#ScreenshotSaturday: суботні скриншоти на GameDev DOU

Привіт, спільното! Серед інді-розробників ігор є традиція — щосуботи публікувати скриншоти, гіфки чи відео геймплею своїх поточних проєктів у соціальних мережах із хештегом #ScreenshotSaturday. Так роблять і в спільнотах, створюючи окрему тему (постійну чи щотижня — нову). Це дозволяє учасникам похвалитися прогресом, вмотивуватися прогресом колег та знайти цікаві ігри у розробці.

Запустимо такий рух і на GameDev DOU! Заради цього редакція додала можливість публікації у коментарях мультимедіа контенту!

Розкажіть про свою розробку. Публікуйте у коментарях першого рівня скриншоти, гіфки чи відео, що ви зробили за тиждень (чи раніше, але ще не ділилися зі спільнотою).

Як залити скриншот: додати зображення безпосередньо у свій коментар. В десктопі перетягніть бажану картинку мишкою прямо в коментар. В мобільній версії — ще допрацьовуємо фунціонал.
Як залити відео: для додавання відео впишіть у коментар посилання на відео з YouTube.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось36
До обраногоВ обраному12
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Привіт, я з командою R2R.game розробляємо экшн адвенчур від третьої особи про підлітка-хакера, який бореться проти несправедливості та диктатури кривавого правителя, що переніс свою свідомість у ШІ після смерті, щоб заволодіти світом, викачуючи нейронну рідину(мозок) у людей, використовуючи коллекттивну свідомість для захвату більшої влади.




Кор механіки це хакінг, паркур та стелз за допомогую яких можна буде будувати стратегічні шляхи та проходити рівні вирішуючи задачі за для того, щоб закінчити війну та відновити справедливість у світі де людьський інтелект та свобода стали ресурсом.

Ми зараз на стадії створення раннього прототипу, але ви вже можете подивитися нашу стім сторінку store.steampowered.com/...​/3535160/R2R_Reserqution

Вночі 24 лютого більшість із нас спокійно спала, доки не почула вибухи за вікном. Із цього моменту наші життя змінилися назавжди.
Тривогу цієї ночі, розірвану звуками роботи ППО та вибухів, я спробував передати у переробленій мелодії «Ніч яка місячна»:

Ми з 12-річним сином Аскольдом працюємо над грою про перший рік повномасштабної війни — Threads of War: store.steampowered.com/...​p/2917630/Threads_of_War

Для саундтреку я вирішив взяти відомі українські мелодії й переробити їх у 8-бітному стилі (такому, який використовувався в ігрових приставках кінця 80х).

Перед собою ставив такі задачі:
— Передати красу оригінальної мелодії.
— Передати емоції та відчуття першого року війни за допомогою аранжування та власних елементів мелодії.
— Не виходити за рамки обмежень 8-бітного стилю. Тобто одночасно можуть звучати лише чотири звукові канали: 2 канали з квадратною хвилею, 1 канал із трикутною, 1 канал шуму (який передає ударні). Не використовувати ефекти типу реверберації чи ехо. Не використовувати реалістичні інструменти — лише 8-бітні звуки. Не використовувати акорди (замість них — дуже швидке арпеджіо).
— Тривалість треку має бути близькою до 5 хвилин (щоб довше звучати в грі), але композиція не повинна бути одноманітною.

Розробляю в соло гру — Octane100, зараз збираю вішлісти у стімі: store.steampowered.com/app/3471070/Octane100

Гра поєднує в собі покроковий пригодницький RPG з елементами спрощенного рогалику, де можна крафтити предмети, збирати ресурси та вдосконалювати власний стиль гри.

Якщо дуже коротко, то Octane100 це поєднання Risk Of Rain з його варіативністю комбінацій предметів, Soda Dungeon з покроковою бойовкою лутом та постійним вдосконаленням та пісочниці, де можна досліджувати ігрову мапу та займатися фермерством, взаємодіючи з NPC.

Наша гра Heralds of the Avirentes Ch.1 Wings of Change вийшла в Ранньому Доступі 30 травня 2024 року, й з того моменту вже отримала декілька великих контент-оновлень. Наразі намагаємось випускати новий сюжет кожен місяць.
Займаємось вивченням Live2D, щоб важливі сюжетні сцени були гарно анімованими. В прикладі наша найперша анімація, зроблена за допомогою Live2D.

