Якою була перша гра, над якою ви працювали?

Маємо класну ідею — пригадаймо перші ігри, над якими ви працювали!

Який у неї був жанр? Який геймплей? А сюжет? Яка була ваша роль у її створенні? Чи подобалась вам вона та чи пишаєтеся ви тією роботою? А якщо ні, то чому?

Звісно, все у рамках NDA, про більше ми не просимо 😜

На цю ідею нас наштовхнуло інтерв’ю, яке опублікували за день до повномасштабного вторгнення росії на територію України. Його героїня Антоніна Мельникова — Lead Narrative designer у компанії Frogwares, яка ще у 2017-му була операторкою в кол-центрі у Черкасах. Їй довелося потрапити в геймдев без досвіду. В інтерв’ю вона поділилася досвідом роботи над першим проєктом у своєму професійному геймдев-житті — action-adventure грою The Sinking City.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

В шостому або сьомому класі на паскалі написав «Щось», там хрестиком потрібно було збирати нолики, які в рандомному місці з’являлися на ігровому полі, ще був таймер та рахунок.

А взагалі, першою моєю грою, у яку пограли люди, яких я не знав особисто, був Starcanoid — арканоїд із гравітацією та графікою зі старкафту. Зробив я її на Делфі у 2004 році і друг виклав до локальної мережи міста. Там було 5 місій, ось таких:

Клон виндоусовской косынки, когда учился на курсах при компании. Ууууух это был кайф. Код давно утерян, да и страшно было бы в него сейчас заглянуть, но работало всё как положено.

Гра слон. Слон це прізвисько головного вихователя, який любив знаходити пилюку. За задумом, слон мав ганятися за персонажен по лабірінту. Розроблялася на BASIC для Yamaha MSX, але не дійшла до релізу.

Потім у студентстві були змійка, танчики, шашки,...

Зараз інколи роблю шось логічне, наприклад
шашки github.com/mustitz/checkers web mustitz.host.funtoo.org:2201
футбол на аркуші папера github.com/mustitz/paper-football
футбол на аркуші папера з трьома ходами github.com/...​ootball/tree/rus-football

Моя перша гра, у яку пограли люди з інтернету — флешка, яку назвав Lake Escape. Написав її, дізнавшись про математину задачу. Задача така: ви плаваєте по круглому озеру, а по берегу бігає гоблін (у воду він не лізе). Якщо ви допливете до будь-якої точки на березі раніше за гобліна, ви зможете врятуватися. Але гоблін бігає в 4 рази швидше, ніж ви плаваєте.

Ось як виглядає геймлпей із зростаючою складністю

Этот калькулятор en.wikipedia.org/wiki/Elektronika_B3-34 имел 14 ячеек памяти и позволял писать небольшие программы (до 100 шагов). Я написал для него игру Парусная Регата. Для игры нужен был лист бумаги в клеточку. На ней от руки рисуется карта акватории с островами и точка старта. Верер постоянный северный. Два игрока по очереди вводят углы поворота руля и паруса и через несколько секунд получают новые координаты яхты. Вручную рисуют полученные точки на карте. Цель — обойти на своей яхте вокруг острова и обратно в точку старта быстрее соперника.
Игра была популярна у однокурсников с последних парт аудитории.

Самой первой игрой у меня был тетрис на Visual Basic 6. Делал его по какой-то книжке, понимал не весь код, который написал, но восторг был дикий, когда оно работало.

А первой «продвинутой» игрой (с технической точки зрения) стал сайд-скроллер про пост-апокалипсис, написанный на OpenGL3 и Delphi.
GL3 на тот момент был еще слишком молодой, так что у половины игроков игра просто не работала :) Ибо видеокарты у них поддерживали только 2.1 версию.

Эх, времена были! Информации о геймдеве тогда мало было, всё методом тыка изучалось. Романтика :) А сейчас эти ваши юнити... Фи ))

Покер та Блекджек на Turbo Basic в шкільні роки рахується? )) де карти малювались псевдографікою. Пам’ятаю, що довго думав над алгоритмом перевірки комбінацій в покері — і щось таки придумав, не пам’ятаю що, але не тупий перебір — яке то було задоволення )) Інету тоді не було і стекоферфлоу теж.

Хех, у турбо паскаля, помню, был модуль для работы с графикой. Я через него рисовал )

1) хрестики-нолики
2) гра «Життя» (Game of life) там де клітини розмножуються
3) гоночки на джаваскриптовому канвасі там управління клавіатурою

Дуже радий зустріти ще людину, яка починала з «Життя» Конвея! Я писав її на GWBASIC’у у 11му класі (а до того багато разів моделював на клітчастому папері з олівцем та гумкою :) )

Пазли. Писав щоб розiбратися з OpenGL, Cg & GLSL. Та купою iнших задач якi виникаkи пiд час створювання гри. Ще й зробив порт пiд iOS. Хотiв вивести у продакшен, але створення всього «контенту» для гри це надважка задача для однiєї людини.

На первом курсе, написал на паскале «минёра» (пройти по минному полю снизу доверху), в качестве курсовой по паскалю/ооп. В начале 2-го курса — переписал на «плюсах».

На третьем курсе писал на Turbo Pascal делал ASCII-бродилку: рандомный лабиринт и подбирание «золота». Сошло за курсовую по программированию, хотя изначально препод хотел что-то вроде

Darksiders Genesis
Так, я ньюфаг, киньте в мене камінь)

бродилка от первого лица, лабиринт, космос вместо потолка. C++, OpenGl, DirectX

Ну, найперша гра це була адаптація «Тако, кіт, коза, сир, піцца». Це настільна карткова гра від видавництва FEELINDIGO. Потрібно тапнути по екрану сказавши слово ТАКО, якщо слово і картинка збігаються, тре накрити екран рукою, хто перший накрив — переміг. Саме тому в правилах було великими літерами написано:" РОЗРОБНИК НЕ НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА РОЗБИТИЙ ДЕВАЙС")))Я маю приятельські стосунки з видавцем і він надав матеріали для гри. Було приємно побачити потім пост в фб де до кожної фізичної копії покупці могли отримати безкоштовне апк)))
І це був перший проект на юніті, от прям найперший. Кодити доводилося вчитися на ходу)Однак завершив і був задоволений)
А наступним проектом була вже авторська гра, адаптація моєї настільної моби. І отут я вср@#сь)) бо там мав бути мультиплеєр, а мультиплеєр в юніті вміють робити лише давні боги, бо то складна наука. Точно не чувак, шо тіки карткову гру зробив, лол. Про шо я думав))))
Далі вже пішли платформери і рогалі. При тому для загального розвитку, бо цікавить мене геймдизайн, нарративний дизайн і дизайн квестів.

Питання про комерційний досвід, я так розумію? Чи «Змійка» на Turbo Pascal теж враховується?

Можна і про некомерційний, і про комерційний)

Підписатись на коментарі