#ScreenshotSaturday: суботні скріншоти на GameDev DOU

Серед інді розробників ігор є традиція — по суботах публікувати скріншоти, гіфки чи відео геймплею своїх поточних проектів у соціальних мережах із хештегом #ScreenshotSaturday. Так роблять і у спільнотах, створюючи окрему тему (постійну чи щотижня — нову)

Це дозволяє учасникам похвалитися прогресом, змотивуватися прогресом колег та знайти цікаві ігри у розробі.

Запустимо такий рух і на GameDev DOU! Заради цього редакція вчора додала можливість публікації у коментарях мультимедіа контенту!

Розкажіть про свою розробку. Публікуйте у коментарях першого рівня скріншоти, гіфки чи відео, що ви зробили за тиждень (чи раніше, але ще не ділилися зі спільнотою).

Для додавання картинки чи гіфки у коментар завантажте її на imgur.com та вставте у коментар Image Link чи Direct link (після публікації коментаря може знадобитися оновлення сторінки).

Для додаванні відео впишіть у коменар посилання на відео з YouTube

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось23
До обраногоВ обраному6
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Птах рибалочка блакитний на острові в Unreal Engine

Back to Hearth — затишна гра, де гравцю потрібно відновлювати будиночки покинутого лісового поселення. Треба привести до ладу кожну оселю, щоб повернути мешканців додому.

Кожен будиночок потребуватиме власного підходу: десь потрібно полагодити вікно, що не закривається, десь відремонтувати паркан, що похилився, а десь очистити квітник від бурʼянів.

Steam: store.steampowered.com/...​p/2642760/Back_to_Hearth




Виглядає дуже цікаво!

Всім привіт! У нашої гри з gamedev camp про Хованця на цьому тижні з’явився новий трейлер:

Наш інстаграм: www.instagram.com/...​/?igshid=OGQ5ZDc2ODk2ZA==

Нещодавно завершили етап довжиною в пів року — верстка та анімування інтерфейсу для нашої гри Artman — симулятор кінопродюсера в сетингу Cyberpunk Hollywood 2056.

А також цілком озвучили головних героїв гри, завершили процес створення саундтреку, і розробку невеликого сайту, присвяченого проєкту.

У день релізу гри опублікую весь величезний UI Kit Артмена, над яким працював останній рік, у безплатний доступ, для вільного використання.

Зараз нам необхідно реалізувати ігровий процес, доопрацювати весь арт і наративну частину. Потім після зведення звуку, можемо створювати повноцінний трейлер і готуватися до релізу.

Всім привіт!
Ми студія інді ігор Liza and Lemon, зробили такий олдскульний платформер у стилі
gameboy. Наразі доступний у гугл плей, також працюємо над версіїю для ПК. Будемо раді завантаженням та відгукам.

play.google.com/...​ld.goose.chase.Platformer

Вітаю! З оновлень: у нас тепер є UI для створення персонажів, а також працюємо над варіативністтю проходження. В залежності від вибраних атрибутів та особливостей персонажа, стиль проходження рівнів може відрізнятись

Також почали активніше вести твіттер, тому приєднуйтесь, кому цікаво — twitter.com/BlackWoodBlight

І у нас тепер є міні лендіг сторінка-
blackwoodsblight.com


Працюю над грою головоломкою. Зараз провожу тестування альфи.
Можна поклікати тут: GOLD mining
imgur.com/a/54pcUej

P.S.
Як правільно вставляти з імгура? Які використовувати теги? Просто лінк не працює.

Готуємо демку на Indie Cup. Допрацьовуємо інтро рівень.

Blessed Burden — це ретро адвенчура з платформінгом від першої особи в релігійному постапокаліпсисі.

Misland 22 тиждень розpобки

Android Early Access: play.google.com/...​.sealunicorngames.misland

Працюємо маленькою командою над грою про Хованця на gamedev.camp.
Пойнт-енд-клік адвенчер у казковому сеттінгу.
Тепер у нас з’явився перший NPC :)


Game designer dou.ua/...​sers/kateryna-shchotkina
2D Artist dou.ua/...​rs/natalya-chernobryvets
3D Artist dou.ua/users/kateryna-babych-1
Programmer dou.ua/users/nazar-pinonzhyk

Недавно релізнули наш перший інді-проєкт на Андроїд. Polymort — це пазл-платформер їз незвичайною механікою смерті. Кожне яблуко дає можливість залишити труп після смерті. Щоби пройти далі, треба буде думати, як їх використати.

play.google.com/...​ProgrammingDruid.Polymort

twitter.com/progdruid

Працюємо над різними системами життєдіяльності і функціонування бази. Додали розуму до наших ремонтних ботів — тепер вони в першу чергу закривають критично важливі пошкодження.