Нещодавно випущена гра на пошук предметів у зимовій тематиці. Гра поділяється на дві локації у світі милих ельфів, які займається своїми справами


store.steampowered.com/...​920/Hidden_Winter_Things

Роблю гру про керування салуном (надихнувся overcooked)

Катсцена перед битвою з босом. Гра Slime Clicker вже на фінішній прямій (перші 80% далися легко, важкими були останні 80%), випуск заплановано через місяць. В планах замовити ще японський та корейський переклад діалогів та інтерфейсу.

Додати до бажаного: store.steampowered.com/...​app/2874340/Slime_Clicker

З цими ж ассетами гру робив, десь років 5 назад. Генії думають однаково ?)

Після 2 років роботи над своїм мобільним imersive sim, готую для DOU великий лонгрід із детальним оглядом усього проєкту. А поки що просто маленький скріншотик для традиційної у світі інді гейдмева суботи. Тут трохи більше контенту: www.instagram.com/...​2JicjNoaWFi&utm_source=qr

Виправив ваш скриншот, щоб він нормально відображався. Тепер не треба заливати їх на Imgur. Тепер в десктопі можна перетягнути бажану картинку мишкою прямо в коментар і скриншот буде додано.

Futoshiki — це маленька логічна гра з цифрами. Як і в судоку, в ній треба заповнити магічний квадрат. Але тут він один, а окрім деяких відомих цифр на початку, також відоме відношення (більше/менше) між деякими клітинками.
Кілька скріншотів:

Невеличке відео:

Встановити на Android можна по посиланню: play.google.com/...​?id=org.xbasoft.futoshiki

Можливості поточної версії:

  1. Чотири розміри поля: 4×4, 5×5, 6×6, 7×7
  2. Три рівня складності: Easy, Normal, Hard
  3. Щоденні головоломки для всіх
  4. Можливість створити challenge, щоб хтось інший теж спробував розв’язати даний розклад, і потім порівняти результати

Разом з горнятком кави гра допомагає вранці налаштуватися на робочий день.
Приємної гри!

Всім привіт! Я Unity Developer у Raccoons Games. Наша команда здебільшого працювала над мобільними іграми, але вже понад рік ми розробляємо 4X стратегію (так, схожу на Hearts of Iron IV). Нещодавно ми випустили демоверсію нашої гри в Steam: store.steampowered.com/...​0/NWO__Anarchy_Collapsed
Дія гри розгортається на сучасній мапі світу в сетингу постапокаліптичного майбутнього — щось на зразок останнього Battlefield, з новими технологіями, й боротьбою за ресурси.

Зараз це лише демоверсія, і попереду ще багато роботи: вдосконалення механік, балансування та виправлення недоліків. Однак навіть зараз гра заслуговує на вашу увагу! Демо безкоштовне: достатньо завантажити його зі Steam. Розраховане на приблизно годину гри або на захоплення 10 країн. Ви також можете почати нову гру й спробувати інший стиль гри.
Незабаром ми плануємо запустити вебверсія демо, доступну на різних платформах.
На цю мить у грі реалізовано сухопутну складову, включно з ракетними військами (ніколи не подобались морські баталії в іграх)).

Ще одна фішка гри велика кількість лідерів країн з різними модифікаторами.



Також у грі присутня економічна складова: виробництво, торгівля, банк, дослідження технологій. Водночас ми свідомо уникнули переускладнених таблиць у стилі Excel, які часто зустрічаються в 4X стратегіях.

Окрім цього, у грі є механіка вибору політик держави, яка трохи нагадує Civilization.

Я описав тільки частину механік, які пропонує, також у грі вже реалізовний фідбек від гравців, який ми завжди читаємо і беремо до уваги.
Демо вже доступне — переходьте за посиланням, пробуйте гру та залишайте свої відгуки!

наче прикольно, але ШІ-картинки дуже псують враження і виглядає як дешева мобілка через це. Сподіваюсь це тимчасові заглушки.

Теж сподіваюсь, що з часом, нам вийде зробити весь арт і баланс вручну. Це була одна з ключових ідей видавця — мати для всіх 200 країн унікальні картинки лідерів, військ, і всіх панельок в грі. Це десь 40 гб спрайтів)

Мені здається ви маєте донести свому видавцю що треба працювати в рамках своїх можливостей, а не робити умовно «рост дерев в реальному часі», бо по 5 лідерів в кожній з 200 країн, це щось нереальне, зіжре у вас купу часу та ресурсів, а толку з цього ніякого

Круто! В ШІ нічого поганого немає, але можливо згенеровані картинки місцями прям занадто помітно згенеровані, та я думаю це не принципово на даній стадії розробки. Бажаю успіху в розробці!

