#ScreenshotSaturday: суботні скриншоти на GameDev DOU

Привіт, спільното! Серед інді-розробників ігор є традиція — щосуботи публікувати скриншоти, гіфки чи відео геймплею своїх поточних проєктів у соціальних мережах із хештегом #ScreenshotSaturday. Так роблять і в спільнотах, створюючи окрему тему (постійну чи щотижня — нову). Це дозволяє учасникам похвалитися прогресом, вмотивуватися прогресом колег та знайти цікаві ігри у розробці.

Запустимо такий рух і на GameDev DOU! Заради цього редакція додала можливість публікації у коментарях мультимедіа контенту!

Розкажіть про свою розробку. Публікуйте у коментарях першого рівня скриншоти, гіфки чи відео, що ви зробили за тиждень (чи раніше, але ще не ділилися зі спільнотою).

Як залити скриншот: додати зображення безпосередньо у свій коментар. В десктопі перетягніть бажану картинку мишкою прямо в коментар. В мобільній версії — ще допрацьовуємо фунціонал.
Як залити відео: для додавання відео впишіть у коментар посилання на відео з YouTube.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось38
До обраногоВ обраному12
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

🐸🚀🪐 А ось і свіжий #ScreenshotSaturday від команди ByOwls!

Ми випустили велике оновлення демо-версії Whispers of the Void — VR sci-fi пригоди з боями, дослідженням і головоломками.
У новій версії: перероблена бойова система, механіка парирування, оновлений щит, покращена навігація, UI та нові візуальні ефекти та багато іншого, заходьте, грайте в демо та додавайте в бажане 👍

🎮 Дивіться, що змінилося:
👉store.steampowered.com/...​2290/Whispers_of_the_Void

Ну а ми невеличкою командою робимо кооп сурвайвал хорор з елементами лутер-шутера.
Наразі працюємо над великою зміною кор геймплея та реграбельності, унікальними мапами кожну ігрову сесію та полішом поточних механік.
Якщо хтось хоче пограти в демку — ось store.steampowered.com/...​60/Stan_Nevidomosti_Demo
І ось посилання на вішлісти — store.steampowered.com/...​/3089740/Obscurity_State

гравці бігають, воюють, знаходять лут (зброя, хілки і тд), мега лут намагаються винести з сесії і прогресувати від результатів «забігу»

Можете зробити більш детальне відео, наприклад повністю записати «забіг»?

скоріше за все, це буде вже як викатимо здоровий апдейт зі змінами. там все буде і веселіше, і красивіше, і більш працююче ніж зараз ;p

Розробляю довгобуд -) Moravin: Legend Reborn — Action-Adventure RPG на рушії Unity
Проект наразі перебуває на ранній стадії розробки. Гравця чекає захоплива історія про помсту, честь і боротьбу та відновлення справедливості.

Дія гри розгортається у вигаданому світі, де п’ять знатних родів колись повстали проти лорда одного з них, організувавши жорстокий заколот, який призвів до руйнування його дому та падіння родини. Головний герой — син цього лорда, який виріс, загартувавшись у суворих умовах вигнання. Тепер він повертається, щоб відшукати і покарати кожного з винуватців, відновити честь свого роду і розкрити таємну змову.

Виглядає цікаво, але не реалістично — мені важко уявити, що їтось буде так бігати з витягнутими руками, ще і з важким мечем.

Знаю, потрібної анімації ще немає. Хоча цікавий факт: у The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered та Avowed гравець також бігає зі схоже витягнутими руками. І мені цей момент також не подобається.

так це не про реалізм, ви вперше ігри від першої особи бачите? Це щоб гравець розумів яка саме зброя у нього зараз.

Тут більше питання про біг з двома руками, а не загалом. Поки що не знаю, який варіант кращий — біг з однією рукою, більш динамічний рух обома руками, чи, можливо, взагалі автоматичне ховання зброї

без визуального меча бегать неинтересно, будет впечатление что просто пролёт камеры как в вольф 3 д

Цікава думка, цілком згоден — руки мають бути в кадрі, але не витягнуті вперед, як у зомбі. Загалом мене зацікавило, як реалізований контролер гравця в Dark Messiah of Might & Magic. Він дуже гармонійно і збалансовано відчувається та виглядає. Якщо трохи оновити його механіки, це цілком може дати нові враження від керування персонажем від першої особи.

