#ScreenshotSaturday: суботні скріншоти на GameDev DOU

Серед інді розробників ігор є традиція — по суботах публікувати скріншоти, гіфки чи відео геймплею своїх поточних проектів у соціальних мережах із хештегом #ScreenshotSaturday. Так роблять і у спільнотах, створюючи окрему тему (постійну чи щотижня — нову)

Це дозволяє учасникам похвалитися прогресом, змотивуватися прогресом колег та знайти цікаві ігри у розробі.

Запустимо такий рух і на GameDev DOU! Заради цього редакція вчора додала можливість публікації у коментарях мультимедіа контенту!

Розкажіть про свою розробку. Публікуйте у коментарях першого рівня скріншоти, гіфки чи відео, що ви зробили за тиждень (чи раніше, але ще не ділилися зі спільнотою).

Для додавання картинки чи гіфки у коментар завантажте її на imgur.com та вставте у коментар Image Link чи Direct link (після публікації коментаря може знадобитися оновлення сторінки).

Для додаванні відео впишіть у коменар посилання на відео з YouTube

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось20
До обраногоВ обраному6
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Добрий день. Хочу поділитися контентом до Screenshot Saturday. Ембієнт до нашої гри Jewellirium, яка вийшла нещодавно в Google Play.

Слухати тут:

m.youtube.com/...​qbRzHHEk3aEgqqnZIm6vzpjLU

Привіт! Я початківиця Unity-розробниця, працюю над 2D-платформером «Dimension Swap», у якому хотіла створити кіберпанківську атмосферу. Поки що використовую його як пет-проєкт, щоб навчитися краще працювати з простором для персонажа та його обмеженнями. Подивитися геймплей можна тут:

Нині готово два рівні, у які можна пограти тут: play.unity.com/...​other/webgl-builds-366073.

Якщо комусь цікава ця тема і теж треба набити досвід, плюс ви вмієте робити дизайн персонажів, буду рада компанії.

Misland — 16 тиждень роботи

круто, велика у вас команда?

які у вас платформи?

Цільова веб poki.com
Також зарелізимо під андроід, до речі доступна рання версія =)
play.google.com/...​.sealunicorngames.misland

Neon Butcher, кросс-платформенний мультиплеєр шутер з обмеженим полем зору, в стилі неону та 80х , наразі працюємо над Battle Roayle режимом що буде застосовувати базові механіки в грі.

Було б цікаво почути вашу думку стосовно візуального стилю та реалізованого на цей час геймплею

Геймплей відео —

Більше апдейтів буде в
Telegram
TikTok

Також шукаємо піксель-арт художника на волонтерських засадах, або за невелику оплату)

нагадує чимось GTA 1

Доброго дня, ком’юніті. Ми два indie Unity розробника які розробляють власну фізику для автомобіля.
З нашого останнього повідомлення пройшло рівно 3 місяці. За цей час ми зробили дві демки та залили на стори (посилання нижче у повідомленні).

  • В першій демкі ми показуємо нашу фізику. За основу ми взяли ігри Gran Turismo та Real Racing.
  • В другій демкі ми показуємо аркадний дріфт на основі нашої фізики. За основу ми взяли гру Ridge Race.
Нам би було б дуже приємно почути ваші відгуки на демки, можливо у когось є бачення як це далі розвивати, або можливо ми щось пропустили.
Так ж ми пробували робити своїх ботів-гонщиків, але спроба була не вдала. Тому б хотіли запити у ком’юніті чи може хто поділитись своїм досвідом розробки ботів для авто, або взагалі досвідом розробок гонок.
Наш наступний крок це розробка ботів.
  1. Demo: SemiArcade
    AppStore — apps.apple.com/...​r-semiarcade/id6451254378
    GooglePlay — play.google.com/...​rivingSimulatorSemiArcade
  2. Demo: Arcade Drift
    AppStore — apps.apple.com/...​ulator-drift/id6460977595
    GooglePlay — play.google.com/...​latorDrift&hl=en_GB&gl=US
Наш YouTube канал — www.youtube.com/...​tyDrivingSimulator/videos

P.S. Доречі, дуже дякуємо за статтю «Історія інженера-будівельника, який став Game AI Designer»


Проєкт “Прометей”. Експериментую з HDRP рендером в UNITY , , ,

чи маєте сторінку гри?