Дякую! Я все ж, за те, щоб використовувати ШІ як концепт артіста, а всю реалізацію давати професіоналам, але поки той об’єм арту, який треба для гри, важко вивезти не маючи штат 2д дизайну якигось блізард)

постю не в субот, звичайно, але в суботу робили)
Взяли участь у Mini Jame Gam #38 на itch.io.
Дуже кайфонули. Наробили багато помилок, засабмітили пізно, але ну ДУЖЕ вайбова гра вийшла. Арт та саунд, прям аж плакати хочеться (десь від сміху, десь від того як класно вийшло за 2 дні зробити).
are-you-fruits.itch.io/hatman

Перший тиждень нового року задав гарну планку продуктивності. Наразі я готую нову демку для відкритого плейтесту, подати заявку на який ви зможете за посиланням внизу.

Що нового було додано за останній тиждень:
Поглиблення системи квестів:
— Квести тепер мають дочірні задачі
— Квест вважається виконаним, тільки якщо всі дочірні задачі виконані
— На екрані завжди видимий поточний квест
— Перероблена вкладка квестів в книзі, тепер список квестів з’являється зліва, а інформація про поточний з’являється справа. Якщо клікнути на інший квест, то виведеться інформація про нього.

Також покращив систему крафту, тепер не всі рецепти доступні одразу в грі, їх треба знаходити в світі/отримувати за квести/отримувати за левел ап/купувати. Коли рецепт не досліджений, то гравець не може побачити його склад, але може побачити затемненим сам предмет, який можна скрафтити, що може наштовхнути на ідеї з пошуку рецепта (силует нагадує меч, можливо рецепт є у коваля/силует нагадує торт, можливо рецепт можна купити в таверні).

Гравець має доступ до списку крафтів через записник (книжечка-інвентар), там він може побачити верстак, на якому створюється предмет. В грі плануються різні верстаки (полум’я, рибацький верстак, куховарний стіл і тд), тому гравець зможе одразу побачити де він може скрафтити предмет.

Окрім цього гравець має доступ до списку крафтів безпосередньо з верстака. На цьому списку виводяться саме ті рецепти, що створюються на цьому конкретному типі верстаків. Коли в цьому списку гравець натискає на потрібний йому крафт, то верстак автоматично викладає потрібні для крафту предмети в потрібній кількості на верстак.

Також є й інші оновлення!

Оновлення бойової системи:
Додано анімації заряду сильного удару для меча та рук. Щоб не додавати купу олдскульних шкал я вирішив зробити ці елементи більш імерсивно. Гравець тепер прям на своєму мечі чи іншій зброї бачить заряд сильної атаки та за допомогою кольору меча може зрозуміти скільки часу блоку у нього залишилось. Завдяки звуковому супроводу та, в майбутньому, вібраціям на геймпаді це відчувається в рази краще!

Відбувся також перехід на Cinemachine та повне перепрацювання камери в грі, та деякі дрібні допрацювання, такі як підсвітка об’єктів, з якими можна взаємодіяти. Раніше це викликало багато питань у тестувальників.

Вже 17 січня відбудеться плейтест, ви зможете пограти в демку та поділитись своїми думками. Також буду вдячний за додавання гру в список бажаного, це дуже важливо для мене!

Посилання на сторінку в Steam:
store.steampowered.com/app/2758190/Our_Freedom

Відео з оновленнями:

Мабуть найкраща можливість подарувати спільноті трохи сонячного настрою в минаючому році. Тож показуємо арт головного меню гри з мишачими побажаннями на наступний рік.
Також будемо вдячні за додавання гри в «Бажане». Це дуже допоможе Міссі в майбутньому)

store.steampowered.com/app/3161960/Missi

Дивно. Igmur взяв та й видалив половину постів...Так мило з їх боку)

Останній Screenshot Saturday у 2024. В цьому році я зробив купу роботи. Я взяв участь в Steam Next Fest, став фіналістом на Indie Cup Ukraine, підписав контракт з чудовим паблішером Two Cakes Studio та отримав купу фідбеку з випущеної демки!

У 2025 році планується реліз гри на ПК та консолі, зробимо все можливо для успішного запуску!