Гра Twilight Tails вийшла у стім.Наразі виявлено багато багів і проблем,над якими я працюю ,але попри це буду дуже вдячний за підтримку,якщо вас це не лякає.Вчора вийшло перше оновлення де була пророблена гарна робота.І сподіваюся найближчим часом я виправлю більшість проблем.

store.steampowered.com/...​p/2826140/Twilight_Tails

Привіт! Може хтось пам’ятає гру з IndieCup, де ти граєш за бібліотекаря з тростиною в магічних архівах і це екшн роуглайк? Так от, ми нещодавно дропнули демо Aris Arcanum. Буду вдячна, якщо ви трохи її пограєте і за будь-які відгуки!
store.steampowered.com/...​app/3006080/Aris_Arcanum

ух, тягатися з Hades це ви замахнулись нормально) Але виглядає цікаво. За такого повільного героя хотілось би геймплей типу як за Ві в Dmc5 — повільний чувак з тростиною, що викликає монстрів усіляких, на цьому можна було б цікаві білди робити.

Ну і над інтерфейсом ще багато працювати, але я думаю це ви розумієте і так, успіхів!

Дякую за відгук! Так, дійсно, і Hades, і DMC5 — серед наших інспо ігор, але ми намагаємось щось трохи позичити, а щось трохи додати свого :) Інтерфейс теж точно переробимо, тут без питань! Хочемо також додати більше всяких заклинань, в тому числі й summons. Коротше, ще є багато роботи. Дякую за відгук, дуже надихає працювати далі!

Я тут пробую прикріпити гіфки чи mp4, але схоже що нещодавно imgur перестав працювати в нашому регіоні, так пише підтримка. Чим краще завантажити в такому випадку, бо бачу vgy щось не підтягує.

Також не зовсім зрозуміло як можна стерти коментар на форумі

Бажаю здоров’я 😊
Презентуємо вам нашу пазл адвенчуру від першого лиця — Echoes of the Sun.
Це захоплива гра з мальовничим візуалом, цікавими загадками та історією свовненою таємниць. Має повну українську та англійську озвучку та локалізацію!
Готуємо уже 2 роки та упевнено рухаємося до релізу 26.05.2025.
Стежте за апдейтами 😉
store.steampowered.com/...​863040/Echoes_of_the_Sun

Вітаю, спільното)
Гра Shards of the Realm потроху рухається до завершення. Це гра у дусі XCOM з елементами M&B.
Оскільки розробляю її майже самотужки, не все може бути виконано на найвищому рівні) Проте є можливість оцінити, що вже зроблено у демо:
store.steampowered.com/...​Shards_of_the_Realm_Demo

Роблю потрошку роуглайт екшн платформер.
щотижневі апдейти пощу тут
www.threads.com/@pan_enot?hl=uk

Вітаю, розробка гри Cossack project йде повним ходом. Заходь в наш дискорд, якщо хочеш спробувати пограти в дуже ранній білд: https://discord.gg/KwshUMb8n7





Вітаю, спільното!
Ми з друзями робимо свій BeatEmUp проект і пропонуємо до перегляду перше геймплейне відео. Незабаром поділимося деталями у більш розширеному дописі...

Виглядає чудово! Успіхів вам!)

Всім привіт, нова гра від Українських розробників. Скачуємо та підтримуємо вітчизняного виробника )

Привіт! Пару років тому випустив екранну заставку (а потім і гру) під назвою The Icon Battles — аркадний файтинг, де між собою б’ються «реальні» іконки робочого столу користувача.

Це мій перший проєкт в геймдеві, тому, навіть попри випуск у Steam, він досі має великий простір для вдосконалення.

Після релізу я вступив до університету, і через велике навантаження був змушений закинути розробку. Та зараз маю змогу повернутися, і я хочу довести гру до пристойного рівня та додати нові фічі.

Наразі вже реалізував підтримку живих шпалер типу Wallpaper Engine замість лише статичних. Свого часу відсутність цього було причиною багатьох рефандів.

У понеділок планую зробити публічний пост про повернення до розробки, розкажу про плани на наступне оновлення та поточний прогрес.

