×

Які ігри ви вважаєте найбільш переоціненими?

Бувають ігри недооцінені, а бувають — переоцінені. Коли піар супер, профільні ЗМІ в захваті, гравці лишають дуже схвальні відгуки, а ми граємо і не розуміємо за що така увага.

Розкажіть, які ігри особисто ви вважаєте найбільш переоціненими?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Усі після Half-Life 2

Свого часу зовсім не зрозумів хайпу біошок інфініт (без урахування длс, грати в які я не став з причини невдоволення такою розхайпленою грою).

Геймплейно — черга коридорних та аренних постріленьок середньої якості розбавлених місцевим «паркуром» на небесних рельсах, «магією» та нескіпабельними сюжетними катсценами. Вульфенштейн 2009 року IMHO давав більше задоволення від саме шутерного геймплею

Сюжетно — чергова damsel in distress з певними сюжетними твістами. Нове та цікаве з сюжетної точки зору тут розкривається лише в останній чверті гри. Перші 3 — мужній лицар (Букер) рятує прекрасну леді (Елізабет) з пазурів жорстокого дракона (Комстока та його поплічника-Солов’я).

Єдине, що в грі добре — це арт та сеттінг. Але, наприклад, Dishonored змогла нам окрім цікавого арту та сеттінгу запропонувати ще й різноманітний (стелс або м’ясорубка) та нелінейний геймплей (декілька способів виконання завдань) та сюжет (декілька кінцівок НЕ як у мас ефект 3 — треба було систематично відігравати певну роль для певного результату). Грати в відверто посередній шутер з сюжетом трохи краще та складніше ніж в порнофільму (відсилка до Кармака) лише заради естетичного задоволення декораціями — таке собі.

Як на мене зараз всі ігри туфта, не цікаві, нема сюжету, графіка не цікавить особо. Остання гра яка реально сподобалась на рівні тих в які ми грали в дитинстві (Driver 2, Mafia,
Syphon Filter). Зараз в основному всяка фігня без сюжету.

За останні 10 років майже усі оцінені.

1. Dota
2. Fortnite (та всі інші батл роялі)

Как по мне то диабло 2 переоценено, мне первая часть намного больше нравилась. Вторая часть уже не была столь мрачна

CS GO як би то дивно не звучало ... ну в кожного свій смак тому не дивуйтесь , люблю олдскульні ігри такі як DooM та Quake . зараз мало хто таке грає ... кажуть що кс то реалістична гра хоч на справді це не так. такой не розумію чому вона така популярна , бо батько кс є по суті є квейк , а про нього мало хто знає ...

Взагалі то батьком кс є халфлайф, і там теж є мультіплеєр, тількі він ні коли не був такий популярний.

My singing monsters і Бабл квас
В 1 грі просто монстрики співають і на це треба витрачати багато часу
В 2 грі нема геймплея, це симулятор реклами + несмішні жарти, не в моді

dune: spice wars
оказалось не стратегия, а дипломатическая тактика какая-то, вообще не зашло

Я вважаю дуже переоціненою грою є Forza
Horizon.Тому що вона тупо є конвеєром.Міняється тільки графон.Якщо взяти 3 та 5 не побачиш різниці.Та й зовсім якщо взяти навмання частину цієї гри і зрівняти з рандомною іншою частиною буде складно її відділити.

Я би сказав що в кожного свої смаки... Багато ігор переоцінених в коментарях, я би назвав хорошими і тими які знайшли свою публіку. Stalker на початку теж був переоцінений з купою багів. Але потім його доробили і гра теж здобула свою аудіторію. Skyrim культова на мою думку гра, а те як її доять це вже бізнес, заробити як можна більше хочуть всі. А проблема з переоціонкою, залежить від того чого ви чекаєте від гри.

1 Cyberpank 2077,
Після успіхів 3 відьмака були надто великі очікування «шедевру»
2. GTA 5
Один сраний острівець? За відчуттям у 4 було більше місця.
3. TESV Skyrim.
Раз продав, два продав, три продав. Тод Говард красавчик. Але за 10 років ні цента дешевшою гра не стала. ’

Far Cry, особливо Far Cry 6. Чув про серію давно, але якось руки не доходили пограти. Купив шосту частину на PS4 через рекламні роліки з Джанкарло Еспозіто і кинув приблизно на 35-40 відсотках проходження просто тому, о в це не цікаво грати. Дуже одноманітний геймплей при посередньому графоні.

Серія GTA. Взагалі не розумію, як вона стала популярнішою за Mafia.

Я таких дрібниць не помічав за сюжетом, антуражем та атмосферою. Навіть місія з перегонами для мене нічим особистим не відрізнялась. А мої друзі кинули Мафію саме через неї. Це я вже згодом дізнався, що вона була занадто складною й розробники згодом додали можливість полегшити її.

ГТА 5 на свое время очень достойная игра, куча механик, не плохой сюжет и больше всего меня впечатлили главные персонажи.