Ні, не маю сторінку, поки не бачу в цьому сенсу. Якщо вам цікаво, ось лінк на відео

Досить якісно виглядає. Це типу просто аля хобі та практика в рушії чи плануєте щось у майбутньому накшталт свого проекту зробити ?

Вітаю, DOU! Після невеличкого літнього відпочинку ми продовжили працювати над нашим проєктом! Зараз ми вичитуємо англійську локалізацію і займаємось українською озвучкою.
До речі, в нашої новели вже доступна демоверсія з українською озвучкою!

Steam: store.steampowered.com/...​es__Ch_1_Wings_of_Change

Вітаю! Нещодавно випустив невелике обновлення для своєї гри Not Last Fight. Добавив магазин та дещо переробив дизайн сторінки покращення карт.
Твіттер:twitter.com/AndriiMarych Посилання на гру: 3blackpixels.itch.io/not-last-fight

цікаво) можна з вами поспікуватись в телеграмі?

Привіт. Щойно закінчився гейм джем Brackeys 2023.2 і ось відео з того, що в мене вийшло зробити:

Усім привіт. Ми втрьох друзями робимо RPG VR-гру про українську міфологію з використанням ШІ для створення імерсивних діалогів (з усіма героями можна говорити голосом).

У грі всі герої, артефакти та зброя — з української міфології. Так хочемо популяризувати нашу культуру (у Відьмака ж вдалось).

За кілька тижнів плануємо випустити демку. Працюємо фултайм на власному ентузіазмі, тому будемо супер вдячні за підписку на нас у Discord: discord.gg/MFuzKwN2k5 або FB: facebook.com/arimathegame

youtube.com/watch?v=...​emTIA?si=pMM9zTcKgUI-Wlo1

Всіх вітаю! Вже багатенько місяців сам роблю першу мобільну гру, по типу лінійної «тавер дефенс». Чомусь так вийшло, що врагами я побачив свиней окупантів в цій грі :)
Робоча назва Pigs Invasion. Зараз працюю повний день над грою, як завжди сроки зміщуються, але (якщо не буде як буває) до 10 днів вже повинен зробити якусь першу альфа версію. Не було часу займатися маркетингом, хоча потрібно на етапі розробки, та це перші мої кадри з гри, що вже майже не соромно показувати)) Кого цікавить гра, тільки що створив телеграм — заходьте, буде цікаво отримати фідбеки, поради, конструктивну критику:).
t.me/pigsinvasion
P.S на скрінах ще не все фінально вигладяє


Доречі шукаю motion дизайнера для створення трейлера гри

Доробив постер для свого проєкту — симулятор кінопродюсера у світі кіберпанк Hollywood 2056, вже восени почну ділитися подробицями ☺️

Сьогодні закінчився 1-Bit Jam, який тривав цілий тиждень і, як результат, ось, що в мене вийшло. Вперше брав участь в команді(мені допомагав брат)

цікавий концепт, зачепив арт, і ніби ж простий

Привіт спільното. Хочу поділитися своєю грою над якою працюю. Це тактична карткова гра із дещо не стандартною механікою. Надихався грою Shogun Showdown. Кому цікаво можна безкоштовно зіграти на itch.io

Випустили Android версію гри Flappy Craft — переосмислення оригінальної концепції, де пташка літає самостійно, а вам потрібно будувати перешкоди так, щоб вона не вдарилась.
Основні нововведення:
— Новий дизайн графічного інтерфейсу
— Додано більше візуальних ефектів
— Додані секрети та відсилки — спробуйте знайти їх усі!
Завантажити можна в Google Play play.google.com/...​SimpleGameWay.FlappyCraft

Вітання, спільното! Проект Jitter потроху входить в якісно новий етап розробки. Ми розширили команду ( назвалися «Berko Games» ) і маємо чіткі плани на майбутнє. Найближчим часом з’являться механіки бою і взаємодія юнітів з системами.

дуже цікаво

Тихенько, для себе. Відкриваю двері в gamedev з допомогою Godot. Почав вивчати ігровий рушій. Створюю прототип для майбутньої гри в вільний від роботи час. Шутер від першої особи. Сподіваюсь мотивація не згасне і я часто буду ділитись своїм прогресом.

Вітаю!
Ділюся прогресов: врешті подужав системи квестів (чомусь дуже важко йшло) та нарахування досвіду (підвищення рівня).
Олди можливо помітять що я надихався Lineage 2, але цей проект чисто офлайновий.