Привіт з Чорнолісся!
Ми робимо гру у стилі Dungeon Crawler для тих хто не проти позадротити у мобілки

Прогрес у нас такий:

1) Маємо першу версію нашої лендінг пейджі (поки одна сторінка і маленька галерея)
Ось, прошу панове, ознайомитись за посиланням

2) Зробили доволі прикольну систему бафів-дебафів. Вона робе як в бою так і позабоєм

3) Трішки апгрейднули одну з сюжетних локацій, додали кілька кімнат, іллюзійні стіни з секретами, але скріна не буде, бо ще світло не перезапекли :)


Усім привіт. Пішов подивитись «шо там з анралом» і вийшло шось таке. Судячи з усього доведеться робити гру:)

Привіт! Я починаючий Unity-розробник, і останні півтори місяці я розробляв 2D-платформер Meteorain. У цій грі вам треба вибратися живим з планети, на яку постійно падають метеорити. Вам треба слідкувати за щитом, підживлювати різні пристрої, що допомагають Вам вижити, та відстрілювати великі метеорити з гармати. Гра маленька, проєкт чисто для досвіду/портфоліо. Наразі хочу зробити кращий туторіал. Запис геймплею тут:

Також планую почати пошук своєї першої роботи у геймдеві (наразі працюю над портфоліо)

Привіт! Ми — команда GameDevGym, зараз працюємо над нашим проєктом і хотіли б поділитися своїми напрацюваннями за останній час до #ScreenshotSaturday та будемо дуже раді фідбеку.

Скріни прогресу:

«Anxirium» — це 3D інді-гра від третьої особи у жанрі жахів з елементами головоломок.

У центрі історії Айзек — офісний працівник, який прагне вийти за межі посередності, щоб досягти заможного життя. На його переконання, перешкодою на шляху до неминучого багатства є насамперед те, що люди навколо просто не помічають надзвичайних здібностей Айзека.

З розвитком сюжету Айзек поступово втрачає зв’язок із реальністю, все більше занурюючись у лабіринти власних думок і невпевненості.

Гра досліджує теми втрачених цінностей, бажання збагачення будь-якими способами та те, що для порятунку кохання може бути недостатньо. Також увага акцентується на складних психологічних станах головного героя та тому, якими способами він справляється з проблемами. Локації натхненні атмосферою Нью-Йорку 1990-х років. Візуальна естетика проєкту схиляється до реалізму, з використанням полігональних моделей middle-high poly.

Зараз ми активно працюємо над однією з локацій — міськими нетрями. За останні спринти додали більше деталей до будинків та з’явилися додаткові декорації до цього району. Поступово у нас з’являються нові VFX ефекти та триває робота над покращеннях механік.

Посилання на соц.мережі з оновленнями:

Instagram: www.instagram.com/anxirium
LinkedIn: www.linkedin.com/...​devgym/?viewAsMember=true
TikTok: www.tiktok.com/...​webapp=1&sender_device=pc

Всім привіт, я інді розробник який працює над грою по всесвіту Backrooms яка невдовзі вийде у Steam, можливо вам буде цікаво.

Steam сторінка: store.steampowered.com/...​0830/Lost_Hope_Backrooms

Деякі фото з гри:

Добрий день. Хочу поділитися контентом до Screenshot Saturday. Ембієнт до нашої гри Jewellirium, яка вийшла нещодавно в Google Play.

Слухати тут:

m.youtube.com/...​qbRzHHEk3aEgqqnZIm6vzpjLU

Привіт! Я початківиця Unity-розробниця, працюю над 2D-платформером «Dimension Swap», у якому хотіла створити кіберпанківську атмосферу. Поки що використовую його як пет-проєкт, щоб навчитися краще працювати з простором для персонажа та його обмеженнями. Подивитися геймплей можна тут:

Нині готово два рівні, у які можна пограти тут: play.unity.com/...​other/webgl-builds-366073.

Якщо комусь цікава ця тема і теж треба набити досвід, плюс ви вмієте робити дизайн персонажів, буду рада компанії.

Misland — 16 тиждень роботи

круто, велика у вас команда?

які у вас платформи?