Я б взагалі розкритикував оцінки ігор останніх років. Майже всі великі тайтли, і просто хороші ігри це 9.5\10, а 7\10 це вже щось близьке до сміття, хоча насправді 5\10 це непогана гра з кількома недоліками, а 9\10 це якась half life 2, найкращий представник свого жанру (fps). Також не допомагає вирішити ситуацію 2 вида оцінок, простих гравців і ігрожурів ( які по-факту такі ж прості гравці, без експертної думки), де перші ставлять оцінки реагуючи, здебільшого на інфопривіди, а другі банально їх ж створюють. Але якщо просто і з недавнього, то це The last of us 2, пік невмілості головного менеджменту компанії правильно розробити концепт і скерувати ресурси. В результаті прості працівники впахують по 70-100 годин в тиждень, щоб зробити свою анімацію чи скрипт, а виходить розвопідь про 5 класника, яка ще й наповнена незрозумілими експирементами і кліше.

В мене навпаки the last of us 2 одна з найкращих ігр що я грав за останні роки

Doom 2016 + Dopm eternal

Бігати в костюмі Май літл поні і розбивати піняти з демонів це просто плювок в класичний дум

partly fair, але ж піньяту не вимкнути...

Stardew Valley, не зміг знайти в цій грі достатньої глибини ні в геймплеї/механіках, ні в наративній складовій.

Серія Uncharted. Взагалі не уявляю, як хтось виділив гроші на другу частину після першої гри. Це жах геймдизайна навіть для того часу. Єдине, що в першій частині було більш менш це паркур, все інше — чистий жах, а рівень на водному мотоциклі це... це просто щось.
Друга частина не краще почалась, на початку тобі презентіють стелс механіку та закидають на арену. Я проходжу повністю незамічиним до виходу з арени, але раптово мене вбиває снайпер, я не зрозумів, щераз проожу не заміченим до виходу і все повторюється. Мої думки, мабуть треба вбити снайпера, починаю його шукати на рівні, його нема. Вирішую зачистити в стелсі всю арену, тоді нікому буде вмене стріляти. Зачистив, як тільки я вбиваю останнього ворога, гра спавнить другу хвилю ворогів, які одразу знають моє місце знаходження. «Генії-геймдезайну» вирішили, що врівні де ми тобі презентуєм стелс механіки не можна пройти по стелсу, ти обов’язково повинин вступити в бій.
Третя частина, весь рівень коли Дрейк піднаркотой це суцільний жах, починаючи з кривих чекпоїнтів (з’являешся і тебе одразу підривають) та закінчуючи ваншотами.
А ось четверта частина все більш менш, щось нормальне хоча було тупо коли я загадку розгадав але гра мені не давала її вирішити бо Дрейк її ще не розгадав, мені обов’язково потрібно було потикатися в невірні варінти, щоб просунутися далі.

І на солодке TLOU: Part I, але друга частина у всьому краща та за слуговує на всі хвалебні відгуки. У першій частині зімною повторилися тіж проблеми, що й з Анчартедом. Рівень де ти зустрічаєш двох братів, починається по стелсу, але розробники важали, що гравець обов’язково спалиться, що спровокує за ним погоню броньованого автомобіля. Я ЗНОВУ пройшов весь рівень не поміченим але гра така «СТІЙ, в мене не можна грати як ти хочешь, ти неправильно отримуеш від мене задоволення, навіть якщо я тобі САМА дала такі можливості», та спавниту БУКВАЛЬНО з повітря ворогів передімною які секунду тупять, а потім помічають, що тригорить погоню брони машиною. Ще схожа історія була в похиленому хмарочосі, та в каналізаціях там взагалі було супер тупо, просто вмикалася кат-сцена як звідкілясь біжить Клікер та загризає Джоєля.

П.С. я грав в ці ігри лише тому, що намагася розібратися це зімною щось не так або ці ігра насправді переоцінені. Бой НоутіДогов приводять завжди в приклад ювелірного геймдезайну. Цей гемдизайн я лише побачив у другій частині ТЛОУ.

Про перший анчартед повністю згоден
Особливо остання місія, де треба бігти за гелікоптером
І взагалі не розумію, нащо вони в кінці майже кожної гри додавали оці моменти містики та потойбічного
Якось воно там взагалі недоречно
Але от в плані кінематографічності дуже подобається
Все прям супер живе

А от за тлоу взагалі не згоден
Перша частина ну прям в серденько
Може і були якісь проблеми з геймплеєм, але в цілому атмосфера і сюжет, ну вони все перекривають

Доречі ти мені нагадав про потойбіччя. В перших трьох частинах однакова формула сюжету, коли я проходив третю частину і там знову в кінці почалось потойбіччя (я такий «Да ви знющаєтесь»), але плот-твіст це наркотики. Ну і в четвертій частині все ок з цим, лише мені цікаво як нікто з них ніразу не згадав, про зомбі-нацистів, Йєті, синіх людей та дерево-життя і тд. Я би це перше, що розповівби своєму братові)))
Постановка так дуже классна.

