×

Коротенька стратегічна гра, у якій керуєш ЗСУ

Ось зліпив для релаксу та моральної сатисфакції )))
На карті можна переміщати війська та бити орків:

Буду вдячний за шерінг, щоб люди пограли.
Матеріальної вигоди з цього проекту мені нема ніякої )

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось26
До обраногоВ обраному3
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Гарно вийшло. Для розслаблення саме те, так же як і aviator-fun.com/ua/favbet-aviator/. Частенько після важкого дня хочеться якось відволіктись від рутинних проблем.

Гарно позадротив, і наразі маю 38/42 дні в звичайному/хардкорному режимі.

Солідно! У мене на звичайному режимі вдавалося тільки на 41 день виграти. 38 — круто!

Чудово. Гадаю таймер не буде зайвим

Не вистачає статистики в кінці й відкритого API для написання бота )

Кльова гра, залипнути можна)

Надихались грою Risk від Hasbro? Доречі, є подібне warzone.com

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Як не дивно, найуспішніша тактика — тримати оборону та нарощувати концентрацію. Але все паскудить відверто підтасований алгоритм, навіть у хард режимі.

PS. А не думав ввести мінімальну чисельність, яка може ефективно контролювати територію? Бо якось 10 орків на всю область виглядає ідеалом мирного часу, а не армією. Цією кількістю вони навіть сарай зі свинями не втримають.

Що мається на увазі «відверто підтасований алгоритм»?

Кількість жертв. Коли стикається 80 000 проти 40 000 якось дивно бачити лише 500 загиблих. І щоразу рівно 500. Усі інші безсмертні?

Дивно, не може бути «рівно 500», кількість втрат залежить від кількості учасників з двох сторін.

І я про це. І щоразу 500 з боку України. Кажу ж, мухльож. Тобі не Арестович код писав?

найуспішніша тактика — тримати оборону

Все як в справжньому житті

Ну це головне, якраз для розгрузки і затівалось )

імхо головне втрати, а не кількість днів (хоча для економіки мабуть кількість тобто швидкість з якою все закінчиться — теж важливо)

Не вистачає хоч якихось візуалізацій — простих анімації переміщення, нападу, оборони. Треба постійно дивитись «лог», за кольорами не завжди встигаєш прослідкувати.

все сводится к перебросу киева в харьков+днепр+николаев, а львова в чернигов.выиграть можно не ранее начала мая банально из-за количества ходов от львова

В мене як не крути, виходить або втратити армію, або залишити західні області на окупацію Польші. Звісно, за цим сценарієм вона не нападає. Але якщо цей сценарій додати, виходить Nightmare, Україна залишається і без війська, і без території.

PS. Дай хоч трохи партизан, ти ж не хочеш сказати, що орки можуть спокійно контролювати окуповану територію, без жодних втрат? Та й переміщатися безпечно...

Насправді, такі ігри мають дозволяти робити кілька дій за 1 ход, безкінечну кількість тих, що не протирічать одна одній. Так, гра вимагає концентрації та розуміння ціни помилки.

О, ну я не думав про те, що Польща може напасти ) Війська у Львівській області — то типу свіжий призов, якому підвезли зброю.

У мене спокійно виходить відбитися, не задіючи Львівський резерв (принаймні, не в тяжкому режимі).

Партизани то тєма, але не хочеться сильно ускладнювати механіку.

Треба збирати ударну групу та трощити орків, коли їх лінія фронту розтягується, а угрупування стають менш чисельні. Також треба не зважати на невеличкі групи, бо атака на них може призвести до переходу до іншої області. Хай малі угрупування самі вбиваються об ЗСУ. В мене були випадки коли області були не зайняті українськими військовими, тому що там було 0 орків.

Так, а про знищену війною територію та населення ти не думав?

Слушна думка, можна робити теж саме не втрачаючи областей — гарна ідея для нового режиму гри.

Бляха, ну і картинку прикріпили... Україна в рашиському триколорі...

хтось до 1 червня впорався?

Круто, у мене найраніше 28 травня вдається )

Мабуть випадково в перший раз вийшло, бо спробував щє — раніше 29 не вдалося)

Забавна гра. З 4-5 спроби — 20 травня.

Вітаю, гра вийшла дужe цікавою та дійсно стратегічною. Логіка маневрів доволі схожа на реальну. Доречі, грав на мобільному.

P.S. 17 травня.

Підписатись на коментарі