, доступний звичайний режим зі світлом. А для досвідчених гравців у горори — ускладнений режим без світла, але з ліхтариком. Таким чином, ви зможете налаштувати рівень складності та моторошності під свої вподобання.

Додати гру до списку бажань можна тут: store.steampowered.com/app/3265490/Metrophobia

Трейлер анонсу:

Продовжую роботу над проєктом Living Silence. Поступово просуваюсь: трохи налаштував імпакт зброї, налаштував гравітаційні об’єкти, зробив портал-гранату, яка відкриває портал на базу з будь-якого місця станції, і ще деякі дрібниці.

На цьому тижні завершив роботу над демо, в яке можна буде пограти вже 14го жовтня на Steam Next Fest!

У грі Our Freedom ви граєте за хлопця, на долю якого випала задача відбудувати зруйноване поселення. Ви повинні побудувати виробничі лінії, забезпечити селян їжею та теплом, а також захистити їх від нападів! Ви будете тренувати своїх солдатів та вести їх у бій. Очолити загін і бути на першій лінії чи просто спостерігаючи з пагорба — вирішуєте ви.

Крім того, гра робить великий акцент не тільки на містобудівництві, а й на рольовій складовій. Торгуйте, крафтіть, обмінюйтеся, виконуйте квести та досліджуйте середньовічний світ!

Додати гру до свого списку бажань можна тут: store.steampowered.com/app/2758190/Our_Freedom




Вихід гри трохи затягується, проте результат зроблений за 2 роки роботи перевершив усі мої найсміливіші очікування. Особливо якщо врахувати, що над проєкотом працює всього 2 людини.

Нарешті після величезної кількості спроб у мене вийшло зробити key art, який передає атмосферу світу гри і включає в композицію обох героїв яких ми повністю озвучили завдяки зусиллям талановитих акторів, що відгукнулися через DOU.

Який же суперовий арт! Мені в ньому подобаеться прям все)

Гра Wolfsschanze. Продовжую працювати. На відео проходження одного з рівнів.

за минулий тиждень доробив логіку ai — вони тепер чують постріли і реагують на це, біжуть туди де стріляли (на відео вище цього ще нема).

Автоприцілювання можна буде вимкнути? З автоприцілюванням нудно буде... Просто повертати екран і тицяти «вогонь»

Зроблю таку опцію в налаштуваннях керування. Дякую за фідбек. Але спецом робив автоприціл для мобільних пристроїв. Бо коли керуєш то лівим стіком (вперед, назад, вліво, вправо) а правим стіком цілишся, то якшо на тебе вискочили юніти з усіх сторін то ти або рухаєшся\повертаєш або стріляєш. З автоприцілом получається і рухатись і стріляти бо не треба цілитись точно, лише довернути. Але рухатись і відступати доведеться коли йде навала. Будуть і облави зі схованок і вже зробив декілька типів пасток, бомби що взриваються з наближенням, падаючі списи, бочки взривні та з кислотою та ін. Тобто в певні періоди гри буде динаміка велика і зрозумів, що правий стік треба прибирати і додати автоприціл. Для версії в стімі буде підтримка джойстику\клави та відключення автоприцілу (або сильно зменшу кут автоприцілу).

Потихеньку починаємо показувати наш новий проект Spectacular Hero: Assemble. Це наша друга гра яка видається власними силами, першою була Bosorka.

Гра орієнтована на динамічні та кумедні бої на фізиці, у якій ви можете не тільки кастомізувати героїв зовнішньо, але й комбінувати всілякі здібності, щоб розкрити потенціал придуманих вами героїв на максимум. Вона чимось схожа на Totally Accurate Battle Simulator але в ній значно більше прогресії, і всіляких штук які орієнтовані на перегравання.

Сторіночку вже відкрили на Steam теж: store.steampowered.com/...​pectacular_Team_Assemble

У кого android скачайте і напишіть гнівний комент, бо гра сировата і складна, щоб пройти до кінця сам доходив тільки до 3лвл
play.google.com/...​om.osadchiy.insectskiller

У мене ще субота, тож ось.

