#ScreenshotSaturday: суботні скріншоти на GameDev DOU

Серед інді розробників ігор є традиція — по суботах публікувати скріншоти, гіфки чи відео геймплею своїх поточних проектів у соціальних мережах із хештегом #ScreenshotSaturday. Так роблять і у спільнотах, створюючи окрему тему (постійну чи щотижня — нову)

Це дозволяє учасникам похвалитися прогресом, змотивуватися прогресом колег та знайти цікаві ігри у розробі.

Запустимо такий рух і на GameDev DOU! Заради цього редакція вчора додала можливість публікації у коментарях мультимедіа контенту!

Розкажіть про свою розробку. Публікуйте у коментарях першого рівня скріншоти, гіфки чи відео, що ви зробили за тиждень (чи раніше, але ще не ділилися зі спільнотою).

Для додавання картинки чи гіфки у коментар завантажте її на imgur.com та вставте у коментар Image Link чи Direct link (після публікації коментаря може знадобитися оновлення сторінки).

Для додаванні відео впишіть у коменар посилання на відео з YouTube

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось10
До обраногоВ обраному1
LinkedIn

Найкращі коментарі пропустити

Продовжуємо розробку «Redemption of the Damned», PC survival horror.
На відео — робота над новою локацією, Безодня.

www.youtube.com/watch?v=TgK8GJj2IiU

Додати до вішліста можна отут — store.steampowered.com/...​Redemption_of_the_Damned

Симулятор фондового ринку у Японії 80-х.

imgur.com/mFWiz7b

Трохи атмосфери з майбутньої метроідванії

www.youtube.com/watch?v=4tqnFlldKZk

Невеличка пещера з Syncope

www.youtube.com/shorts/KlWChPL4h2o

Підписатися на новини можна тут store.steampowered.com/app/1664770/Syncope

Всем привет! Вот уже как 2 месяца делаю игру про противостояние маленьких каменных человечков)

imgur.com/xlAWkcr

Больше информации здесь: linktr.ee/searstheskyfrontier

Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Привіт! Продовжуємо працювати над Слободою.

Змін за тиждень менше, адже уже займаємося підготовкою до релізу. Але все одно зробили багато чого!

Гра: «Дике Поле: Слобода» (Loca Deserta: Sloboda).
Телеграм канал з 100% розробкою: t.me/locadesertachumaki
Кому зручніший твітер: twitter.com/locadeserta
Реліз: Грудень 2022.
Платформа: все від Apple з повною підтримкою контролерів. Навіть на Apple TV.

— Нове головне меню:

— Нова вудка :)

— Переробили степову зону

— Нова будівля куреня. Більше деталей

— Ще більше гарбузів

— Додаткова модель тури:

Плюс зменшили розмір бандла на 10Мб ❤️

Усім привіт! Трохи апдейту. Тест у браузері.

Привіт. На цьому тижні додав меню та чат.

Нагадаю, це мультиплеєрна онлайн гра. Якщо хто хоче спробувати, будь ласка. (Windows, free)
alexkopareiko.itch.io/wizard-strike

Відверто кажучи, роблю паузу поки що на цьому проекті, бо реалізував основне, що хотів.
Є плани розпочати інший. Дякую.

Далі хочу невеличку мобільну гру про водія автобусом. Перші кроки вже є)

Ух, ми багато чого зробили за останній звіт внизу в коменті. Займаємось шлифуванням балансу в кінці грі: останні дві долини з Азовом та Чорним морем. Також додаємо більше анімацій та всяких приколів на мапу, щоб більше занурити в бентежне життя Дикого Поля.

Гра: «Дике Поле: Слобода» (Loca Deserta: Sloboda).

Телеграм канал з 100% розробкою: t.me/locadesertachumaki
Кому зручніший твітер: twitter.com/locadeserta
Реліз: Грудень 2022.
Платформа: все від Apple з повною підтримкою контролерів. Навіть на Apple TV.