Додати гру в список бажаного можна за посиланням:
store.steampowered.com/...​/Our_Freedom/?l=ukrainian

Вітаю) сьогодні ми випустили нашу кооперативну гру Raven Tear. Для України довічна знижка 73% від вартості, зараз гра коштує 51 гривню.
Raven Tear — стилізовані кооперативні пригоди (4 гравці) у невеликому відкритому світі з елементами хорору. Зло охопило округ невеликого містечка «Raven Tear», ви — відважні мисливці, повинні взяти свого вірного пса і ваш чудовий автомобіль, включити радіо голосніше, щоб вирушити в подорож по локаціях і вигнати їх усіх назад у пекло. Сідайте в автомобіль, виберіть свій шлях — і вперед на зустріч пригодам.

youtube.com/watch?v=...​Xm4l3-xLB8?feature=shared

store.steampowered.com/...​1910/Raven_Tear_Season_0

Вітання з Чорнолісу!

Невеликі квести зі згенерованими підемеллями, обєднаними однією темою та сюжетом — це модуль над яким ми зараз працюємо.

Суть доволі проста — заходь у підземелля, перемагай ворогів, збирай лут і отримай винагороду, з кожним рівенем випробовування важчі а лут цінніший.

Сценарій доволі стандартний і здавалось би простий, але щоб все запрацювало потрібно було багато функціоналу розробити та звести до купи, тому це вже маленька перемога, якою не гріх поділитись

І підписуйтесь на твітор: x.com/BlackWoodBlight

Всім привіт. Продовжую працювати над шутером Wolfsschanze для мобайл.
На відео запис геймплею з телефону. Ще в процесі додання фічей, працюю над рівнями.

Привіт! Це не зовсім відео про мій проєкт, але воно може бути цікавим. У ньому я спробував оживити концепт-арт свого улюбленого персонажа, Шерлока Холмса, з гри The Testament of Sherlock Holmes. Художникам з Frogwares вдалося створити неймовірний образ головного героя. Я уявив, як у майбутньому ці нейромережі ще вдосконалять для більш якісної роботи, і, можливо, це стане трендом ігрової індустрії у створенні концепт-артів. Тільки уявіть: художник створює ескіз із трьох варіантів персонажа, а нейромережа його оживляє та показує в динаміці. Це може справити велике враження на інвесторів, спонсорів або навіть сприяти глибшому зануренню художників в атмосферу гри.

Лисичка у казковому лісі. Подробиці про гру на веб-сайті. Оновлення на каналі у телеграмі.

Цього місяця також з’явилося нове відео з ігроладом цієї гри. Можете знайти на каналі на ютубі

Намагаємось витягнути з помиральної ями Барабан — гру про харківський ринок, яку придумав мій бітько. Ось тут є сторінка Steam: store.steampowered.com/...​jstertorgash/?l=ukrainian

Усім привіт! Давно не показував прогрес по своїй грі! Трошки менше року я працюю над наративною собачою пригодою Tailgate. В травні я випустив сирющий прототип, в червні був простенький тизер. Наразі я закінчую роботу над демо-версією (до неї увійде перший розділ гри). За літо я зробив чимало роботи і може я вже якось дійду до написання блогу, але ось найсвіжіші скріншот и з майбутнього демо! Також я зробив серію девлогів, де розповідаю про розробку, лінки нижче. Дякую!










Твітер:
x.com/dyarynych

Девлог:
youtube.com/...​vKJ71&si=GOVKySutTdP_ostq

Стім (працюю над оновленням сторінки в Стім, то ж не лякайтесь старих скрішотів):
store.steampowered.com/app/3046820/Tailgate

Нова зброя для гри Slime Clicker! Булава завдає удару електричним струмом, створюючи ланцюгову реакцію. Лук випускає залп стріл, завдаючи масованого удару. Наступні 5 рівнів розгортатимуться високо у небі

Розробляю пазл-платформер. Аля Limbo, Inside, Little Nightmares.

Якщо комусь буде цікаво пройти коротеньку демку на пару головоломок, напишіть, будь ласка, під відео коментар чи в ТГ @AlexD119, потрібен фідбек по геймплею.
Також шукаю партнерів-розробників UE5, блупрінти, бажано дженералісти.
Дякую за увагу.

Додам механіку погоди!
Відтепер з деякою періодичністю може початись невеликий дощ або злива з грозою. На даний момент це практично ні на що не впливає в плані геймплею, але створює чудову атмосферу.