Кому цікаво — welcome до Discord серверу, де буду викладати девлоги та приймати фідбек: discord.gg/mVuTaZrePC
Сторінка в Steam: store.steampowered.com/...​460/The_Icon_Battles_Game

(відео знято на капець через особливості роботи фону гри — воно працює на магії Desktop Duplication API, через що OBS не бачить гру)

Минуло майже 9 місяців з моменту мого останнього посту про гру, над якою я працюю вже майже два роки. Незліченні злети й падіння, технічні проблеми, робота на повну ставку, сім’я та багато іншого ставали на моєму шляху, поки я просував цей проєкт уперед вдень і вночі. Я радий поділитися значним оновленням цього складного проєкту (який почався з маленької ідеї).
Приємного перегляду, і я чекаю на ваші відгуки!

Переглянути геймплей:

Додати до списку бажаного:
store.steampowered.com/app/3157920

Всім привіт! Робимо нову локацію!

Всім привіт! Показую скріншоти з нашого найбільшого проекту — «Порожнечі». Нещодавно написав на форумі статтю про нього.

З останніх апдейтів — це шейдер динамічної води, який ми створили самотужки.

За проектом слідкувати в нас в телеграмі:

t.me/BrenntkopfDevelopment

Усім привіт! 👋

Ще декілька днів до суботи, але я тут пощусь вперше

Самотужки розробляю хорорний кооперативний шутер від третьої особи з блекджеком та пазлами в якості pet-проєкту.

За посиланням в Steam можна побачити демо геймплею, буду вдячний за ваш вішліст🫰❤️
store.steampowered.com/...​/2634870/Hazard_Protocol

Декілька соковитих скринів з демонстрацією графонію:



Слідкувати за розробкою можна за посиланнями:
t.me/torbadev
x.com/hazard_protocol

Пішов робити далі

P.S. До речі, шукаю фуллтайм роботу Unity Game Developer 👉👈
t.me/torbaboss

Привіт) Колись варто показувати світу що робиш, і прийшов час зробити це і мені) Роблю Darkest dungeon-like гру... Сюжет поки що простий: Троє людей з різними цілями об’єднуються і вирушають у землі підвладні демонам. Роботи ще багато, зокрема візуальних покращень. Але наразі якийсь мінімум є, щоб можна було показати)

Усім привіт! Давно не показував апдейтів своєї пригодницької гри Tailgate. Не через брак прогресу, а скоріше через те, що він здебільшого не візуальний (з часу виходу альфи я переробив камеру, рух, керування, змінив систему стаміни на більш геймплейно цікаву, зробив систему збереження, трохи попрацював над оптимізацією, UI і багато іншого); Але зараз виділив час, щоб попрацювати над віжуалами (в альфі було багато лівих асетів і кривих плейсхолдерів). Цей тиждень я присвятив цій суб-локації.

Вихід публічного демо у Steam планую на червень. Тим часом, можна слідкувати за «майже» щоденними апдейтами в твітері, і додати гру до бажаного в Steam (там поки що віжуали з альфи, планую оновити їх ближче до оголошення дати релізу демо).

store.steampowered.com/app/3046820/Tailgate

x.com/dyarynych

Спільното привіт!
Маємо нові скріни з ключових локацій нашої гри Trickster Trove!
Процес розробки триває, і з кожним днем гра наповнюється новим контентом)
І як завжди — будемо дуже вдячні за підтримку та додавання гри в список бажаного <3
Steam: store.steampowered.com/...​p/3077850/Trickster_Trove


Усім привіт!

Хочемо поділитися новими скріншотами нашої милої пригодницької гри Туконі: Хранителі Лісу.

Розробка гри триває, і вже зовсім скоро, сподіваюся, потішими вас новиною про реліз демо-версії!

Будемо вдячні за підтримку й вішліст!

store.steampowered.com/...​00/Tukoni_Forest_Keepers

Привіт усім!)
Ділимося новими скриншотами з нашої гри, з демонстрацією модуля Печери та елементу паркуру.
Продовжуємо плідну роботу над грою, та в процесі будемо ділитися прогресом в наших соціальних мережах :)
Будемо вдячні за ваш фідбек та підтримку!
Також додайте гру до бажаного, це нам сильно допомагає: store.steampowered.com/...​/3077850/Trickster_Trove

Привіт Спільното!
Ми оновили сторінку нашої гри Trickster Trove у Steam і готові поділитися з вами новими скриншотами. Ще більше матеріалів ви можете побачити безпосередньо на сторінці в Steam! Будемо дуже вдячні за ваші думки та підтримку.
Перегляньте оновлену сторінку і не забудьте додати гру до свого Wishlist — це справді допомагає інді-розробникам)