RPG за робочою назвою «Stepsons of the Universe» (зворотній переклад вільного радянського перекладу назви повісті Роберта Хайнлайна «Orphans of the Sky»)

Нова міні-гра у грі Slime Clicker є відсилкою де серіалу The Office. А замість сердечок у персонажа (Дуайта) — буряк.

Ця мишка вже рік готується до своєї пригоди)
На минулому тижні в Steam з’явилася сторінка нової 2D point&click гри в стилістиці акварельних малюнків. При створенні графіки я надихався такими іграми як GRIS та Child of light. Хоча вийшло щось більш своє, я сподіваюсь, що зміг зберегти теплу атмосферу ілюстрацій дитячих книжок.

В грі ви допомогаєте мишці Міссі збирати лікувальні трави та розплутувати головоломки, спілкуючись з мешканцями чарівного світу. Особливостю стане книга зі скетчами, в якій малюнки минулих пригод стануть підказками для вирішення пазлів. В грі також багато цікавих персонажів, як то маленька мишача відьма чи воронячий Король.

Взагалі ми пробуємо створити затишну гру в якій історія та приємна графіка на першому плані. Трохи більше про гру ви зможете дізнатися за посилання на сторінку Steam store.steampowered.com/app/3161960/Missi А також додати гру у вішліст, щоб підтримати нашу маленьку команду)

Чекав на це весь тиждень ))

Публікую тут скріншоти нашої мобільної пригодницької гри FIREFALL:
imgur.com/gallery/1P72ljd

Firefall — це пригодницький rogue-lite top-down шутер у науково-фантастиному сеттингу, з дослідженням процедурно генеруємих локацій з різноманітними небезпеками та контентом.

У грі ви будете грати за найманця, що за гроші та з власних мотивів «пірнає» у просторові аномалії у пошуках їх скарбів, розгадує таємниці всесвіту та шукає приголомшливих пригод, що неможливі у нашому світі.

Сьогоднішній пост присвячуємо UI та HUD — працюємо над тим щоб він був зручним та давав гравцю широкі можливості )

Чи є сторінка проекта? Хочу підписатися. Виглядає дуже круто.

Працював над концептом навігації для гри Corepunk

Викладу трохи уривків блекауту однієї трохи хоррор локаціі дуже сюжетного драматичного шутеру від третьої особи. Ранній девелопмент)
Доречі вся гра буде в видозмінених сюрреалістичних, дуже круто вписаних локаціях Дніпра і вид з вікон буде дуже знайомим та фантастичним)

Всім привіт!
Декілька днів тому ми анонсували демо-версію, приквел до основної гри Density Limit
Додавайте у вішлісти: store.steampowered.com/app/2352390

Вітаю. Зробили ось перший геймплейний трейлер:

Я хочу запитати вас, шановно спільното, наскільки зрозуміло з відео, як керується гра та що взагалі відбувається :)

Виглядає перспективно, але у вас є проблеми з освітленням, і немає постпроцесінгу

Дякую, Сергіє. Пост є, хоч і мінімальний. А які проблеми з освітленням ви побачили?

1.Тіні дуже темні та жорсткі, потрібно їх, на мою думку, робити м’якшими і світлішими.
2.Проблема в інтенсивності — вона всюди однакова, хоча має бути різною залежно від розмірів приміщення.
3.Ви використовуєте освітлення в реальному часі, а воно апріорі поступається за красою запеченому освітленню, яке буде виглядати значно красивіше, на мою думку.
4.Також я б підкрутив постефекти камери, зокрема блум та корекцію кольору зробивби .

Дуже дякую за коментарі, Сергіє. Корисно.