Збільште швидкість руху, бо був на стрімі де багатьом не сподобалось повільний рух

Сьогодні анонсую свій сайд-проєкт у жанрі горор — Metrophobia.




Ви опинилися в метро після закриття. Світло поступово згасає. Людей нема. Проходи закриваються решітками. За ними ще чутно звуки метро, але щоразу вони віддаляються все далі. Поступово з’являється поглинаюче відчуття лімінального простору.

Metrophobia натхненна іграми (обійдемося без назв), які, в свою чергу, були навіяні The Exit 8. Гравець має вибратися з метро, але це вимагатиме максимум уваги і навіть більше. Справа в тому, що вихід зі станції нескінченно повторюється, і єдине, що допоможе розірвати петлю — це увага до деталей.

Демо-версія гри стане доступною вже 28 жовтня на фестивалі «Страшно в Steam 3» (Геловін 2024 року). Дуже раджу всім спробувати демо, особливо якщо полюбляєте жахастики. Я розробив кілька режимів, щоб гравець міг підлаштувати гру під себе. Наприклад, для тих, кому занадто страшно, доступний звичайний режим зі світлом. А для досвідчених гравців у горори — ускладнений режим без світла, але з ліхтариком. Таким чином, ви зможете налаштувати рівень складності та моторошності під свої вподобання.

Додати гру до списку бажань можна тут: store.steampowered.com/app/3265490/Metrophobia

Трейлер анонсу:

Продовжую роботу над проєктом Living Silence. Поступово просуваюсь: трохи налаштував імпакт зброї, налаштував гравітаційні об’єкти, зробив портал-гранату, яка відкриває портал на базу з будь-якого місця станції, і ще деякі дрібниці.

На цьому тижні завершив роботу над демо, в яке можна буде пограти вже 14го жовтня на Steam Next Fest!

У грі Our Freedom ви граєте за хлопця, на долю якого випала задача відбудувати зруйноване поселення. Ви повинні побудувати виробничі лінії, забезпечити селян їжею та теплом, а також захистити їх від нападів! Ви будете тренувати своїх солдатів та вести їх у бій. Очолити загін і бути на першій лінії чи просто спостерігаючи з пагорба — вирішуєте ви.

Крім того, гра робить великий акцент не тільки на містобудівництві, а й на рольовій складовій. Торгуйте, крафтіть, обмінюйтеся, виконуйте квести та досліджуйте середньовічний світ!

Додати гру до свого списку бажань можна тут: store.steampowered.com/app/2758190/Our_Freedom




Вихід гри трохи затягується, проте результат зроблений за 2 роки роботи перевершив усі мої найсміливіші очікування. Особливо якщо врахувати, що над проєкотом працює всього 2 людини.

Нарешті після величезної кількості спроб у мене вийшло зробити key art, який передає атмосферу світу гри і включає в композицію обох героїв яких ми повністю озвучили завдяки зусиллям талановитих акторів, що відгукнулися через DOU.

Який же суперовий арт! Мені в ньому подобаеться прям все)

Гра Wolfsschanze. Продовжую працювати. На відео проходження одного з рівнів.

за минулий тиждень доробив логіку ai — вони тепер чують постріли і реагують на це, біжуть туди де стріляли (на відео вище цього ще нема).

Автоприцілювання можна буде вимкнути? З автоприцілюванням нудно буде... Просто повертати екран і тицяти «вогонь»

Зроблю таку опцію в налаштуваннях керування. Дякую за фідбек. Але спецом робив автоприціл для мобільних пристроїв. Бо коли керуєш то лівим стіком (вперед, назад, вліво, вправо) а правим стіком цілишся, то якшо на тебе вискочили юніти з усіх сторін то ти або рухаєшся\повертаєш або стріляєш. З автоприцілом получається і рухатись і стріляти бо не треба цілитись точно, лише довернути. Але рухатись і відступати доведеться коли йде навала. Будуть і облави зі схованок і вже зробив декілька типів пасток, бомби що взриваються з наближенням, падаючі списи, бочки взривні та з кислотою та ін. Тобто в певні періоди гри буде динаміка велика і зрозумів, що правий стік треба прибирати і додати автоприціл. Для версії в стімі буде підтримка джойстику\клави та відключення автоприцілу (або сильно зменшу кут автоприцілу).

[Показуються останні 50 коментарів. Відобразити всі коментарі.]

Підписатись на коментарі