Посилання: store.steampowered.com/...​/3077850/Trickster_Trove



Весняне оновлення в Raven Tear🌱
В грі з’явилися фермерство та риболовля, торгівля, та ще багато чого цікавого🌿

store.steampowered.com/...​1910/Raven_Tear_Season_0

Привіт, я з командою R2R.game розробляємо экшн адвенчур від третьої особи про підлітка-хакера, який бореться проти несправедливості та диктатури кривавого правителя, що переніс свою свідомість у ШІ після смерті, щоб заволодіти світом, викачуючи нейронну рідину(мозок) у людей, використовуючи коллекттивну свідомість для захвату більшої влади.




Кор механіки це хакінг, паркур та стелз за допомогую яких можна буде будувати стратегічні шляхи та проходити рівні вирішуючи задачі за для того, щоб закінчити війну та відновити справедливість у світі де людьський інтелект та свобода стали ресурсом.

Ми зараз на стадії створення раннього прототипу, але ви вже можете подивитися нашу стім сторінку store.steampowered.com/...​/3535160/R2R_Reserqution

Виглядає дуже атмосферно! Будемо чекати на оновлення) Успіхів вам з проєктом)

Вночі 24 лютого більшість із нас спокійно спала, доки не почула вибухи за вікном. Із цього моменту наші життя змінилися назавжди.
Тривогу цієї ночі, розірвану звуками роботи ППО та вибухів, я спробував передати у переробленій мелодії «Ніч яка місячна»:

Ми з 12-річним сином Аскольдом працюємо над грою про перший рік повномасштабної війни — Threads of War: store.steampowered.com/...​p/2917630/Threads_of_War

Для саундтреку я вирішив взяти відомі українські мелодії й переробити їх у 8-бітному стилі (такому, який використовувався в ігрових приставках кінця 80х).

Перед собою ставив такі задачі:
— Передати красу оригінальної мелодії.
— Передати емоції та відчуття першого року війни за допомогою аранжування та власних елементів мелодії.
— Не виходити за рамки обмежень 8-бітного стилю. Тобто одночасно можуть звучати лише чотири звукові канали: 2 канали з квадратною хвилею, 1 канал із трикутною, 1 канал шуму (який передає ударні). Не використовувати ефекти типу реверберації чи ехо. Не використовувати реалістичні інструменти — лише 8-бітні звуки. Не використовувати акорди (замість них — дуже швидке арпеджіо).
— Тривалість треку має бути близькою до 5 хвилин (щоб довше звучати в грі), але композиція не повинна бути одноманітною.

Розробляю в соло гру — Octane100, зараз збираю вішлісти у стімі: store.steampowered.com/app/3471070/Octane100

Гра поєднує в собі покроковий пригодницький RPG з елементами спрощенного рогалику, де можна крафтити предмети, збирати ресурси та вдосконалювати власний стиль гри.

Якщо дуже коротко, то Octane100 це поєднання Risk Of Rain з його варіативністю комбінацій предметів, Soda Dungeon з покроковою бойовкою лутом та постійним вдосконаленням та пісочниці, де можна досліджувати ігрову мапу та займатися фермерством, взаємодіючи з NPC.

Наша гра Heralds of the Avirentes Ch.1 Wings of Change вийшла в Ранньому Доступі 30 травня 2024 року, й з того моменту вже отримала декілька великих контент-оновлень. Наразі намагаємось випускати новий сюжет кожен місяць.
Займаємось вивченням Live2D, щоб важливі сюжетні сцени були гарно анімованими. В прикладі наша найперша анімація, зроблена за допомогою Live2D.

Нещодавно випущена гра на пошук предметів у зимовій тематиці. Гра поділяється на дві локації у світі милих ельфів, які займається своїми справами


store.steampowered.com/...​920/Hidden_Winter_Things

Роблю гру про керування салуном (надихнувся overcooked)

Катсцена перед битвою з босом. Гра Slime Clicker вже на фінішній прямій (перші 80% далися легко, важкими були останні 80%), випуск заплановано через місяць. В планах замовити ще японський та корейський переклад діалогів та інтерфейсу.

Додати до бажаного: store.steampowered.com/...​app/2874340/Slime_Clicker

[Показуються останні 50 коментарів. Відобразити всі коментарі.]

Підписатись на коментарі