🇺🇦
Звіт за 06 — 17 вересеня
— Новий кобзар. Грає новий унікальний трек, записаний спецом для гри :)

— Нова церква. Більше деталей, чому вона така: t.me/locadesertachumaki/910

— Нові будівля для залізної шахти всіх рівнів (1, 2, 3):

— Нова сокира

— Поради для гравців на екрані завантаження:

— Зменшив розмір бандлу 75Mb -> 65.8Mb
— 🦟 Купа фіксів
— Додано з десяток маленьких сюрпризів на мапу

— Кличте старосту...

створення turn-based combat system, яка буде основана на кидку кубика. ну якось так)

Доброго дня всім. Вирішив повивчати Unity3D. Через 3 місяці готова гра в жанрі квест. Гра готова, пишеться музика та шукаю дрібні баги по геймплею. Якщо комусь цікаві квести та головоломки і є зайві 1-2 години пограти, то можу скинути демку для фідбека.





Також шукаю перекладача англійської мови, підкоригувати переклади, якщо у когось є перевірений перекладач, то готовий співпрацювати

Якщо це просто переклади тексту, а не озвучка, тупо попроси свого розробника перекласти повністю файл адаптації, коли вже все буде готово. Зазвичай то проста робота, але з нею не варто поспішати, доки не вийдеш на бета-версію на англомовну аудиторію. Інакше займеш багато часу синхронізацією перекладів.

Найпростіший формат файла — текстовий, значення = переклад. Це дозволить контролювати синхронізацію за кількістю рядків. Можна накинути й додаткове форматування, наприклад XML, але важливо тримати синхронність рядків. Інашке доведеться писати скрипт перевірки, і пояснювати перекладачу як він працює.

«Перевірений» перекладач тобі не потрібен, ти ж не шатл у космос відправляєш. Найкраще знайти школяра з мігрантів, який живе по ту сторону, відповідно розуміє мову нативно. Це допоможе вдало підбирати вирази саме на підліткову аудиторію. Але то кращий варіант, а для бети вистачить і нашого школяра, який зробить за пиво.

24 лютого 2022 року світ кожного українця назавжди змінився із початком вторгнення Росії в Україну. Російські солдати проявили жорстокість, несхильну людям, але одночасно з цим некомпетентність і недалекозіркість. Так лише у містечку Чорнобаївка під Херсоном роійські сили були розбиті більш як 20 разів, що зробило містечко символом невідворотньої поразки Росії в Україні.

Під впливом від цих подій нашою маленькою командою було створено поки що невелику гру — Welcome to Chornobayivka VR. Ця безкоштовна гра створена лише за кілька місяців на базі основної гри — (Dark Invasion VR: Doomsday) і буде у майбутньому доповнена.

Постав свій рекорд у безкоштовній грі та зроби свій грошовий вклад на користь перемоги української армії за посиланням всередині гри -Ласкаво просимо до Чорнобаївки ВР у Стім!
(*тільки для власників ВР шоломів!)

www.art4web.com.ua/DIVR/Chornobayivka

У мене журнал змін в «Дике Поле: Слобода» колосальний 😍

— 🛠 Новий арт для Кузні рівня 3 + анімації

— 🎵 Додані Кобзарі-НГП, які грають музику

— 👏🏻 Додано два трека (із 4) з спеціально записаною музикою для гри
— 🍏 Повна підтримка Game Center
— 2️⃣1️⃣ досягнення уже доступні в Game Center

— 👀 Замінили арт для металу, каміння та каменярні на лоуполі варіант
— © Додані ліцензії
— 💥 Нормалізація гучності звуків. Тепер вони всі тихіші, крім Кобзарів.
Приклад НГП-кобзаря: t.me/locadesertachumaki/913

Записав великий підкаст Дикого Поля, який присвячений релізному ігроладу. Показав першу годину гри. Там ще їх 3-4. Гра вийшла доволі об’ємна 🥸

Ігролад змінюватися не буде уже, лише оновимоз десяток артів на лоуполі + покращення балансу і тд.

Щоденні оновлення + можливість попасти в тест флайт в моєму тг каналі
t.me/locadesertachumaki

Трошки бавимося з процедурною генерацією за допомогою клітинних автоматів)

Ух гарно!
А terrain можна так робити? Не тільки озера-грунт, ще і у верх гори намалювати?