Всім привіт. Продовжуємо роботу над розробкою гри в сеттінгу Української Культури та Міфології. По графіці займались створенням нової локації «Світлий Ліс» від концептів і до фінальної зборки локації в Юніті. Маємо певні успіхи, але ще залишилось дуже багато роботи над еффектами, освітленням та шейдерами. Зараз також потребуємо допомоги програмістів що могли б долучитись до розвитку ігрових механік, адже по графіці ми сильно випереджуємо код. Ось власне сама сцена з сейв поінтом та декілька її перших концептів

Добрий день. Як з вами зв’язатися у телеграмі?

Доброго дня. Телеграм для звʼязку @Edwinpix

а початківця візьмете?

Привіт. На яку позицію? Готовий обговорити в телеграмі. @Edwinpix

додав пост про цю гру на каналі)

Привіт!
Ділюся поточним станом свого проєкту. Основну увагу варто приділити контролеру транспорту: в грі у вас буде можливість сісти за кермо восьми машин (від седана до «швидкої») — кожна зі своїми унікальними характеристиками.

Ключової особливістю кожного транспорту буде його пасажиромісткість — якраз для того, щоб рятувати оцих жителів, які явно брали участь у фестивалі скрадання.

Привіт.
Хочу трохи розповісти про нашу гру — AILAND

Пориньте у недалеке майбутнє, де людство використовує штучний інтелект, віртуальну реальність і модифікацію тіла, що призвело до повної революції людського досвіду. У цьому трансформованому світі штучний інтелект замінив людину в усіх аспектах життя, спричинивши економічну кризу та широкомасштабні конфлікти.
Але серед хаосу з’являється революційне рішення — AILAND. Віртуальна симуляційна гра, яка пропонує більше, ніж просто розвагу, вона стає рятівним колом для людства. Гравці можуть змагатися, вчитися, спілкуватися, а головне — заробляти цінні жетони «А», унікальну валюту гри.

У цьому шутері від третьої особи гравці вирушають у захопливі пригоди в різних режимах, таких як смертельний поєдинок, командний смертельний поєдинок, королівська битва, кооператив та полювання на монстрів. AILAND представляє спеціальні класи гравців, кожен з яких має унікальні здібності та магічні сили, які можна покращувати з часом.

Ця футуристична гра також використовує переваги технології блокчейн. Гравці можуть конвертувати ігрові скіни в NFT і торгувати ними на різних майданчиках. Крім того, токени «A», які генеруються щодня і зменшуються вдвічі кожні два роки.

AILAND пропонує безпрецедентний ігровий досвід, стираючи межі між віртуальним і реальним світом. Завдяки інноваційному геймплею, взаємодії зі штучним інтелектом та інтеграції з блокчейном, AILAND є справжнім свідченням майбутнього ігор.

Приєднуйтесь до пригод і відкрийте для себе нову еру в іграх разом з AILAND — де на вас чекають безмежні можливості.
ПреАльфу можна скачати на сайті (web3 версія) ailand.app
Або у STEAM (web2 версія) store.steampowered.com/...​89890/AMBER_Battle_Royale



чим вона відрізняється від fortnite?

В першу чергу економічна модель.
Справа в тому що рідкісні скіни можуть бути відчеканені самим гравцем у вигляді NFT та продані на децентралізованих маркетплейсах.
Також користувачі можуть створювати свої скіни та продавати на маркетплейсі.
Наша мета — вирішити проблему вторинних продажів ігрових ассетів.
Також ми створюємо свою AI систему аватарів. Ви можете створити свого дубліката по фото. Вдягати, грати ним. Продавати свій «зліпок» якщо ти стример та інфлюєнсер.
Це рішення готується як B2B-B2C.

мене не цікавить скін чи аватар, мене цікавить геймплей. скіни я можу купить в магазинах одягу, а для свого аватара щось в косметичних відділах або в аптеці.

З геймплею поки що основна різниця в використанні OpenAI для NPC. Кожен NPC має свій базовий набір історій, квестів, але завжди варіює розмову і ви можете з ним поспілкуватися на інші вільні теми.
Також AI використовується у вигляді ігрового помічника.


