Shapik: The Quest — історія розробки та ремастер

Всім привіт!

Хочу поділитися історією ремастерингу моєї гри Shapik: The Quest

Трохи предісторії

Оригінальна версія гри випущена ще в 2014, це була моя перша гра та перший досвід розробки, малювання, програмування та анімації. Оригинальна частина працює на флеші(Adobe Flash) і на той часа була продана на флеш аукціоні за реальні гроші(на той момент це була моя річна зарплатня).

Оригінальна гра виглядає так.

Арт з оригінальної гри



А пограти в оригінал можна на Google Play

ПРО РЕМАСТЕР

Оригінальна гра не погано зайшла і 4 місяці тому мені написав видавник на XBOX з пропозицією портувати гру на консолі.

Я зогорівся цією пропозицію, мені здалося, що просто перенести оригінал це дуже мало, хотілося зібрати гру на сучасній технології(unity), перемалювати графіку в 4К та познайомитися з інструментом анімації Spine 2d.

І от на квітень готувався сюрприз — ремастер оригінальної версії Shapik: The Quest (4K)


Зміни порівняно з оригіналом:
— графіка та анімації заново намальовані в 4К
— активна камера, парралакс
— кісткова анімація(spine)
— доопрацьовано рівні, а також додано нові головоломки, персонажі
— підтримка ширококутних моніторів
— 60 fps

Але 24 лютого о 5-й ранку я прокинувся від вибухів. РФ почала бомбардувати «аеродроми та військові частини», а через 3 дні почали обстрілювати моє місто.

Просидівши з дружиною, мамою та сестрою тиждень у підвалі без електрики, зв’язку та води, слухаючи постійні вибухи та автоматні черги в мене була одна думка, коли прийдуть «асвабадітєлі», щоб убили всіх одночасно і ніхто не страждав один за одним.

Про це не можна думати, але я не знав, що робити. Коли ти щодня чуєш, що якісь буряти дістають людей із підвалів, розстрілюють мирних на блокпостах, вдираються в будинки.

Нам вдалося виїхати, їдучи з-під обстрілу я встиг схопити тільки один рюкзак з документами, залишилося все до чого я йшов все життя, квартира в якій закінчили ремонт 22 лютого, всі близькі, друзі та надія на нормальне життя. Зараз, як і більшість, я досі живу в одному дні — 24 лютого.

Мама з сестрою виїхали до Польщі, а ми з дружиною до невеликого села у центральній Україні.

Трошечки прийшов до тями, почав перевіряти почту, а там повідомлення від видавника що до ремастеру. Я описав ситуацію і він мені вислав ноутбук та графічний планшет, щоб я зміг зевершити гру за що я дуже-дуже вдячний.



Зараз гра повністю готова і я шукаю шукаю саундизайнера. Потрібно озвучити не великі анімації та об’єкти.

Якщо вам цікаво, пишить у:
Телеграм: @paulp_games
Discord: paulp#5866

Ще трохи скріншотів з ремастеру


Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Наскільки довше стала гра?
В першій частині десь є підказки до кодів пультів керування? Активував методом тику

За рахунок нових пазлів гра стала в 2 рази довша, плюс ще додано бонусні предмети ти ачівки.
Так, підсказки є до кожного пазлу

Підписатись на коментарі