Привіт)
Саме цей алгоритм не підходить для генерації під террейн. Краще використовувати щось типу diamond square.
Про цей алгоритм я написав статтю та вона чекає підтвердження, тож думаю запустити серію про різні методи з прикладами коду та посиланнями на гітхаб. До речі ось цей

Всім привіт! Продовжую працювати над бойовою системою та локаціями. Тепер ви можете ефективно змішувати електричний урон з водою або розставляти по всьому рівню вибухові масляні бочки і знищувати ворогів вогнем. Тепер доступні різні комбінації)
Більше подробиць тут: linktr.ee/searstheskyfrontier

Привіт. Додав телепорт-спел до можливостей ігрока. Хоча грі ще далеко до фіналу, але вирішив викласти на itch.io. alexkopareiko.itch.io/wizard-strike
Якщо хто хоче спробувати, то краще з кимось (це ж мультиплеєр =)

Всім привіт! Ми з командою розробляємо навчальну гру про мінну та пожежну безпеку для дітей. Робимо це за підтримки ДСНС. Ці скріни — суто демонтраційного характеру, бо наразі ми працюємо над сценарієм та стилем гри. Як будуть апдейти — буду постити тут по суботах)

Проект «Prometey», який я ще досі розробляю. По задумці в Україні є аномальна зона, яка виникла в результаті падіння комічного корабля і ми цю зону маємо досліджувати. Ідеї черпав з книги «Пікнік на узбіччі»

За період цієї війни я знаю тільки про один комічний корабель )

Я тіко починаю вивчати геймдев, і нещодавно отримав пропозицію в тестовому завдані якого одним з пунктів був зробити невеличке відео геймплею. Як ви думаєте, я не перегнув палку?

Додав повну підтримку зовнішніх контролерів 🎮 в «Дике Поле: Слобода». Тепер можна відключити екрані кнопки і зануритися в гру на 100%.

На Apple TV взагалі виглядає суперово, діти грають лише на ньому :)

Все про гру тут: t.me/locadesertachumaki (ну або на ют каналі 📹👀)

Запустила сторінку в Steam та далі працюю над редактором мап в грі :) Ще багацько роботи попереду, але це ще один важливий крок до релізу.

store.steampowered.com/...​400/Miramixi_Storyteller

Помаленьку ідемо далі. Добрався до Visual Effects на Unity. Виявилось, що для цього мені треба було свічнути проект в URP. Додав heal-spell.

Не зовсім гра але тема ігрова. Працюю над внутрішньоігровим редактором для проектів на Unity. Очікую на апрув від Asset Store. Дуже сподіваюся що розробникам сподобається.

Півроку працювали над грою «Бротула», і от вчора стався реліз. Це рогалик-головоломка з елементами хорору про виживання в дикому океані. Тут і битви з химерними підводними істотами, і розведення русалок, і генні модифікації героя. Кому цікаво, запрошуємо пограти :) play.google.com/...​om.Octanta_Studio.Brotula

Вітаю з релізом! 🎉

Виглядає дуже цікаво! А реліз на інших платформах плануєте? Хоча б iOS.

поки не плануємо через відсутність ресурсів і обладнання для цього. але тепер маємо мотивацію їх знайти) дякуємо за цікавість!

Привіт. Завів девлог, бо так начебто мотивації більше для мене.
Якщо коротко, то зараз додавав UI панельки. По типу, при наведенні на ігрока показується його стата зверху, при касті появляється вікно з таймінгом, кулдаун.

Всем привет! Вот уже как 2 месяца делаю игру про противостояние маленьких каменных человечков)

Больше информации здесь: linktr.ee/searstheskyfrontier

Гарно, а є відео?

Будет) Вообще хочу в скором времени более размашистую статью на DTF написать, но пока вообще ни сил, ни времени не хватает

А навіщо вам її писати на російський ресурс?

Вітання! По моїй грі — Трактор проти танку.
По оновленню тепер є гараж, можна прокачати двигун у грі. Також готую нову локацію — степ! Обіцяю буде цікаво!

А как называется и бету можно уже поиграть?

Tactical Squad: SWAT Stories
Девлог — Епізод 3 [ Геймплей]

Працюємо над системою скінів

Розробляю неквапливо мультиплеєрну гру на Unity з застосуванням Photon.PUN2 для мережевого з’єднання. Все для мене нове. Паралельно дивлюсь ролики про моделювання в blender.

