#ScreenshotSaturday: суботні скріншоти на GameDev DOU

Серед інді розробників ігор є традиція — по суботах публікувати скріншоти, гіфки чи відео геймплею своїх поточних проектів у соціальних мережах із хештегом #ScreenshotSaturday. Так роблять і у спільнотах, створюючи окрему тему (постійну чи щотижня — нову)

Це дозволяє учасникам похвалитися прогресом, змотивуватися прогресом колег та знайти цікаві ігри у розробі.

Запустимо такий рух і на GameDev DOU! Заради цього редакція вчора додала можливість публікації у коментарях мультимедіа контенту!

Розкажіть про свою розробку. Публікуйте у коментарях першого рівня скріншоти, гіфки чи відео, що ви зробили за тиждень (чи раніше, але ще не ділилися зі спільнотою).

Для додавання картинки чи гіфки у коментар завантажте її на imgur.com та вставте у коментар Image Link чи Direct link (після публікації коментаря може знадобитися оновлення сторінки).

Для додаванні відео впишіть у коменар посилання на відео з YouTube

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось16
До обраногоВ обраному4
LinkedIn

Найкращі коментарі пропустити

Продовжуємо розробку «Redemption of the Damned», PC survival horror.
На відео — робота над новою локацією, Безодня.

www.youtube.com/watch?v=TgK8GJj2IiU

Додати до вішліста можна отут — store.steampowered.com/...​Redemption_of_the_Damned

Симулятор фондового ринку у Японії 80-х.

imgur.com/mFWiz7b

Трохи атмосфери з майбутньої метроідванії

www.youtube.com/watch?v=4tqnFlldKZk

Всем привет! Вот уже как 2 месяца делаю игру про противостояние маленьких каменных человечков)

imgur.com/xlAWkcr

Больше информации здесь: linktr.ee/searstheskyfrontier

Невеличка пещера з Syncope

www.youtube.com/shorts/KlWChPL4h2o

Підписатися на новини можна тут store.steampowered.com/app/1664770/Syncope

Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Всім привіт! Хочу поділитись з вами прогресом за минулий тиждень у спробах відтворення механік з MOBA ігор, добавилась нова мапа рівня у стилі лоу-полі, та пророблені деякі елементи левел дизайну

Займаємося створенням та оформленням нової гри про Римську Імперію.

imgur.com/gallery/OLFKMRC

Закінчую роботу над ассетом для Unity — Hyper Casual Template — який буду служити шаблоном для створення гіпер-казуальних і не тільки ігор.

Для дебагу додав мобільну консоль, приємні анімації, менеджери, заготовки під аналітику і невеличку демо-гру. Поки ще не в продажі, але думаю, що через тиждень-два відправлю в Assets Store

Всім привіт. Маю бажання поділитись з вами прогрессом конструкції сцени в Юніті. Також проробили детальніше сюжет гри та контент план який зараз активно пропрацьовується. Останнім часом в команді зявилось більше учасників серед яких як художники, так і гейм дизайнери і аніматори. Все ще є велика потреба в програмістах і в 3D художниках. Більше матеріалів по розробці гри ви можете знайти в нашому дев блогі DeepForestUa на платформі Buymeacoffee. Дякую всім за увагу!

Обновлена структура і атмосфера

imgur.com/a/TlGxynH

Дивлюсь на відоси інших розробників і собі думаю що мені до них далеко як кацапам до громадянського суспільства. Все ж наважусь розмістити новостворене меню для гри про алкаша.

Як гадаєте, чи в нас достатньо прихована алюзія на русню?

Час від часу мені задають оде й то саме дурне питання:"А нашо тобі американська вантажівка?" -Щоб їздити по калюжах!
Колись давно робив подібний шейдер для мобільної гри, а тепер настаа час робити і для своєї гри. Шейдер ще в процесі, але вже може симулювати сухий/мокрий напівсухий асфальт, плюс
напів процедурні калюжі.
Та й таке.

Продовжую працювати на VR проєктом. Покращив механіку взаємодії з середовищем.

Привіт спільното, продовжую спроби відтворювати механіки MOBA ігор
Добавив аудіо до механіки стрільби з луку, та нове вміння «Шторм зі стріл» (Референс брав з відеогри #Corepunk)

Моя гра пов’язана з іконками на робочому столі — вони всі оживають та б’ються! Трохи прикрасив ними головне меню.

Планую реліз на понеділок
store.steampowered.com/...​460/The_Icon_Battles_Game

Закінчили розробку Дикого Поля: Одеси. В липні реліз.

Ну і додали ще козацький степовий табір!

Привіт спільното)
Продовжую створення своєї гри Broke the Lock 🔒
Завершив роботу з пнімаціями скринь, зараз працюю над анімаціями зброї
Буду радий бачити вас на сторінці в Instagram : instagram.com/...​k?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Та у Тік Ток : @broke_the_lock

Всім привіт. Продовжую роботу над створенням сцен в юніті для нашого платоформера метроідванії по мотивам Української Словянської Міфології «Домовик». Ведуться тестові роботи з ассетами та з структурою рівнів. Додали паралакс і URP, тепер контролювати атмосферу стало ще зручніше

Дизайнер з яким ми працюємо зробив проект говного меню. Нам на стільки сподобався фон що ми його відразу закинули у гру. Одна біда — він статичний. Тепер ламаємо разом із дизайнером голову як його гарно анімувати та не втратити «магію» в яку ми встигли закохатися 😅

Посилання на гру в стімі:
store.steampowered.com/...​/1113030/Stellar_Warfare

Просто планета хай повільно крутиться, зірки/інші планети хай злегка мерехтять.

