Які ігри ви вважаєте найбільш переоціненими?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

Бувають ігри недооцінені, а бувають — переоцінені. Коли піар супер, профільні ЗМІ в захваті, гравці лишають дуже схвальні відгуки, а ми граємо і не розуміємо за що така увага.

Розкажіть, які ігри особисто ви вважаєте найбільш переоціненими?

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Усі після Half-Life 2

Свого часу зовсім не зрозумів хайпу біошок інфініт (без урахування длс, грати в які я не став з причини невдоволення такою розхайпленою грою).

Геймплейно — черга коридорних та аренних постріленьок середньої якості розбавлених місцевим «паркуром» на небесних рельсах, «магією» та нескіпабельними сюжетними катсценами. Вульфенштейн 2009 року IMHO давав більше задоволення від саме шутерного геймплею

Сюжетно — чергова damsel in distress з певними сюжетними твістами. Нове та цікаве з сюжетної точки зору тут розкривається лише в останній чверті гри. Перші 3 — мужній лицар (Букер) рятує прекрасну леді (Елізабет) з пазурів жорстокого дракона (Комстока та його поплічника-Солов’я).

Єдине, що в грі добре — це арт та сеттінг. Але, наприклад, Dishonored змогла нам окрім цікавого арту та сеттінгу запропонувати ще й різноманітний (стелс або м’ясорубка) та нелінейний геймплей (декілька способів виконання завдань) та сюжет (декілька кінцівок НЕ як у мас ефект 3 — треба було систематично відігравати певну роль для певного результату). Грати в відверто посередній шутер з сюжетом трохи краще та складніше ніж в порнофільму (відсилка до Кармака) лише заради естетичного задоволення декораціями — таке собі.

Як на мене зараз всі ігри туфта, не цікаві, нема сюжету, графіка не цікавить особо. Остання гра яка реально сподобалась на рівні тих в які ми грали в дитинстві (Driver 2, Mafia,
Syphon Filter). Зараз в основному всяка фігня без сюжету.

За останні 10 років майже усі оцінені.

1. Dota
2. Fortnite (та всі інші батл роялі)

Как по мне то диабло 2 переоценено, мне первая часть намного больше нравилась. Вторая часть уже не была столь мрачна

CS GO як би то дивно не звучало ... ну в кожного свій смак тому не дивуйтесь , люблю олдскульні ігри такі як DooM та Quake . зараз мало хто таке грає ... кажуть що кс то реалістична гра хоч на справді це не так. такой не розумію чому вона така популярна , бо батько кс є по суті є квейк , а про нього мало хто знає ...

Взагалі то батьком кс є халфлайф, і там теж є мультіплеєр, тількі він ні коли не був такий популярний.

My singing monsters і Бабл квас
В 1 грі просто монстрики співають і на це треба витрачати багато часу
В 2 грі нема геймплея, це симулятор реклами + несмішні жарти, не в моді

dune: spice wars
оказалось не стратегия, а дипломатическая тактика какая-то, вообще не зашло

Я вважаю дуже переоціненою грою є Forza
Horizon.Тому що вона тупо є конвеєром.Міняється тільки графон.Якщо взяти 3 та 5 не побачиш різниці.Та й зовсім якщо взяти навмання частину цієї гри і зрівняти з рандомною іншою частиною буде складно її відділити.

Я би сказав що в кожного свої смаки... Багато ігор переоцінених в коментарях, я би назвав хорошими і тими які знайшли свою публіку. Stalker на початку теж був переоцінений з купою багів. Але потім його доробили і гра теж здобула свою аудіторію. Skyrim культова на мою думку гра, а те як її доять це вже бізнес, заробити як можна більше хочуть всі. А проблема з переоціонкою, залежить від того чого ви чекаєте від гри.