Поки буде один клас — чарівник. І декілька скілів-спелів. Як от фаєрбол, удар посохом і тд.
UI підгледів в улюбленій WoW.

Наразі готове:
— модель чарівника та середовища (але будівлі додам трохи згодом)
— один спел, типу фаєрбол, та удар посохом
— мережеве з’єднання
— синхронізація позиціонування, анімації, стати персонажа, спелів

Плани в мене хаотичні, тому і писати не буду. Бо часто приходиться переробляти старе.

Може комусь знадобиться, з лоу-полі моделювання і анімації гарний канал.

Photon.Pun2 наразі мабуть вже немає сенсу вивчати, краще Fusion, судячи з документації, але якщо в когось є бажання, на сайті розробника чудовий туторіал

Я ще хотів додати туторіали зі спелів, але не можу щось їх знайти. Може потім додам.
Дякую.

У Tactical Squad ви берете на себе командування спецзагоном. Віддавайте накази своїй команді, керуйте її членами і їх спорядженням, але найголовніше — успішно завершіть свою місію. Слідуйте за своїми фахівцями в ряді операцій з високим ризиком, які перевірять ваші тактичні навички

5 років тому я вирішив провести «гейм-джем для себе» і попрацювати над ідеєю гри, у якій можна було з’єднувати зубчасті колеса задля нарощування швидкості обертів. Так народився Steampunk Idle Spinner. Код з того часу перероблявся тричі, один раз — графіка. Зараз, на честь 5-річного ювілея гри, я повернув у неї оригінальний «стимпанк на зеленому фоні», про який досі добрим словом згадують тестери.

Він доступний як окремий ігровий світ, відчинити його можна за 1000 нарративіума (чи за кодом I6KC1V). Але все ж раджу спершу пройти туторіал у першому світі, Майстерні

Гра доступна на:
AppStore: itunes.apple.com/us/app/id1445575882
Google Play: play.google.com/...​port.steampunkidlespinner
Itch: airapport.itch.io/steampunk-idle-spinner


анімація :)

Та сама гра в якій я заліпав в свій час.

Суботка і трішки нового інтерфейсу.

imgur.com/a/fWxjRtA

win-game-solution.itch.io/epicukraine
Маленький сатиричний проект типу space invaders, про знищення ворогів України і захист територій. Гру вже можна пограти в браузері на itch.io.

Продовжуємо розробку «Redemption of the Damned», PC survival horror.
На відео — робота над новою локацією, Безодня.

Додати до вішліста можна отут — store.steampowered.com/...​Redemption_of_the_Damned

левел дизайн сподобався, та й вцілому гра атмосферна

Кілька нових мобів в нашій грі.


imgur.com/gallery/rldRNZ8

Привіт! Тиждень тому опублікував гру, Coffee Cave, на Black and White Jam 0.9.
Це 2D пазл-платформер з інтересною механікою. Ось лінк на itch.io цієї гри, там же ви можете пограти.

Всем привет! На недельке заложил 2 проекта: реплика танка К2 и HIMARS для своего многожанрового проекта X-POINT
К2 уже в игре и вот скрины от чертежей до игры:


А вот HIMARS еще надо допилить прежде чем заводить в игрушку!


Потихеньку продовжуємо робити Zero Losses, гру про хороших руських та відсутність втрат, пару днів тому додали траву. В трейлері її ще не було (і погоду ми тоді ще не настроїли).

Іноді пишу про розробку гри та просто всяке інді t.me/imakeindiegames

Працюю над мобільною грою про те, як палити танки коктейлями молотова. Гра є поєднанням crafting game та tower defense. Наразі прототип є в сторах, з методичним танкопалом. В роботі урізноманітнення крафту — більше коктейлів, більше танків, розбиття на рівні, міні сюжет та багато іншого. Будемо ітеративно викладати оновлення

play.google.com/...​m.gkzr.territorialdefense
apps.apple.com/...​nse-the-game/id1616521033

Vampire Survivor + Loop Hero = Walk Hero — моя невеличка гра, яку я робив на ludum dare, та зараз потроху доробляю для стіма.

