Дике Поле: Слобода. Альфа № 12

Здорова, щогли!

Займаюся розробкою гри про Україну Дике Поле: Слобода.

TLDR: треба розбудувати слободу на Дикому Полі, починаєте з нуля, рубаєте дерева, каміння, будуєте поле, лісопилку, млин і так далі. В грі є виробничі ланцюги на 5-6 рівнів. Головна задача: розбудувати слободу до рівня, коли вона зможе виставляти козаків на війну. Для цього треба гармати, коні, самопали, гроші і налагоджений процес виробництва.

Посилання на лог змін по альфах з усіма лінками на закачку: github.com/...​/master/sloboda2/alpha.md

Розробницький щоденник на ТГ каналі (апдейти щодня):

t.me/locadesertachumaki

Завантаження

🤖 Android (APK)

🪟 Windows (exe)

Подкаст «Дикого Поля» з геймплеєм і live coding гри:

Погнали ⬇️

📖Повний опис

Гра являє собою переробку гри, яку я розробив на Flutter ще два роки тому: locadeserta.com/citybuilding Дике Поле: Слобода. Але в цей раз уже вирішив скористатися нормальним ігровим рушієм — Unity. Гра існує в межах мого всесвіту Дикого Поля: locadeserta.com, де уже додано 4 гри.

🎮

Починаєте з нуля: треба побудувати поле, лісопилку, знайти каменярню. Всі ці ресурси треба для подальшого будування млина (для їжї):

Всі будівлі між собою пов’язані: лісопилка виробляє дошки, які треба для будівництва інших будівель. Їжа потрібна на важких виробництвах: ливарня і залізна шахта. Ливарня відливає метал, який треба для самопалів і гармат і тд. Хто грав в Unrailed! або Settlers — механіка буде знайома, адже я фанат цих ігор і мріяв зробити гру на теренах нашої України зі схожими механіками ще в 2011 році.

Меню виробництва (UI поки що весь — плейсхолдер :) )

В Альфа № 11 уже доступно:

( APK, exe, mac.app + web: github.com/...​/master/sloboda2/alpha.md)

— 🏗️8 виробничих будівель з анімованим прогресом виробництва: лісопилка, поле, ливарня, млин, залізна шахта, вуглярка, кузня, порохівний льох.

— 🟪 3 зони для анлоку

— 🧔🧑‍🦲 Помічники NPC, які розказують про ключові елементи ігроладу

— 🪵💎15 ресурсів, 13 яких з них — составні (тобто потрібні інші ресурси, щоб виготовити цей ресурс).

— 🐟рибальство (потім будемо продавати рибу на майдані)

— 🔉Амбієнт звук

— 🍽️Головне меню

— 💾Система Save/Load

— 🖼️Вибір якості зображення

Плани на бету № 1:

— Додати квести, які розкривають по-кроково всю гру. Також будуть являтися мірилом прогресу в грі

— Церква

— Майдан та базар

— 5 перших квестів

Уже є прописані 40+ квестів для гри. Будемо і Очаків штурмувати, і допомогати від татар відбиватися, і на Дон-Дон пошлемо козачків ;)

Платформи

Наразі головна платформа мобільники (андроїд та епл). Також є збірки для вінди та маків. В плані запустити це все на Steam Deck, адже гра дуже кльово грається з джойстиком 🕹️

Плани на випуск

Планую закінчити розробку в липні-серпні і зайнятися покращенням різноманітних деталей, а також додавання багато інтерактиву в гру. Десь в кінці осіні-початок зими буде реліз на мобілках.

Буду радий відгукам і розповсюдженню посилань на гру, навіть на мій ТГ канал. Адже наших ігор доволі мало, і треба щоб більше людей про них взнавало.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Схожа, тікі в Острові просто керуєш процесами, а слободяне самі все роблять. А у мене — треба робити руками все самому :-) віднести дошки, побудувати Млин. Гібрід майнкрафта та сетлерз

Якщо перекладати на терміни програмування то у тебе гра в імперативному стилі (Rust, Go), а гра «Острів» у декларативному стилі (Prolog, SQL).

кльова аналогія! люблю, коли виставляєш правила, кидаєш якийсь інпут і воно само все робиться, як декларував :)

Підписатись на коментарі