1 Cyberpank 2077,
Після успіхів 3 відьмака були надто великі очікування «шедевру»
2. GTA 5
Один сраний острівець? За відчуттям у 4 було більше місця.
3. TESV Skyrim.
Раз продав, два продав, три продав. Тод Говард красавчик. Але за 10 років ні цента дешевшою гра не стала. ’

Far Cry, особливо Far Cry 6. Чув про серію давно, але якось руки не доходили пограти. Купив шосту частину на PS4 через рекламні роліки з Джанкарло Еспозіто і кинув приблизно на 35-40 відсотках проходження просто тому, о в це не цікаво грати. Дуже одноманітний геймплей при посередньому графоні.

Серія GTA. Взагалі не розумію, як вона стала популярнішою за Mafia.

Це ви про гру де треба зробити два хедшота щоб вбити? Ппц бісило в мафії

Я таких дрібниць не помічав за сюжетом, антуражем та атмосферою. Навіть місія з перегонами для мене нічим особистим не відрізнялась. А мої друзі кинули Мафію саме через неї. Це я вже згодом дізнався, що вона була занадто складною й розробники згодом додали можливість полегшити її.

ГТА 5 на свое время очень достойная игра, куча механик, не плохой сюжет и больше всего меня впечатлили главные персонажи.

Я б взагалі розкритикував оцінки ігор останніх років. Майже всі великі тайтли, і просто хороші ігри це 9.5\10, а 7\10 це вже щось близьке до сміття, хоча насправді 5\10 це непогана гра з кількома недоліками, а 9\10 це якась half life 2, найкращий представник свого жанру (fps). Також не допомагає вирішити ситуацію 2 вида оцінок, простих гравців і ігрожурів ( які по-факту такі ж прості гравці, без експертної думки), де перші ставлять оцінки реагуючи, здебільшого на інфопривіди, а другі банально їх ж створюють. Але якщо просто і з недавнього, то це The last of us 2, пік невмілості головного менеджменту компанії правильно розробити концепт і скерувати ресурси. В результаті прості працівники впахують по 70-100 годин в тиждень, щоб зробити свою анімацію чи скрипт, а виходить розвопідь про 5 класника, яка ще й наповнена незрозумілими експирементами і кліше.

В мене навпаки the last of us 2 одна з найкращих ігр що я грав за останні роки

Doom 2016 + Dopm eternal

Бігати в костюмі Май літл поні і розбивати піняти з демонів це просто плювок в класичний дум

Так сказали, ніби вас хтось примушує міняти модельку ГГ)

partly fair, але ж піньяту не вимкнути...

Я в обох вимикав підсвітку Glory Kills в налаштуваннях. В 2016 можна грати як в класичний Дум і без добивань, в Eternal баланс трохи перекосили в сторону постійного дефіциту боєприпасів (щоб гравець не проходив всю гру з однією пушкою і активніше користувався бензопилою/гранатами/вогнеметом).

Мені теж не подобається, коли розробники вирішують за мене, як я маю отримувати задоволення від гри, але у випадку з Етернал ця особливість не сильно зіпсувала загальне враження. Якщо це проблема, то існують моди, які дозволяють збільшити макс. запас набоїв.

В цілому, вважаю обидві гри кращими FPS останньої декади.

Геополітичні ігри дуже переоцінені

Stardew Valley, не зміг знайти в цій грі достатньої глибини ні в геймплеї/механіках, ні в наративній складовій.

Серія Uncharted. Взагалі не уявляю, як хтось виділив гроші на другу частину після першої гри. Це жах геймдизайна навіть для того часу. Єдине, що в першій частині було більш менш це паркур, все інше — чистий жах, а рівень на водному мотоциклі це... це просто щось.
Друга частина не краще почалась, на початку тобі презентіють стелс механіку та закидають на арену. Я проходжу повністю незамічиним до виходу з арени, але раптово мене вбиває снайпер, я не зрозумів, щераз проожу не заміченим до виходу і все повторюється. Мої думки, мабуть треба вбити снайпера, починаю його шукати на рівні, його нема. Вирішую зачистити в стелсі всю арену, тоді нікому буде вмене стріляти. Зачистив, як тільки я вбиваю останнього ворога, гра спавнить другу хвилю ворогів, які одразу знають моє місце знаходження. «Генії-геймдезайну» вирішили, що врівні де ми тобі презентуєм стелс механіки не можна пройти по стелсу, ти обов’язково повинин вступити в бій.
Третя частина, весь рівень коли Дрейк піднаркотой це суцільний жах, починаючи з кривих чекпоїнтів (з’являешся і тебе одразу підривають) та закінчуючи ваншотами.
А ось четверта частина все більш менш, щось нормальне хоча було тупо коли я загадку розгадав але гра мені не давала її вирішити бо Дрейк її ще не розгадав, мені обов’язково потрібно було потикатися в невірні варінти, щоб просунутися далі.