Ми з братом створили невеликий прототип гри про війну «Захищаючи своє (Defending your)»

Завантажити безкоштовно можете тут: gamejolt.com/games/dy/724835

Цікаво. Це Unity? Там в англ. варіанті назви правильно буде «Defending your Own»

Дороблюємо останні механіки

Працюю над «соковитістю» ранера «One Must Run», тому взяв і додав паверапи у вигляді банок з соком))

А ще є такі милі Загрози:

Більше тут: twitter.com/GamesKujemo

Дайбоже ) зробив першу свою гру для андроїду в жанрі логічні головоломки) Працюю на трейлером шось потроху виходить :-)

Доброго дня. Моя перша гра для Андроід
Аркада, нескінченні рівні (1 рівень — 1 ворог, 2й — 2, і тд). Все, що треба робити, це стріляти в роботів. А також збирати діаманти для поповнення здоров’я та боєприпасів.

Завантижити можна тут:
play.google.com/...​s.SpaceRobotsArenaSurvive

Скріни:
imgur.com/a/tfqcXYv

Відео з геймплеєм:

Якщо є якісь побажання, або зауваження, пишіть.
P.S. Є також версія для ПК (вона була якраз прообразом гри для телефона). Можу, якщо треба та її скинути.
Дякую.

у грі немає звуку) він тільки в меню здалось би щось добавити... а тебе гугл не забанить? гра 3+ з матюками :-)

у грі музики немає, але звук є)
я не дуже розбираюсь в позначках, але у налаштування Google Play Console я виставив
imgur.com/a/RmZgPd1

Зробив FPS-шутер, в якому є багато видів зброї, кастомний редактор карт та хвилі зомбі!

Мобільна puzzle-RPG у фентезі сеттінзі «Astral Haze», яка поєднує в собі механіку матч-2 міцно пов’язану з часом реакції гравця, розвиток персонажу та нелінійне дослідження світу з можливістю впливу на його елементи та персонажів.
Відвідайте Астрал — древній, забутий богами, нестійкий і нестабільний світ, створений з частин інших зруйнованих світів. Знайдіть стародавніх богів, відбудуйте світ і поверніться додому!

За останній час вдалося трохи візуально «причесати» режим битви та закінчити квестовий ланцюжок всього першого острова.
Для більш детальної інформації запрошуємо на http://www.astralhaze.com

Круто! Ось такий гіперкажуал і має бути — простий, соковитий фан!

Ранер в якому ти сам обираєш персонажа і абілки якими ти будеш користуватись в грі, буде доступний в Google play

Трюки в майбутньому раннері «One Must Run» на мобільні платформи.
Трохи про інді розробку публікую в твітері: twitter.com/GamesKujemo

Невеличка пещера з Syncope

Підписатися на новини можна тут store.steampowered.com/app/1664770/Syncope

На 26-му поверсі Idle Tower Builder буде вестися торгівля з інопланетянами

Сама гра є на Google Play: play.google.com/...​irapport.idletowerbuilder
AppStore: apps.apple.com/...​ower-builder/id1527621990
чи Itch: airapport.itch.io/idle-tower-builder

Прискорене будівництво:

Додали shadow map тепер в нас є падаючі тіні

Продовжую працювати над шпілою, про трактора і танка, вже додав 7 левелів, змітну погоди, повітряну тривогу... Виявляю баги але правлю :-)

Трохи атмосфери з майбутньої метроідванії

Відчуй себе українським воїном, який захищає свою землю від загарбників. Є пара локацій, підрахунок балів за знищення орків, вибір персонажа та багато іншого. Жанр Shooter Top-Down.

Разом з командою продовжуємо роботу над грою про Бандеру, майже закінчили з основним геймплеєм, далі буде робота з UI, ігровою мапою та магазином прокачки

Симулятор фондового ринку у Японії 80-х.

Продовжуємо працювати над маленькою веб-орієнтованою грою про котика Ервіна.
На цьому тижні покрили багато тех боргу. У кота з’явились кращі анімації.
Вивчаю GLSL, з’явились пост ефекти + зробив своє переше у житті скло своїми руками )

За эту неделю в редакторе lifeEngine’a сделал возможность редактировать настройки текстур, а так же доработал функционал content browser’a

Підписатись на коментарі