Прогрес у розробці прототипу відеогри з механіками жанру MOBA ігор.
Добавив анімація тексту монет, анімація удару 360′, покращену навігація юнітів, управління камерою, ефект виділення та отримання шкоди


Додав до своєї гри нарешті новий світ, де можна будувати конвеєри. Поки є виробничий ланцюг, що складається з 4 ланок: мідь, мідні пластини, мідні диски, мідні монети. Можна пограти з ПК: airapport.itch.io/engineer-millionaire
Зі старту на світі з конвеєрами відображається замок, але відкривається просто кліком.

Мобільні версії поки що в черзі на апрув, будуть тут:
apps.apple.com/...​-millionaire/id1437172358
play.google.com/...​ir.com.airapport.engineer

Кипить робота над моєю першою мобільною грою Broke the Lock. На скріншоті — скриня в локації замок.

Інстаграм гри, кому цікаво( скоро буде новий контент). instagram.com/...​k?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

Трохи позитиву від Creeper Nightmare😉
gamedev.dou.ua/forums/topic/40791

Приємно споглядати як гра стає все більш приємною на вигляд та більш приємною в геймплеї. Вибачте що не на українскій відео але всеж. Чи є сенс зробити ранній доступ для гри онлайн як ви вважаєте?

З останнім оновленням додали «нейтральних» піратів до RTS Stellar Warfare. Їх можна спробувати вбити та отримати винагороду, або «пропустити» та подивитись як ваш супротивник буде від них захищатись.

store.steampowered.com/...​/1113030/Stellar_Warfare

Добавились ефекти бойової системи та варіації анімацій до проекту під кодовою назвою Портфоліо, можливо майбутньої відеогри

Корчма — нелінійний квест про шинкаря потрохи робиться

Нові кадри Creeper Nightmare

Стаття gamedev.dou.ua/forums/topic/40791

Продовжую розробку VR симулятора бога. Наразі працюю з процедурною генерацією островів.

twitter.com/...​tatus/1649801473100771331

Розробляю нову гру, яка вже вийшла в ранній доступ🔥 — Inertial Shooter

Поки можна просто літати по карті від віддачі та вбивати ворогів

Встановити можна тут: daniil-cool.itch.io/inertial-shooter
Геймплейне відео:

Наробили трохи бомбічних краєвидів Хаджибея з нашої нової гри «Дике Поле: Одеса».

Реліз гри влітку :)

А вас теж бісить, коли ви не можете перестрибнути невеликий бар’єрчик, бо так вирішили розробники. Нас теж, тому у Density Limit усе, що може рухатись, можна посунути.
store.steampowered.com/...​pp/2352390/Density_Limit

Продовжую пацювати над своєю мобільною шрою Broke
На скріні скандинавська сокира 🪓

Перероблене головне меню в Glory to the Heroes

Випустив другий девлог гри Vodka Run.
Вибайайте там розмовляю не українською але все ж

www.youtube.com/...​ygamedevwithoutexperience

Маленький спойлер до Creeper Nightmare😉

Нові кадри Creeper Nightmare: Season 0 😉






Стаття:
gamedev.dou.ua/forums/topic/40791

Розконсервовую свій проект, трьохвимірний мобільний файтинг NeonDragon :

вооооу, виглядає нереально круто!

Дякую, і дякую команді, яка допомогла мені це зробити :)

Виглядає найс, що використовував як рушій для мультиплеєру?

Наразі він зроблений на Photon, але потрібно напевно буде перевести на Mirror

Працюю над VR грою із середовищем, яке повністю руйнується!

twitter.com/...​tatus/1644742269205880833

симулятор бога виходить)
чекаємо на реліз🤗

Намагаюсь зробити кіношну гру в стародавньому Египті

Робота продовжується, розробляю 2Д метроїдванію в фентезійному сеттінгу про дівчину яка рятує своє село від епідемії

twitter.com/...​tatus/1644479703334486017

Blob Invasion вже готова та вийшла на андроїд!
Поточна версія пропонує вам три локації, три зброї, 8 різних ворогів та одного боса в кінці кожного рівня!
Сторінка гри на itch.io: daniil-cool.itch.io/blob-invasion
Нарізка геймплею:
imgur.com/a/IBunsdk

Триває робота над моєю першою грою для мобільних пристроїв — Broke. На фото одна з локацій — Бібліотека

Привіт, за цей тиждень ми додали в нашу гру 4 нових рівні. Додали нові ігрові механіки та головоломки. Тепер в грі з’явилися лазерні головоломки, рухомі платформи і багато іншого. На цьому тижні плануємо випустити оновлення.

Актуальна версія знаходиться ТУТ:
sidequestvr.com/app/15083/the-cat-way

Рудий Ліс. Пригоди продовжуються. Стало більше крові, трупи кацапів можна тепер підривати, літають кістки, у гранати тепер присутні чека та спусковий важіль, що від’єднуються під час кидка, додані анимації кидків з різних позицій, додані кацапи в протигазах, різні візуальні зміни, фікси, оптимізації.

Instagram: www.instagram.com/red.forest.punk

Привіт, крута концепція, цікаво було б завантажити демку ,кортить спробувати, можу зняти невеликий відос про враження

Закінчили модель головного антагоніста





Стаття:
gamedev.dou.ua/forums/topic/40791

[Показуються останні 50 коментарів. Відобразити всі коментарі.]

Підписатись на коментарі