(Зображення рекомендую дивитися на повний екран, для цього правою кнопкою натисніть та виберіть відкрити зображення в новій вкладці)

Ділюся дуже раннім скріншотом нашої нової, ще не анонсованої торгівельної гри з відкритим світом. Гравець керує караваном та подорожує містами у пошуках вигідних пропозицій. Світ процедурно згенеровано, включаючи індивідуальні гекси (їх рельєф, розміщення об’єктів). Ми також почали вести невеликий щоденник розробки, можете його знайти за посиланням:
t.me/devlog42

Вітаю!
Ми розробляємо мобільний dungeon crawler (хто знає чи є якась українська назва цього жанру? Я не знайшов). Серед основних механік — покрокова бойова система + пересування, різні типи локацій та квести.

З фішок:
Пересування (так, пересування!) — хоч пересування покрокове, проте відчувається як простий first person view в якомусь до прикладу elder scrolls (тобто немає затримки коли пересуваєтесь з клітинки на клітинку, чи чекаєте ходу ваших супротивників)
Бойова система — вона доволі складана, під час удару проходить безліч перевірок, на те чи ви потрапили у ворога, чи пробили броню,(якщо вона присутня), на критичний удар, бафи\ дебафи від статів і так далі. Але! Для гравця це всього лише один тап на екран. Я думаю це круто.

Загалом, план такий — зробити сучасний і водночас оллскульний dungeon crawler, зі зручним керуванням, простою (в плані використання) бойовою системою та атмосферогю «старого доброго фентезі»

Називатиметься він — Blackwood’s Blight: Echo of the past, якби рапотм було цікаво :)

І тут лінк на твітор — twitter.com/BlackWoodBlight я намагаюсь постити туди наш прогрес доволі регулярно, тому, як цікаво — ласкаво запрошую

Між інншим цей

imgur.com

трохи забаговний, через гугл зареєструватись не вийшло і через твіттер теж. Реєстрацію так і не подолав :(

“Рудий Ліс” — додали можливість кидати унітази (та інші предмети) в кацапів.

Нагадаю, що ви можете спробувати демо-версію на iOS та Android (поки без кидань унітазів)
testflight.apple.com/join/99wcJEuq
play.google.com/...​=com.blacklards.RedForest
www.instagram.com/red.forest.punk

Зробили наш перший унікальний проект та готуємо його до релізу. — 
store.steampowered.com/...​pp/2436390/GameDev_Trash
Game Dev Trash — це сатирична гра в першу чергу про сучасний лад в світі ігроварів, коли великі компанії взагалі забули про художню цінність відеоігор. Зараз все частіше за 80 доларів гравці отримують на пів закінчений продукт з мікротранзакціями на все, що тільки можна монетезувати, а з нових ігор в ААА сегменті здебільшого зустрічаються лише продовження минулих франшиз, з дещо іншими механіками. Основним орієнтиром для компаній стала так звана гра life service. Тому почухавши наші макітри ми вирішили подарувати вам цей «тріпл А» досвід за значно менші кошти. Навіщо переплачувати за нове казино з жахливою оптимізацією, якщо можна отримати цей же досвід за значно менші кошти? У цій грі є все що любить масовий гравець, на думку великих компаній — Батл пас, Pay Walls, Скіни, перше DLC уже на старті продажів та звісно лише невелика частинка гри за повну вартість, можливо з оновленням ми добавимо ще і рекламу...адже саме цього хочуть гравці? Ігровий процес в Game Dev Trash дуже не тривіальний, кожного рівня гра змінює свій жанр з Shooter від першого лиця, до RPG від 3 лиця у відкритому світі, і навіть Horror. Окрім цього в грі також є 2 унікальних рівня, один з яких зав’язаний на можливості гравця перемикати жанр гри по кнопці, а інший зав’язаний виключно на музиці. В кінці кожного рівня на вас чекатиме бос який є утіленням того чи іншого ігровара, від девелопера до гейм-продюсера. Все це заправлено дещо божевільним сюжетом, по якому вас проведе закадровий голос оповідача.




Коментар з стіму просто неймовірний: «Дуже гарна гра, але замало донату, сподіваюсь що розробники побачать цей коментар та спишуть всі кошти з моєї картки»

надайте будь ласка контакти

Робимо супер просту та позитивну мобільну гру — Kurka, run! Скоро реліз для Андроїд. vm.tiktok.com/ZM2b8Un2w

[Показуються останні 50 коментарів. Відобразити всі коментарі.]

Підписатись на коментарі