І на солодке TLOU: Part I, але друга частина у всьому краща та за слуговує на всі хвалебні відгуки. У першій частині зімною повторилися тіж проблеми, що й з Анчартедом. Рівень де ти зустрічаєш двох братів, починається по стелсу, але розробники важали, що гравець обов’язково спалиться, що спровокує за ним погоню броньованого автомобіля. Я ЗНОВУ пройшов весь рівень не поміченим але гра така «СТІЙ, в мене не можна грати як ти хочешь, ти неправильно отримуеш від мене задоволення, навіть якщо я тобі САМА дала такі можливості», та спавниту БУКВАЛЬНО з повітря ворогів передімною які секунду тупять, а потім помічають, що тригорить погоню брони машиною. Ще схожа історія була в похиленому хмарочосі, та в каналізаціях там взагалі було супер тупо, просто вмикалася кат-сцена як звідкілясь біжить Клікер та загризає Джоєля.

П.С. я грав в ці ігри лише тому, що намагася розібратися це зімною щось не так або ці ігра насправді переоцінені. Бой НоутіДогов приводять завжди в приклад ювелірного геймдезайну. Цей гемдизайн я лише побачив у другій частині ТЛОУ.

Про перший анчартед повністю згоден
Особливо остання місія, де треба бігти за гелікоптером
І взагалі не розумію, нащо вони в кінці майже кожної гри додавали оці моменти містики та потойбічного
Якось воно там взагалі недоречно
Але от в плані кінематографічності дуже подобається
Все прям супер живе

А от за тлоу взагалі не згоден
Перша частина ну прям в серденько
Може і були якісь проблеми з геймплеєм, але в цілому атмосфера і сюжет, ну вони все перекривають

Доречі ти мені нагадав про потойбіччя. В перших трьох частинах однакова формула сюжету, коли я проходив третю частину і там знову в кінці почалось потойбіччя (я такий «Да ви знющаєтесь»), але плот-твіст це наркотики. Ну і в четвертій частині все ок з цим, лише мені цікаво як нікто з них ніразу не згадав, про зомбі-нацистів, Йєті, синіх людей та дерево-життя і тд. Я би це перше, що розповівби своєму братові)))
Постановка так дуже классна.

О, точно
Про брата це найтупіший поворот
В самому кінці серії ви вирішили додати брата, який, виявляється, був весь час, але про нього чомусь ніколи не згадували 🤷🏻‍♂️
Ну і так, усе потойбіччя ніби просто зникає, як і не було, коли виходить нова частина
Це якась нісенітниця
Я розумію, що хотіли зробити чоловічу Лару Крофт, але ж і логіку треба додати

Far Cry 3.

Зараз поясню. Гра чудова. Вона дуже кінематографічна і пряма прогресія історії приємно й легко сприймається. Беззаперечно. Проте... це все-таки відеогра. І повертатися у ФК3 після тої ж неймовірно кінематографічної не лише у катсценах, а у кожній своїй анімації ФК4 — йой як некомфортно.

Кожна наступна частина після ФК3 працює набагато цікавіше саме як гра, з унікальними ситуаціями, різноманітнішими локаціями (серйозно, всю гру бігати однаковими джунглями і битися проти абсолютно однакових бомжів-піратів взагалі не вражає), більшою кількістю можливостей. В тій же ФК4 можна натравити на ворогів носорога і верхи на слоні ввалитися на аванпост із кулеметом, є окремі сюжетні гілки про внутрішню духовну подорож (яка перетворює геймлей на фентезійну екшн-РПГ), про наркоманські тріпи (які реально є тріпами в плані того як це грається, а не лише візуалізовано), а основний сюжет пропонує вибір місій від чого залежатиме кінцівка.

