Вгадай результати експерименту у Google Play

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

Google Play дозволяє розробникам експериментувати із тим, як виглядатиме сторінка гри. Можна різними відвідувачам Google Play показувати різні скриншоти, опис, піктограму гри та вимірювати, як це впливає на кількість інсталів.

Це насправді дуже корисна штука, рекомендую користуватися нею, якщо ви ще ні. Нагадаю, що ця функціональність доступна через Store presence -> Store listing experiments. Через деякий час ви отримаєте графіки та дані для оцінку ефекту і зможете прийняти рішення про те, який з варіантів оформлення взяти як основний

На базі таких експериментів можна запустити цікаву суспільну активність.

Учасники публікують дані, які запускалися у експериментах, а інші у коментарях вгадують, який з варіантів виявився найбільш популярним. Згодом дізнаємося, хто був правий.

Обмін такими результатами дозволить прокачати вміння знаходити найбільш чіпке оформлення сторінок та аналізувати, що ще можна покращити.

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

А/B тести для когось в новинку чи що?😅

Це запрошення поділитися досвідом. Що цікаве запускали по своїх іграх?

На жаль, досвіду роботи з власними іграми не поділюсь, бо я не розробник ігор, я окрема ніша в галузі мобільних додатків — App Store Optimization і займаюсь суту покращенням відображення додатків в пошуку в сторах. Але, як приклад, можу надати посилання на статтю з дуже цікавим кейсом. Гарна стаття, але на жаль тільки рос м

ru.asodesk.com/...​-the-towerlands-app-icon

О, ось це дуже корисно! Особливо про те, як генерувати ідеї для нових тестів

в ідеалі генерацією гіпотез для A/B тестів і їх перевіркою має займатись окремий фахівець, який розуміє тренди ринку, ознайомлений з конкурентами в конкретній категорії, якісно знайомий з продуктом і т.ін.

Це в ідеалі :) А для інді розробників, хто і програмує і малює і оформлює сторінку, побачити досвід інших у такій ігровій формі може статиу нагоді.

До речі, при створенні цієї теми я мав на увазі і залучення фахівців. Наприклад, показати клас вгадуючи результати попередніх експериентів, чи допомогти спільноті, порадивши нові (та предсказвши результат)

Одна справа підіймати самим A/B тести, інша — тупо задіяти готову тулзу. В більшості випадків задача не настільки суттєва та повсякденна, щоб заради неї вчити додаткові фреймворки.

много здесь разработчиков игр?

Ми з січня 2021 року тусуємося у чаті GGJUA: t.me/ggjua (зараз там 464 учасники). Там і зараз поточні питання обговорюємо. А форум дає можливість структурувати матеріали та зберігати важливу інформацію

Розпочну зі свого експерименту. Який варіант виграв?

будемо фіксувати відповіді, і як набереться з 5-7 — напишу (чи через пару днів)

Підписатись на коментарі