О, точно
Про брата це найтупіший поворот
В самому кінці серії ви вирішили додати брата, який, виявляється, був весь час, але про нього чомусь ніколи не згадували 🤷🏻‍♂️
Ну і так, усе потойбіччя ніби просто зникає, як і не було, коли виходить нова частина
Це якась нісенітниця
Я розумію, що хотіли зробити чоловічу Лару Крофт, але ж і логіку треба додати

Far Cry 3.

Зараз поясню. Гра чудова. Вона дуже кінематографічна і пряма прогресія історії приємно й легко сприймається. Беззаперечно. Проте... це все-таки відеогра. І повертатися у ФК3 після тої ж неймовірно кінематографічної не лише у катсценах, а у кожній своїй анімації ФК4 — йой як некомфортно.

Кожна наступна частина після ФК3 працює набагато цікавіше саме як гра, з унікальними ситуаціями, різноманітнішими локаціями (серйозно, всю гру бігати однаковими джунглями і битися проти абсолютно однакових бомжів-піратів взагалі не вражає), більшою кількістю можливостей. В тій же ФК4 можна натравити на ворогів носорога і верхи на слоні ввалитися на аванпост із кулеметом, є окремі сюжетні гілки про внутрішню духовну подорож (яка перетворює геймлей на фентезійну екшн-РПГ), про наркоманські тріпи (які реально є тріпами в плані того як це грається, а не лише візуалізовано), а основний сюжет пропонує вибір місій від чого залежатиме кінцівка.

ФК5, звісно, зробив крок назад, на мою особисту думку. Але він зробив це щоб дати можливість вам пограти в ко-опі. І ключове слово тут «п о г р а т и». Плюс, у нього все ще неймовірний оригінальний саундтрек, шикарна атмосфера, унікальні рівні, а сендбокс складова вийшла на новий рівень.

Далі стає все ще гірше, але то інша історія. Суть в тому що ФК3 як сюжетний експірієнс, серйозний кінематографічний бойовик з елементами триллеру — це дуже круто. Але як ГРА він очевидно переоцінений.

Два роки тому перепройшов Третю частину на платину, потім почав грати в п’яту частину але не пішло. Третя частина мені здається ідеальною тому, що там всього рівно стільки скільки треба. Баланс між сюжетом, аванпостами, прокачкою, общим наративом та геймплейним-лупом. А в П’ятій частині я наче потрапив на базар де мені постійно в обличчя сують нескінченну кількість активностей. Інформаційний шум просто зашкалює, ти не можеш проїхати й хвилини без події і це супер напрягало. Хоча саме як бойова-пісочниця це мабуть на данний час, вершина дизайну, принаймі для серіїї Far Cry.

Вже писав комент про загальну тенденцію неправильно оцінювати ігри, але ФК3 дійсно непогана гра, не більше, але й не менше, переоцінки особисто не чув.

Будь-які, де орча армія показана сильною, потужною, непереможною, тощо, бо ж окрім підлості («смєкалочка») і маси, там нічого немає.

Усі ігри від From Software, та усілякі Nier Automata, Persona 5 (але я і. Days Gone — те ж таке собі, хіба що орда прикольно зроблена, сама гра посередня. Deathloop — прикольний концепт, але як нудно в неї грати ( Returnal — яскраве техдемо ПС5 можливостей, але стоїть поруч з From Software по нудності.

От я теж не розумію такого захоплення іграми ФромСофтвер
Крутий дизайн, але схоже на те, що різниці в геймплеї між першою їх грою і останньою майже немає
Проте, якось на кілька днів просидів за Бладборном

Усі ігри від From Software

Ох как же я согласен насчёт этих симуляторов прыжков с кувырком.

Підтримаю, концепція гри спочатку зародилась від ідеї, зберегти ресурси на левел дизайн, тим що змусити гравця бігати по одним і тим ж локаціям і зробити це цікавим. Плюс реально прикольні боси, але в кожній грі серії стільки недоліків (крім мабуть останніх ігор, там хоч бюджет відчувається), що топовою грою чи франшизою соулс не назвеш.

Як на мене то фоллаут 3. Абсолютно порожня гра, в якій нема що робити. Тільки пустеля та півтори локації. Можливо на зараз вона вже застаріла, але я так і не спромігся жодного разу її пройти.

Згоден, і в той же час New Vegas абсолютно шикарна в плані атмосфери гра. Пройшов її минулого року, першу половину гри навіть не використовував fast travel задля більшої іммерсивності.

Nier Automata
Вообще не понял хайпа вокруг неё
Да, атмосфера ± интересная
Но в целом как-то вообще ни о чем игра
Еле выстрадал её дойти
Примерно так же думаю про rdr2
Первую просто обожаю, но вторая как-то слишком растянута
Ещё и онлайн сливают просто бездарно
Но сюжет всё таки намного интереснее автоматы и атмосфера в сотни раз лучше

Другі Сімс назавжди у моєму серці, краще вже не буде

Бо диски з сімс це нацизм )))

Підписатись на коментарі