ФК5, звісно, зробив крок назад, на мою особисту думку. Але він зробив це щоб дати можливість вам пограти в ко-опі. І ключове слово тут «п о г р а т и». Плюс, у нього все ще неймовірний оригінальний саундтрек, шикарна атмосфера, унікальні рівні, а сендбокс складова вийшла на новий рівень.

Далі стає все ще гірше, але то інша історія. Суть в тому що ФК3 як сюжетний експірієнс, серйозний кінематографічний бойовик з елементами триллеру — це дуже круто. Але як ГРА він очевидно переоцінений.

Два роки тому перепройшов Третю частину на платину, потім почав грати в п’яту частину але не пішло. Третя частина мені здається ідеальною тому, що там всього рівно стільки скільки треба. Баланс між сюжетом, аванпостами, прокачкою, общим наративом та геймплейним-лупом. А в П’ятій частині я наче потрапив на базар де мені постійно в обличчя сують нескінченну кількість активностей. Інформаційний шум просто зашкалює, ти не можеш проїхати й хвилини без події і це супер напрягало. Хоча саме як бойова-пісочниця це мабуть на данний час, вершина дизайну, принаймі для серіїї Far Cry.

Вже писав комент про загальну тенденцію неправильно оцінювати ігри, але ФК3 дійсно непогана гра, не більше, але й не менше, переоцінки особисто не чув.

Будь-які, де орча армія показана сильною, потужною, непереможною, тощо, бо ж окрім підлості («смєкалочка») і маси, там нічого немає.

Усі ігри від From Software, та усілякі Nier Automata, Persona 5 (але я і. Days Gone — те ж таке собі, хіба що орда прикольно зроблена, сама гра посередня. Deathloop — прикольний концепт, але як нудно в неї грати ( Returnal — яскраве техдемо ПС5 можливостей, але стоїть поруч з From Software по нудності.

От я теж не розумію такого захоплення іграми ФромСофтвер
Крутий дизайн, але схоже на те, що різниці в геймплеї між першою їх грою і останньою майже немає
Проте, якось на кілька днів просидів за Бладборном

Усі ігри від From Software

Ох как же я согласен насчёт этих симуляторов прыжков с кувырком.

Підтримаю, концепція гри спочатку зародилась від ідеї, зберегти ресурси на левел дизайн, тим що змусити гравця бігати по одним і тим ж локаціям і зробити це цікавим. Плюс реально прикольні боси, але в кожній грі серії стільки недоліків (крім мабуть останніх ігор, там хоч бюджет відчувається), що топовою грою чи франшизою соулс не назвеш.

Топіки від редакторів ось це найбільш переоцінена річ. Ви то самі скільки ігор пройшли? Чи просто спамите щоб зробити вигляд дискусії на форумі?

Як на мене то фоллаут 3. Абсолютно порожня гра, в якій нема що робити. Тільки пустеля та півтори локації. Можливо на зараз вона вже застаріла, але я так і не спромігся жодного разу її пройти.

Згоден, і в той же час New Vegas абсолютно шикарна в плані атмосфери гра. Пройшов її минулого року, першу половину гри навіть не використовував fast travel задля більшої іммерсивності.

Nier Automata
Вообще не понял хайпа вокруг неё
Да, атмосфера ± интересная
Но в целом как-то вообще ни о чем игра
Еле выстрадал её дойти
Примерно так же думаю про rdr2
Первую просто обожаю, но вторая как-то слишком растянута
Ещё и онлайн сливают просто бездарно
Но сюжет всё таки намного интереснее автоматы и атмосфера в сотни раз лучше

Другі Сімс назавжди у моєму серці, краще вже не буде

Підписатись на коментарі