То знайди нам інший комплект асетів, який покриває всі потреби гри у одному стилі. Я не питав про асети. Твій комент не ввічливий)

Всім привіт.
Випустили першу гру командою. Аудиторія гри: коти. Доступна для Андроїд та iOS. Без реклами і є безоплатний контент. Також в грі є огірок, але він тільки за підпискою.
PlayStore: play.google.com/...​mes&pcampaignid=web_share
AppStore: apps.apple.com/...​mes-for-cats/id6584519070

Відео геймплею:
youtube.com/watch?v=...​4vOJk?si=WgqyCTlrd6dmdZ5Q

Всім привіт!
Хочемо поділитися невеликим анонсом геймплейної демоверсії нашої гри. Демоверсія стане доступною у понеділок, 19 серпня. Тож якщо вас це зацікавить, не пропустіть і додайте гру до списку бажаного.

store.steampowered.com/...​app/2064100/Sich_Tactics

Відео тизера демо версії:

Всім привіт!
Поділюсь і я своєю розробкою. Гра головоломка, в якій потрібно відгадати загадану послідовність. Ігрове поле розміром до 10 елементів та мінімалістичий UI.
Наразі доступна під Android для закритого тесту. Бажаючі можуть приєднатися до Google Group( groups.google.com/g/matching-testers), після чого буде доступне завантаження (play.google.com/...​ails?id=com.rpkn.matching).

Відео геймплею:

Розробляю гру в стилі фільмів про Чужого. Наразі працюю над сетингом.

Усім привіт! Я тут продовжую працювати над Tailgate, своєю собачою пригодою. Я мав би зараз вже готувати демо до релізу, але тривалі відключення світла в червні—липні трохи вибили мене з графіку, м’яко кажучи.

Після релізу тізера, (який доречі ось ), я отримав багато фідбеків, частину з них стосовно візуальної частини. То ж я вирішив зайнятись цим питанням, попрацював з пайплайном для текстур (текстури, принаймні для персонажів мальовані вручну, також мальований вручну нормал, нічого складного, але по часу витратний), налаштуваннням матеріалів, пост-процесний шейдер, що додає «мальованого» вигляду картинці (хотілося б, звичайно, щоб він зраз робив красіво, але без певної підготовки, результати такі собі — під нього має бути ніжний, але виражений нормал і досить простий і виразний колір).
Коротше кажучи, ось кілька свіжих скрінів із сонячного осіннього San Pedro.

Мене можна знайти тут:
x.com/dyarynych

А тут можна кинути вішліст Tailgate, чим дуже мене підтримати!
store.steampowered.com/app/3046820/Tailgate

Дякую!

Hidden structure: algorithm of death. Додав у гру ще один різновид зброї — вогнемет.
Канал: t.me/hiddenstructure
Пограти можна тут: shima3d.itch.io/hidden-structure-aod

Доброго дня, новенькі скріни з моєї гри Slumber.
Досі працюю над оточенням та наповненням локації, але вже потроху пропрацьовую сюжетні моменти та прописую квест лінію.

Ось канал по розробці: t.me/slumberdev

Детективна історія буде, така не кваплива, атмосферна, сподіваюсь лампова

Привіт! Робимо нову карту для Project MML: imgur.com/a/gztXI25

Закінчив малювати герби та міста в стилі вишивки для Threads of War — гри, яку я роблю зі своїм 12-річним сином (танки з прокачкою в стилі української вишивки). На кожній з картинок показані міста, звільнені в трьох різних кампаніях 2022го року: Весняна кампанія (звільнені міста півночі України + Миколаївщина), Харківська кампанія (вересень-жовтень 2022), Херсонська кампанія (серпень-листопад 2022).

Для кожного міста я підбирав найбільш цікаву та важливу для історії будівлю. Багато перебирав фотографій, читав історії міст. В деяких містах пересувався по Google Maps, щоб краще роздивитися будівлю з різних сторін. Для невеличких містечок Херсонщини було тяжко підібрати будівлю, бо в мережі майже нема фоток звідти.

Доволі цікавою задачею було зобразити будівлі за допомогою обмеженої кількості пікселів. Потрібно було дуже спрощувати, і при цьому намагатися зберегти якісь основні пропорції та форми, щоб будівля залишалася впізнаваною. Основна ідея — уявити, як би ці будівлі та герби виглядали вишитими на рушнику.

До речі, несподівано було відмітити, наскільки є різноманітними церкви в містах України.

Доступна демо-версія, в якій можна взяти участь у весняній кампанії: store.steampowered.com/...​p/2917630/Threads_of_War



Зробив трейлер свого рогаліка для участі в фестивалі українських ігор в Steam

[Показуються останні 50 коментарів. Відобразити всі коментарі.]

Підписатись на коментарі