Цільова веб poki.com
Також зарелізимо під андроід, до речі доступна рання версія =)
play.google.com/...​.sealunicorngames.misland

Neon Butcher, кросс-платформенний мультиплеєр шутер з обмеженим полем зору, в стилі неону та 80х , наразі працюємо над Battle Roayle режимом що буде застосовувати базові механіки в грі.

Було б цікаво почути вашу думку стосовно візуального стилю та реалізованого на цей час геймплею

Геймплей відео —

Більше апдейтів буде в
Telegram
TikTok

Також шукаємо піксель-арт художника на волонтерських засадах, або за невелику оплату)

нагадує чимось GTA 1

Доброго дня, ком’юніті. Ми два indie Unity розробника які розробляють власну фізику для автомобіля.
З нашого останнього повідомлення пройшло рівно 3 місяці. За цей час ми зробили дві демки та залили на стори (посилання нижче у повідомленні).

  • В першій демкі ми показуємо нашу фізику. За основу ми взяли ігри Gran Turismo та Real Racing.
  • В другій демкі ми показуємо аркадний дріфт на основі нашої фізики. За основу ми взяли гру Ridge Race.
Нам би було б дуже приємно почути ваші відгуки на демки, можливо у когось є бачення як це далі розвивати, або можливо ми щось пропустили.
Так ж ми пробували робити своїх ботів-гонщиків, але спроба була не вдала. Тому б хотіли запити у ком’юніті чи може хто поділитись своїм досвідом розробки ботів для авто, або взагалі досвідом розробок гонок.
Наш наступний крок це розробка ботів.
  1. Demo: SemiArcade
    AppStore — apps.apple.com/...​r-semiarcade/id6451254378
    GooglePlay — play.google.com/...​rivingSimulatorSemiArcade
  2. Demo: Arcade Drift
    AppStore — apps.apple.com/...​ulator-drift/id6460977595
    GooglePlay — play.google.com/...​latorDrift&hl=en_GB&gl=US
Наш YouTube канал — www.youtube.com/...​tyDrivingSimulator/videos

P.S. Доречі, дуже дякуємо за статтю «Історія інженера-будівельника, який став Game AI Designer»


Проєкт “Прометей”. Експериментую з HDRP рендером в UNITY , , ,

чи маєте сторінку гри?

Ні, не маю сторінку, поки не бачу в цьому сенсу. Якщо вам цікаво, ось лінк на відео

Досить якісно виглядає. Це типу просто аля хобі та практика в рушії чи плануєте щось у майбутньому накшталт свого проекту зробити ?

Так, думаю можна назвати хоббі. Для реалізації проекту потрібно багато часу та натхнення, яке не завжди є, тому інколи цікаво поексперементувати з налаштуваннями рушія і показати усім, що на Unity можна робити проєкти з графікою, яку соромно показати

Вітаю, DOU! Після невеличкого літнього відпочинку ми продовжили працювати над нашим проєктом! Зараз ми вичитуємо англійську локалізацію і займаємось українською озвучкою.
До речі, в нашої новели вже доступна демоверсія з українською озвучкою!

Steam: store.steampowered.com/...​es__Ch_1_Wings_of_Change

Вітаю! Нещодавно випустив невелике обновлення для своєї гри Not Last Fight. Добавив магазин та дещо переробив дизайн сторінки покращення карт.
Твіттер:twitter.com/AndriiMarych Посилання на гру: 3blackpixels.itch.io/not-last-fight

цікаво) можна з вами поспікуватись в телеграмі?

Вибачте, не бачив Ваш коментар... Поспілкуватись можна, якщо ще актуально.

Привіт. Щойно закінчився гейм джем Brackeys 2023.2 і ось відео з того, що в мене вийшло зробити:

Усім привіт. Ми втрьох друзями робимо RPG VR-гру про українську міфологію з використанням ШІ для створення імерсивних діалогів (з усіма героями можна говорити голосом).

У грі всі герої, артефакти та зброя — з української міфології. Так хочемо популяризувати нашу культуру (у Відьмака ж вдалось).

За кілька тижнів плануємо випустити демку. Працюємо фултайм на власному ентузіазмі, тому будемо супер вдячні за підписку на нас у Discord: discord.gg/MFuzKwN2k5 або FB: facebook.com/arimathegame

youtube.com/watch?v=...​emTIA?si=pMM9zTcKgUI-Wlo1

[Показуються останні 50 коментарів. Відобразити всі коментарі.]

Підписатись на коментарі